W czasie jazdy silnik gasnie

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Kriss Valnor
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: pn lis 06, 2006 18:40
Lokalizacja: Krakow

W czasie jazdy silnik gasnie

Post autor: Kriss Valnor » czw gru 28, 2006 18:58

Silnik nagrzany do 90 stopni podczas jazdy gasnie.
Głowny filtr paliwa wymieniony
Gdy wyłącze zaplon wlączam awaryjne odstoje max 5 min i ponwnie odpalam auto jakby sie nic nie stalo.
Nie wiem czy to pompa paliwowa czy czujnik halotronowy :(
Proszę o pomoc



Awatar użytkownika
Krzycho82
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: wt lis 28, 2006 10:53
Lokalizacja: Trzebnica

Post autor: Krzycho82 » czw gru 28, 2006 20:04

Hej,

Zaczeło się tak dziac od jesieni? W lato bylo ok no nie?
Pojedz na diagnostyke komputerową i podepnij Gofra.
Jesli wyskoczy bład na Hallu to bedziesz wiedzial.
Ja własnie czekam na tel. z warsztatu zeby odebrac auto. Mam dokladnie to samo.
Jesli masz silnik 1.4 ABD to to dziadostwo kosztuje od 120-180zł + robocizna.
Jest możliwosc, że czujnik halla tez jesli jest niesprawny moze powodaowac brak pracy pompy. ( po właczenu zaplonu slychac pompe paliwa z tylu)
P.s. poczytaj na forum. Pisa tez o cewce zapłonowej. :bigok:


Pozdrowionka

Awatar użytkownika
Mabu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 339
Rejestracja: czw sie 03, 2006 22:57
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Mabu » pt gru 29, 2006 00:52

Wez sprawdz cewke zapłonowa czy czasem nie ma przebicia gdzies :) Najlepiej sprawdzic to wieczorem :) Bo najlepiej bedzie widac



Awatar użytkownika
Jacenty85
Forum Master
Forum Master
Posty: 1019
Rejestracja: wt mar 21, 2006 22:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: Jacenty85 » pt gru 29, 2006 01:21

Dokładnie to samo co Krzycho82-nic dodac nic ująć.
A może jednak dodam. Czasem błąd czujnika halla nie zapisuje się w komputerze. Auto wówczas przerywa, podnosi samoczynnie obroty. Jeśli gaśnie po rozgrzaniu to komputer powinien pokazać błąd czujnika G40 (hall w aparacie zapłonowym). Należy wtedy zaznaczyć bardzo dokładnie punkty na apracie, odkręcić go, wysunąć bolczyk z palstikowej prowadniczki, wybić ośke, wykręcić halla, założyć nowego, założyć nowe oringi (jeśli tamte będą zużyte), składać w odwrtnej kolejności. Po założeniu skontrolować przy pomocy lampy i komputera zapłon.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 247 gości