Wszelkie info o wszystkich turbinach Mk2

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Wszelkie info o wszystkich turbinach Mk2

Post autor: To_mas » pt gru 29, 2006 12:03

Hej jak macie jakieś informace o Turbinach w Mk2 To prosze tutaj napisać lub podać linka !!
W obojętnie jakiej formie :D



Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » pt gru 29, 2006 15:25

To_mas, a co byś chciał wiedzieć ??
T3, K24 - największe turbiny w mk2 dmuchają do ponad 2 barów, charakteryzują się dużą turbo dziurą ale za to na wyższych obrotach ciągną aż miło.
K14 - chyba najmniejsza szybko się nagrzewa i słabnie ale za to nie ma turbo dziury i z połączenie z IC jest Git !!
T2 - to samo co k14 tylko że chłodzona wodą czyli wydajniejsza ;)


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4630
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Kontakt:

Post autor: dawid018 » pt gru 29, 2006 17:11

w T3 nie da się tak łatwo regulować ciśnienia.musi byc mbc lub dziurka w węzyku do wg ewentualnie zaślepienie wężyka całkowicie.turbina dobra na dłuższe trasy.po mieście jak jej nie bedziesz kręcil powyżej 2800 obrotów to jezdzisz jak zwykłym dieslem.


obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » pt gru 29, 2006 18:47

No ja mam np T3 z tego co wyczytałem na balszce z tyłu do niej przyczepionej !! zresztą ma dziure faktycznie odczówalną :PP
dawid018 pisze:w T3 nie da się tak łatwo regulować ciśnienia.musi byc mbc lub dziurka w węzyku do wg ewentualnie zaślepienie wężyka całkowicie.
A dokładniej z jakimś foto bo moze mi sie to przydać :PP
i co to jest MBC ?? i o tory węzyk chodzi ??

A wogole gdzie jest jakaś śrubka do regulacji ?? lub coś w tym stylu ??


vw_vandal, Były tylko te 4 rodzaje Turbin ??



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » pt gru 29, 2006 19:05

mbc - manual boost control kolego To_mas. wpina sie w wezyk idacy do wastegate. reguluje sie tym cisnienie doladowania. mam u siebie.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4630
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Kontakt:

Post autor: dawid018 » pt gru 29, 2006 19:50

Obrazek
MBC wpina sie w ten eżyk który widać na zdjęciu.można też go calkowicie usunąć a w tym miejscu gdzie jest czerwona strzalka wpiąć inny i zaślepić go np wkladając w wężyk śrube i zaciskając opaską ale wtedy turbo pompuje ile wlezie co może sie źle sie skończyć dla silnika.jest też możliwośc zrobienia w tym wężyku dziurki o odpowiedniej średnicy dla danego ciśnienia.u siebie miałem średnicę ok 4mm i dmuchało 1 bar

[ Dodano: Pią Gru 29, 2006 18:52 ]
Obrazek
a to wg.niestety nie ma na nim śrubki do regulacji ciśnienia.
JA CAŁY CZAS PISZE O GARRETT T3


obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » sob gru 30, 2006 00:31

dawid018 pisze:JA CAŁY CZAS PISZE O GARRETT T3
no no no i ta mnie najbardziej interesuje bo włąsnie taka mam :D:D

[ Dodano: Pią Gru 29, 2006 23:58 ]
http://allegro.pl/item152004684_manual_ ... azja_.html
Takie by sie nadawało ????:PP Troche to duze ja myślałem ze to tańsze bedzie :PP


A i jeszcze pewno gdybym chciał podnosić ciśnienie to musiałbym tą śrubke co jest w zaworze bezpieczeństwa przykręcić max ile sie da ???

I to Tyl ?? czyli w sumie koszt ok 150 zł bo licze jeszcze wskaźnik doładowania:) No i chyba bede musiał poczeać na większą kase:// po nowym roku



Awatar użytkownika
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4630
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Kontakt:

Post autor: dawid018 » sob gru 30, 2006 01:12

http://www.allegro.pl/item152477932_man ... o_mbc.html
a może taki??jest mniejszy.i tak musisz przedłużyc węzyki żeby to wpiąć.

co do zaworu bezpieczeństwa to musisz go zakręćić na max a jak to nic nie da to wykręć i podluż np nakretke "5" i wtedy dokręć na max.inaczej bedzie ci puszczal

wskażnik musi być.ja kupiłem na allegro za 54zl.musisz też podnieśc dawke paliwa bo samo zwiekszenie cisnienia niewiele da


obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » sob gru 30, 2006 01:20

dawid018, no ten twoj lepszy chyba :PP

A jeśli go zakręce na max ?? to nie grozi To czymś ?? bo w sumie on sie powinien tam otwierać chyba gdy cisnienie jest za duze ://
No i czy z tym zaworem to moge sobie juz teraz zrobić ?? czy to cos juz da czy nie poczuuje tego raczej ??

A i ja sprawdzić czy on działa ??

[ Dodano: Sob Gru 30, 2006 00:24 ]
dawid018 pisze:wskażnik musi być.ja kupiłem na allegro za 54zl

Ja najtanszy wskaźnik znalazłem taki
http://moto.allegro.pl/item152048995_ws ... diglo.html



Awatar użytkownika
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4630
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Kontakt:

Post autor: dawid018 » sob gru 30, 2006 01:33

a więc tak.zawór musisz zakręcić a cisnienie sobie ustawiasz mbc(max ok 1,2 bara)
jak zakręcisz teraz zawór to to nic ci nie da bo turbo nie pompuje takiego cisnienia żeby go otworzyć.co do wskażnika to zapytaj tego gości czy nie bedzie miał tańszych.ja mam identyczny tyle że ze zwykłym podświetleniem i kosztował 54zł.


obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » sob gru 30, 2006 01:36

dawid018, no ok:)) (punkciki beda ale pozniej:P)

masz jeszcze jakieś info na temat Turbin to smiało wal !! Albo moze ktoś jeszcze sie wypowie coś ciekawego :) Mogą być foty jakieś przekroje :P itd :D Jak u was wygląda zamontowane MBC :P i wskaźniki gdzie macie :P



Awatar użytkownika
specWROC
(()())G.O.L.F.(()())
(()())G.O.L.F.(()())
Posty: 966
Rejestracja: sob kwie 22, 2006 23:53
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: specWROC » sob gru 30, 2006 01:43

vw_vandal pisze:To_mas, a co byś chciał wiedzieć ??
T3, K24 - największe turbiny w mk2 dmuchają do ponad 2 barów, charakteryzują się dużą turbo dziurą ale za to na wyższych obrotach ciągną aż miło.
K14 - chyba najmniejsza szybko się nagrzewa i słabnie ale za to nie ma turbo dziury i z połączenie z IC jest Git !!
T2 - to samo co k14 tylko że chłodzona wodą czyli wydajniejsza ;)
ty a jak to jest u nas w 1V też były różne pompy??



Awatar użytkownika
euglen
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 424
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 13:49
Lokalizacja: NML
Kontakt:

Post autor: euglen » sob gru 30, 2006 02:23

To_mas,
Niżej namiary na gościa od tego MBC za 70zł - tyle, że poza allegro sprzedaje za 60zl. Pewny gość. Kupiłem od niego 2szt. i żadnych problemów
"Properfekt" Patryk Rozwarski
85-796 Bydgoszcz , ul. Tychoniewicza 4 m. 19 - woj. kujawsko-pomorskie
tel. 0691922860



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości