Przygasa na wolnych obrotach...

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Przygasa na wolnych obrotach...

Post autor: tomogolf2 » pt gru 29, 2006 13:48

mam taki problem.odpalam samochod, czy to ciepły czy to zimny, to obroty mi skacza i czuje ze ciezka pracuje ze sie przydusza silnik i żarzy mi sie kontrolka od swiec żarowych, dodam ze na zimnym silniku odpala mi na styk, swiece grzeja.a jak juz odpali to delkikatnie żarzy sie ta dioda od swiec i silnik schodzi z obrotow a czasem nawet gasnie. co to moze być, wtryski do wymiany?


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » pt gru 29, 2006 15:08

tomogolf2, przyczyn może być dużo takiego zachowania. Lejące wtryski, zapchany filtr paliwa, niegrzejące świece, zapieczony pierścień na jednym z tłoków, może pompa rozszczelniona


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: tomogolf2 » pt gru 29, 2006 16:25

pierscienie na tłokach miałem wymieniane, filtr paliwa wymieniłem, pompa mi nie przecieka,swiece nawet w morz grzeja bo odpala na dotyk i przez chwile pracuje roowno a potem zaczynaja skakac obroty...


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » pt gru 29, 2006 17:41

Nietrzymanie wolnych obrotów, gaśniecie spowodowane najcześciej zawieszającym się hydraulicznym regulatorem wolnych obrotów w pompie- pewnie potrzebny mały remoncik pompy- po tym bedzie ok.



Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » pt gru 29, 2006 18:15

tomogolf2, tak jak pisze PinkFloyd, też to podejrzewam


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
hanti
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 867
Rejestracja: czw lip 14, 2005 23:35
Lokalizacja: zDolny Śląsk :)-Piława Górna
Kontakt:

Post autor: hanti » pt gru 29, 2006 19:53

PinkFloyd pisze:Nietrzymanie wolnych obrotów, gaśniecie spowodowane najcześciej zawieszającym się hydraulicznym regulatorem wolnych obrotów w pompie- pewnie potrzebny mały remoncik pompy- po tym bedzie ok.
dokładnie vw_vandal, PinkFloyd mają rację. tzw. falowanie obrotów, przygasanie to są objawy uszkodzenia pompy i tu są opcje : kończy się żywot jednej ze sekcji, lub uszkodzony jest regulator wonych obrotów, lub padła głowica pompy. Jednym krótkim zdaniem - pompa do roboty, ale to dokładnie może określić tylko porządny pompiarz


Obrazek - Jedyna taka taksówka !!!!!!

Awatar użytkownika
norman
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 270
Rejestracja: sob gru 23, 2006 18:22
Lokalizacja: szczecinek
Kontakt:

Post autor: norman » pt gru 29, 2006 23:21

potwierdzam poinie kolegów 100% pompa, kolega miał to samo w passacie 1.6 d, ale zmienił pompe i teraz jest ok. Wtryski nie mają nic do żeczy, świece również, ponieważ silnik już chodzi i jest ciepły, a świece mająsię tylko do zimnego silnika. pozdro !!



Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » sob gru 30, 2006 11:14

tomogolf2, ja za takie coś zapłaciłem 140 zł u pompiarza.


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
Neoarti
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 894
Rejestracja: wt lis 01, 2005 20:18
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: Neoarti » sob gru 30, 2006 21:25

Ja też w MK2 miałem podobny problem silnik "pływał" na wolnych obrotach i raz przygasał a raz sam podnosił sobie obroty
wymiana pompy na pewno pomoże może warto poszukać czegoś na allegro


NordGlass Diamentowe szyby samochodowe, jak masz problem z szybą wal śmiało na PW :)

Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » wt sty 02, 2007 11:54

Neoarti, wystarczy ją zregenerować !! Po co kupować kota w worku.


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
Neoarti
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 894
Rejestracja: wt lis 01, 2005 20:18
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: Neoarti » wt sty 02, 2007 21:34

oczywiście że "wystarczy" ją zregenerowac, nie wiem jak w waszych miastach ale u mnie to się mija z celem koszt to 500-600 zł za to jest dużo miejsc gdzie można kupić używaną pompę za ok 200-250 zł z gwarancją miesięczną i przez ten czas można sobie wszystko posprawdzać dla mnie to lepsze rozwiazanie
na dodatek samochody którymi jeżdzę nie sa już pierwszej młodości i nie warto ładowac w takie auta za dużo kasy


NordGlass Diamentowe szyby samochodowe, jak masz problem z szybą wal śmiało na PW :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 48 gości