[Mk2] Wysokie spalanie

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Przybek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 563
Rejestracja: czw lis 23, 2006 00:36
Lokalizacja: wloclawek
Kontakt:

Post autor: Przybek » czw gru 28, 2006 23:37

sGARY, jak chcesz to mozesz sprobowac jeszcze z ta dysza moze jeszcze cos ci spadnie , a mysle ze troche by spadlo bo z tego co wiem to ta dyszka juz jest wyplukana :bigok:


[img]http://www.robtex.com/ipinfo.gif[/img]

posiadam VAG jak cos sloze pomoca

kris9916
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: ndz lis 05, 2006 17:32
Lokalizacja: Starzyno

Post autor: kris9916 » pt gru 29, 2006 00:28

ma ktoś jakieś schematy elektryczne do układu jednipunktowego wtrysku .silnik 1,8 90km od pasata wstawiłem go w mojego golfika ale narazie musiałęm wstawić gażnik bo dostałem silnik z komputerem wtryskiem ale intalacja jest pocięta i niebardzo moge dojść z częścią kabli..



Awatar użytkownika
sGARY
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 389
Rejestracja: ndz kwie 03, 2005 00:00
Lokalizacja: Gdynia, Wejherowo

Post autor: sGARY » pt gru 29, 2006 20:18

dzis cos mi golfi zaczal gasnac jak wrzucilem na luz :( (chyba sie obrazil ze jest juz polakierowny ;) ) jutro sprawdze co jest bo dzis juz ciemno bylo.



szymekmk2
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 68
Rejestracja: śr lut 22, 2006 00:07
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: szymekmk2 » pt gru 29, 2006 20:27

STARY NOGA Z GAZU I BEDZIE OK! :bigok:


Szymek

kris9916
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: ndz lis 05, 2006 17:32
Lokalizacja: Starzyno

Post autor: kris9916 » sob gru 30, 2006 14:10

sGARY
to masz uszkodzoną podstawe pod gażnikiem napewno bo mdo niedawna miałem ten sam problem.



Awatar użytkownika
Przybek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 563
Rejestracja: czw lis 23, 2006 00:36
Lokalizacja: wloclawek
Kontakt:

Post autor: Przybek » sob gru 30, 2006 14:51

sGARY, jak wcesniej byly nie rowne wolne obroty moze to byc wina podstawy pod
gaznikiem , jesli stalo sie to z dnia na dzien to prawdopodobnie przypchala ci sie dysza wolnych obrotow sprawdz ja
Pozdrawiam


[img]http://www.robtex.com/ipinfo.gif[/img]

posiadam VAG jak cos sloze pomoca

Awatar użytkownika
Q.bak
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 151
Rejestracja: śr lut 23, 2005 16:53
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: Q.bak » pn sty 01, 2007 18:35

Przybek, widze że w kwestii gaźników można Cię nazwać specjalistą.
Mam gaźnik 2E2 w silniku EZ z instalką LPG pierwszej generacji. Wiem że wszyscy mówią, że nie wolno odpalać silnika na gazie jednak odpalaine na benzynie i późniejsze przełączanie na gaz jest dość uciążliwe więc praktycznie zawsze odpalam na gazie (z wyjątkiem zeszłego roku gdzie temp spadła do -25st kiedy to odpalałem na benzynie).
Przy prawidłowo działającym gaźniku przepustnica ssania powinna być poziomo żeby zwiększyć dawkę benzyny, ale jak to jest w przypadku gazu? mixer jest przecież nad tą przepustnicą i gaz z powietrzem miesza się wcześniej. Jeśli ta przepustnica będzie przymknięta to jak silnik ma ciągnąć mieszanke gaz-powietrze?
Jeśli chodzi o mój gaźnik to przepustnica ta jest cały czas otwarta (bo wydaje mi się że przy zamkniętej silnik nie miałby prawa prawidłowo pracować).
- Moge jeździć z cały czas otwartą?
- ma to jakieś negetywne działanie na silnik albo na spalanie?
(dodam że ssanie "wax" działa mi dobrze więc na zimnym mam troche podwyższone obroty, silnik chodzi ok i nie gaśnie).
pozdrawiam



