krzysiupl, to typowy objaw pompowania oleju przez pierścienie, które są zużyte,lub nie pasują do otworu cylindra.
Jakby turbina puszczała tyle oilu to z rury by cały czas pokopcywał na niebiesko lub na siwo , a mogło by się zdarzyć , że silnik wszedłby se na duże obroty od rozpylonego oleju. Jeśli jesteś pewien mechanika, że wymienił pierścienie to rzeczywiście masz owal na garach i trza by przeszlifować cylindry. Ale to powinien już stwierdzić mechanik - jaki jest stan cylindrów po rozbiórce wszystkiego. 
Jeśli kopci tuż po zapaleniu i potem trochę ustaje to wskazywało by na zużyte uszczelniacze zaworowe, ale jeśli była głowica robiona kompleksowo to powinne być nowe.
Zmierz ciśnienie sprężania na gorącym silniku i napisz ile tego jest.
			
									
									Turbina
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- vw_vandal
 - Forum Master

 - Posty: 1818
 - Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
 - Lokalizacja: Świerzno
 - Kontakt:
 
krzysiupl, też nie dawno robiłem remont silnika do 1000 km wziął 0,5 litra. Po tyś. zmieniłem olej i mam już przejechane 5 tyś. i nie widze aby coś brał. Pierścienie brałem nominały cylindry nie miały jaja tylko delikatne progi ale honownicą dało rade zebrać. Może u ciebie gość dobrał źle pierścienie?? Może miałeś już robiony szlif (albo było takie zużycie), a on założył nominał.
			
									
									[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]
						- 
				MADMAXOG
 - Mały gagatek

 - Posty: 75
 - Rejestracja: śr wrz 28, 2005 10:38
 - Lokalizacja: chojna- zachodniopom.
 
Pytałem dzisiaj kumpla, który trochu już w silnikach grzebał i stwierdził, że jak wszystko jest z pierścieniami ok to po prostu muszą się dotrzeć. 4 tyś.km to jeszcze mało, asle jak po 6-8 dalej bierze olej to jest coś z nimi nie tak. Ja u matuli też zmieniłem pierścienie po 240 tyś.km i brał olej na początku choć nie w takich ilościach ja twój. Potem (10tyś.km) było już ok i moc miał jak trza. Jak miałeś na cylindrach duże progi to zmiana pierścieni może nic nie dać. Może są też luzy w rowkach na tłokach i też nowe same pirścienie nic nie pomogą. Ale jak wcześniej pisałem to powinien wychwycić mechanik by lipy nie robić montując silnik, aby tylko chodził i won z warsztatu.
Napisz jakie ciśnienia sprężania są w garach.
Pozdro!
			
									
									Napisz jakie ciśnienia sprężania są w garach.
Pozdro!
1.6TD JR+IC+k24 1.2bar/3.500obr/min
						- vw_vandal
 - Forum Master

 - Posty: 1818
 - Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
 - Lokalizacja: Świerzno
 - Kontakt:
 
MADMAXOG, po 4tyś wydaje mi się że powinien się już uszczelnić, umnie to nastąpiło po tyś.
krzysiupl, co do palenia na ciepłym może masz źle ustawiony zapłon, umnie tak było i za 90 zł, problem zgłowy
			
									
									krzysiupl, co do palenia na ciepłym może masz źle ustawiony zapłon, umnie tak było i za 90 zł, problem zgłowy
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]
						Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 54 gości
