Silnik nagrzany do 90 stopni podczas jazdy gasnie.
Głowny filtr paliwa wymieniony
Gdy wyłącze zaplon wlączam awaryjne odstoje max 5 min i ponwnie odpalam auto jakby sie nic nie stalo.
Nie wiem czy to pompa paliwowa czy czujnik halotronowy
Proszę o pomoc
W czasie jazdy silnik gasnie
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 2
- Rejestracja: pn lis 06, 2006 18:40
- Lokalizacja: Krakow
Hej,
Zaczeło się tak dziac od jesieni? W lato bylo ok no nie?
Pojedz na diagnostyke komputerową i podepnij Gofra.
Jesli wyskoczy bład na Hallu to bedziesz wiedzial.
Ja własnie czekam na tel. z warsztatu zeby odebrac auto. Mam dokladnie to samo.
Jesli masz silnik 1.4 ABD to to dziadostwo kosztuje od 120-180zł + robocizna.
Jest możliwosc, że czujnik halla tez jesli jest niesprawny moze powodaowac brak pracy pompy. ( po właczenu zaplonu slychac pompe paliwa z tylu)
P.s. poczytaj na forum. Pisa tez o cewce zapłonowej.
Zaczeło się tak dziac od jesieni? W lato bylo ok no nie?
Pojedz na diagnostyke komputerową i podepnij Gofra.
Jesli wyskoczy bład na Hallu to bedziesz wiedzial.
Ja własnie czekam na tel. z warsztatu zeby odebrac auto. Mam dokladnie to samo.
Jesli masz silnik 1.4 ABD to to dziadostwo kosztuje od 120-180zł + robocizna.
Jest możliwosc, że czujnik halla tez jesli jest niesprawny moze powodaowac brak pracy pompy. ( po właczenu zaplonu slychac pompe paliwa z tylu)
P.s. poczytaj na forum. Pisa tez o cewce zapłonowej.
Pozdrowionka
- Jacenty85
- Forum Master
- Posty: 1019
- Rejestracja: wt mar 21, 2006 22:07
- Lokalizacja: Włocławek
- Kontakt:
Dokładnie to samo co Krzycho82-nic dodac nic ująć.
A może jednak dodam. Czasem błąd czujnika halla nie zapisuje się w komputerze. Auto wówczas przerywa, podnosi samoczynnie obroty. Jeśli gaśnie po rozgrzaniu to komputer powinien pokazać błąd czujnika G40 (hall w aparacie zapłonowym). Należy wtedy zaznaczyć bardzo dokładnie punkty na apracie, odkręcić go, wysunąć bolczyk z palstikowej prowadniczki, wybić ośke, wykręcić halla, założyć nowego, założyć nowe oringi (jeśli tamte będą zużyte), składać w odwrtnej kolejności. Po założeniu skontrolować przy pomocy lampy i komputera zapłon.
A może jednak dodam. Czasem błąd czujnika halla nie zapisuje się w komputerze. Auto wówczas przerywa, podnosi samoczynnie obroty. Jeśli gaśnie po rozgrzaniu to komputer powinien pokazać błąd czujnika G40 (hall w aparacie zapłonowym). Należy wtedy zaznaczyć bardzo dokładnie punkty na apracie, odkręcić go, wysunąć bolczyk z palstikowej prowadniczki, wybić ośke, wykręcić halla, założyć nowego, założyć nowe oringi (jeśli tamte będą zużyte), składać w odwrtnej kolejności. Po założeniu skontrolować przy pomocy lampy i komputera zapłon.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 298 gości