Awatar użytkownika
Przybek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 563
Rejestracja: czw lis 23, 2006 00:36
Lokalizacja: wloclawek
Kontakt:

Post autor: Przybek » pn sty 01, 2007 21:18

no nie wiem wszystkiego ale troszke doswiadczenia mam bo zajmowalem sie regeneracja gaznikow 8 lat :bigok:
co do przepustnicy od ssania to oczywiscie powinna byc zamknieta , na ssaniu przepustnica paliwowa (ta na dole) jest wiecej uchylona bo steruje nia mechanizms sania i co zatym idzie masz automatycznie podwyzszone obroty i przy zamknietym ssaniu jest wieksze podcisnienie na gaz a co za tym idzie mieszanka jest bogatsza

pamietajcie o tym jesli silnik nie chodzi na ssaniu to silnik dostaje niezle w dupsko ,
i w zasadzie powinno sie odpalac na bezynie bo pierwsza chwila odpalenia to brak smarowania a silnik tego strasznie nie lubi , paliwko przy rozruchu daje jako takie smarowanie
fakt ze poprzednia bryczka jezdzilem 3 lat tylko i wylacznie na gazie i wszystko bylo ok. ale
zapewne skrocilo mu to zycie
Pozdrawiam


[img]http://www.robtex.com/ipinfo.gif[/img]

posiadam VAG jak cos sloze pomoca

Awatar użytkownika
david_mis
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 159
Rejestracja: czw wrz 21, 2006 21:43
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: david_mis » wt sty 02, 2007 12:37

Ja mam 1.8 GX na mechanicznym wtrysku, automatyczna skrzynia i teraz pali mi w granicach 10-12 l/ 100 km ale jezdze ostro. a gazu pali mi 16:/ 3 razy gaz regulowalem i nadal to samo:(


David

http://david88.fotosik.pl/albumy/66748.html
http://www.vwslask.pl/
http://forum.vwslask.pl/
[img]http://images14.fotosik.pl/72/a86f7413e130a1f2.jpg[/img]

adam_franciszek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 127
Rejestracja: pt gru 10, 2004 21:40
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Post autor: adam_franciszek » czw lut 01, 2007 17:19

Przybek, wyglada na to ze jestes calkiem niezlym magikiem w sprawie gaznika ...
Wiem, jest zima, zona jezdzi na krotkich odcinkach (5 km srednio, dziennie po miescie - dzieci, praca) ale czy spalanie powinno byc az takie koszmarne? Wychodzi mi jakies 16-17 litrow na 100 w mojej PN-ce (only benzyna) z gaznikiem sterowanym elektronicznie. Dodam, ze jestem juz po wymienia 3 czujnikow temp., sondy lambda, filtrow benz (z odstojnikiem wlacznie), oleju, pasek naciagniety, aku super, kable WN nowka, swiece best, odpala na dyg, nie gasnie, ma zrywa itd. No, moze nie jest idealnie rowny na wolnych obrotach... Czy szukac jeszcze dziurki w d.... czy to normalne przy takiej jezdzie i aurze?

Moze jeszcze raz cierpliwie przeanalizujesz...

PS. A co sadzisz o takim dynksie jak Carb Medic - czysci gaznik bez demontazu (pisze na reklamie)?


Czolem!

Wszystko jest trudne nim stanie się proste.

Awatar użytkownika
Pinhead
Forum Master
Forum Master
Posty: 1746
Rejestracja: ndz lis 21, 2004 00:44

Post autor: Pinhead » czw lut 01, 2007 19:15

david_mis, 12l benzyny +30% = 15,6l LPG/100km. Czyli gaz dobrze wyregulowany przy spalaniu 16l lpg.


