[Mk3] TDI AFN 110KM problem z cisnieniem doladowania
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Golf GTi
- Gadatliwa bestia
- Posty: 579
- Rejestracja: pt lip 29, 2005 20:54
- Lokalizacja: Podkarpacie
- Kontakt:
[Mk3] TDI AFN 110KM problem z cisnieniem doladowania
Witam ,niech ktos kto sie zna cos napisze madrego ,ja tam troszke sie znam na Dieslach jednak to przeroslo moja wiedze ,regulatory podcisnien sa sprawne , przeplywomierz wymieniony(juz troszke lepiej jezdzi) , czyjnik cisnienia doladowania nowy , zawory dzialaja WestGate i BlowOff, nie wiem juz co sie dzieje jego Vmax to 155km/h !!! i pali ok 7 L ropy. Jak przekracza sie 2200 -2600 obr. weże na IC miekna tak jak by turbina nie pompowala ,a do 2400 obr. jest ok weze sa napompowane ale tylko na ok 0.6 bar,ma odpowiedznie cięcie w miare oczywiscie , silnik na przyjechane 172tyś. autko z holandii 1 rok temu przyjechalo ,serwisowany, to sie wszystko stalo ja padl przyplywmierz , a ostatnia rzecz Auto diagnozowane VAG i 0 bledow urzadznie KTS 550.
w AFN-ie nie ma takich zaworówGolf GTi pisze: zawory dzialaja WestGate i BlowOff

wymieniałeś czujnik na płycie komputera ?Golf GTi pisze:czyjnik cisnienia doladowania nowy
diagnoza musi byc dynamiczna pod obciązeniem, wklej logi na 4 biegu w zakresie od 1500 do 4000 rpm z pedałem gazu w podłodze to zobaczymyGolf GTi pisze:ostatnia rzecz Auto diagnozowane VAG i 0 bledow urzadznie KTS 550
- Golf GTi
- Gadatliwa bestia
- Posty: 579
- Rejestracja: pt lip 29, 2005 20:54
- Lokalizacja: Podkarpacie
- Kontakt:
To tak po dzisiejszych zmaganiach .
14.25 V na regulatorze podcisnienia do zaworu upustowego. - opor 16ohm
7 V na regulatorze cisnienia do zaworu regulacji doladowania - opor 16 ohm
6V na czujniku cisnienia doladowywujacego- ten w ukladzie dolotowym - opor 5,5 k ohm czujnika oczywiscie. nie wiem czy to sa odpowiedznie napiecia szczegolnie to napiecie 7V.
Cowboy sluchaj a o co chodzi z tym czujnikem na plycie komputera ,w bendzynie kompa juz rozbieralem i to nie raz mapy wtrysku sie zmienialo itp. a diesel ,narazie niebardzo z wiedza, wez tam nbapisz co i jak
[ Dodano: Sro Gru 27, 2006 15:58 ]
A odnosnie tych zaworow to juz sam nie wiem ,w kazdym badz razie jest tam cos takiego strowane z podcisnienia.
14.25 V na regulatorze podcisnienia do zaworu upustowego. - opor 16ohm
7 V na regulatorze cisnienia do zaworu regulacji doladowania - opor 16 ohm
6V na czujniku cisnienia doladowywujacego- ten w ukladzie dolotowym - opor 5,5 k ohm czujnika oczywiscie. nie wiem czy to sa odpowiedznie napiecia szczegolnie to napiecie 7V.
Cowboy sluchaj a o co chodzi z tym czujnikem na plycie komputera ,w bendzynie kompa juz rozbieralem i to nie raz mapy wtrysku sie zmienialo itp. a diesel ,narazie niebardzo z wiedza, wez tam nbapisz co i jak
[ Dodano: Sro Gru 27, 2006 15:58 ]
A odnosnie tych zaworow to juz sam nie wiem ,w kazdym badz razie jest tam cos takiego strowane z podcisnienia.
o ile ja sie orintuje w AFNie czujnik ciśnienia doładowania jest na płycie ECUGolf GTi pisze:6V na czujniku cisnienia doladowywujacego- ten w ukladzie dolotowym - opor 5,5 k ohm czujnika oczywiscie. nie wiem czy to sa odpowiedznie napiecia szczegolnie to napiecie 7V.
Cowboy sluchaj a o co chodzi z tym czujnikem na plycie komputera ,
w dolocie w rorzue powrotnej z IC jest czujnik temperatury
masz 2 zaworki do podciśnienia n75 który reguluje prace kierownic spalin czyli reguluje cisnienie doładowania - to ten blizej filtra powietrza z biała główka
i n18, który steruje EGR-em
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 633
- Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
- Lokalizacja: Oborniki Śląskie
- Kontakt:
Re: [Mk3] TDI AFN 110KM problem z cisnieniem doladowania
Golf GTi pisze:Witam ,niech ktos kto sie zna cos napisze madrego ,ja tam troszke sie znam na Dieslach jednak to przeroslo moja wiedze ,regulatory podcisnien sa sprawne , przeplywomierz wymieniony(juz troszke lepiej jezdzi) , czyjnik cisnienia doladowania nowy , zawory dzialaja WestGate i BlowOff, nie wiem juz co sie dzieje jego Vmax to 155km/h !!! i pali ok 7 L ropy. Jak przekracza sie 2200 -2600 obr. weże na IC miekna tak jak by turbina nie pompowala ,a do 2400 obr. jest ok weze sa napompowane ale tylko na ok 0.6 bar,ma odpowiedznie cięcie w miare oczywiscie , silnik na przyjechane 172tyś. autko z holandii 1 rok temu przyjechalo ,serwisowany, to sie wszystko stalo ja padl przyplywmierz , a ostatnia rzecz Auto diagnozowane VAG i 0 bledow urzadznie KTS 550.
czesc
skad wiesz że węże miękną ?
masz kata jeszcze? jesli tak to wywal a to może byc rozwiązanie twoich problemów
skąd jesteś ? podjedź do kogoś na VAGa - niech zrobi logi, wklej je i bedziemy widziec co i jak
pozdro
www.vagtune.pl tel. 502730289
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 53 gości