=-Pinhead-=

Pioneer
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: pt sty 26, 2007 22:40
Lokalizacja: Nowy Sącz
Kontakt:

Post autor: Pioneer » czw lut 01, 2007 20:54

Moj 1,8 pali gora 10 litrów :bajer: jak mu pociskam powodem tego możesz filtro powietrza lub sombde lambde pozdr



adam_franciszek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 127
Rejestracja: pt gru 10, 2004 21:40
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Post autor: adam_franciszek » czw lut 01, 2007 21:34

Nie dawalo mi to jednak spokoju i chyba znalazlem powod... choc musze sprawdzic. Moze to termostat walniety? Tylko licze na wasza wiedze, a najlepiej foty (dzieks), bo z tego co wyczytalem ten dynks umieszczony jest pod pokrywa w pompie plynu chlodzacego... Duzo z tym rozbierania i robociznzy (poza wymiana plynu chlodzacego)? I jeszcze jedno - bo ten termostat umiesczony jest na wylocie do dolnego krucca chlodnicy... ale wyczytalem, ze jest jeszcze innym termostat na ukladzie podgrzewacza zasysanego powietrza - czy w PN-kach to tez jest?


Czolem!

Wszystko jest trudne nim stanie się proste.

Awatar użytkownika
ppoll27
Forum Master
Forum Master
Posty: 1269
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 21:17
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ppoll27 » czw lut 01, 2007 21:40

david_mis pisze:Ja mam 1.8 GX na mechanicznym wtrysku, automatyczna skrzynia i teraz pali mi w granicach 10-12 l/ 100 km ale jezdze ostro. a gazu pali mi 16:/ 3 razy gaz regulowalem i nadal to samo:(
Heh - ten silnik z automatem teoretycznie pali 6,9/9/11,3 l/100km odpowiednio 90/120/miasto. Więc jeśli przy ostrej jeździe pali ci 10-12 benzyny to obawiam się że wszystko jest OK. Jeśli chodzi równo, nie masz jakiś kłopotów z zapalaniem (na zimno czy ciepło), z osiągami, z równymi obrotami na biegu jałowym, z tym że to spalanie ostatnio wzrosło to raczej wszystko jest poprawnie...

[ Dodano: Czw Lut 01, 2007 20:43 ]
adam_franciszek pisze:Przybek, wyglada na to ze jestes calkiem niezlym magikiem w sprawie gaznika ...
Wiem, jest zima, zona jezdzi na krotkich odcinkach (5 km srednio, dziennie po miescie - dzieci, praca) ale czy spalanie powinno byc az takie koszmarne? Wychodzi mi jakies 16-17 litrow na 100 w mojej PN-ce (only benzyna) z gaznikiem sterowanym elektronicznie. Dodam, ze jestem juz po wymienia 3 czujnikow temp., sondy lambda, filtrow benz (z odstojnikiem wlacznie), oleju, pasek naciagniety, aku super, kable WN nowka, swiece best, odpala na dyg, nie gasnie, ma zrywa itd. No, moze nie jest idealnie rowny na wolnych obrotach... Czy szukac jeszcze dziurki w d.... czy to normalne przy takiej jezdzie i aurze?

Moze jeszcze raz cierpliwie przeanalizujesz...

PS. A co sadzisz o takim dynksie jak Carb Medic - czysci gaznik bez demontazu (pisze na reklamie)?
moja PN przy spokojnej jeździe 7km do pracy i zpowrotem (zeszłej zimy) nie paliła więcej niż 10. Tej zimy pali ok 9...
Przyjrzyj się pompie paliwa czy ci nie wali paliwem przez takie dwie dziurki po bokach, może membrana stara i puszcza ? A jesteś pewien że sygnał z sondy dociera do kompa ? Chociaż z tego co piszesz że nie ma kłopotów to raczej nie to ...


TDPower

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 168 gości