Turbina
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- krzysiupl
- Ma gadane
- Posty: 161
- Rejestracja: śr lis 01, 2006 13:01
- Lokalizacja: Starogard Gdański
- Kontakt:
Turbina
Witam
Mam pytanie. mój silnik jest po remoncie lecz nadal bierze olej golf 1.6 TD podejrzewam ze to turbo,jak to sprawdzic ? czy to mozliwe zeby brał około 2-3 l/1000km? ile taka dobra turbinka kosztuje? jaka najlepsza bo wiem ze jest ich kilka rodzaki, a moze ktos posiada taka do sprzeania
Mam pytanie. mój silnik jest po remoncie lecz nadal bierze olej golf 1.6 TD podejrzewam ze to turbo,jak to sprawdzic ? czy to mozliwe zeby brał około 2-3 l/1000km? ile taka dobra turbinka kosztuje? jaka najlepsza bo wiem ze jest ich kilka rodzaki, a moze ktos posiada taka do sprzeania
Zobacz czy niemasz zalanego olejem przewodu pomiędzy turbem a kolektorem. Ale sprawa oleju to niemusi być wina turbo. Mimo remontu może brać olej.
[url=http://www.motofirma.pl/bsp,f165af1ba51506,e898b25902e6b6,adam16v-VW-Golf-16TD.html][img]http://www.motofirma.pl/upload/spalanie/icons/e898b25902e6b6_1.gif[/img][/url]
A szlify robiłeś? Wiesz, cylindry możesz mieć już trochę wytarte i wsadzenie nowych pierścieni nie zawsze pomoże. j atak miałem w bonzynowym polo. było wszystko zrobione prócz szlifów i wymiany tłoków i wsuwał olej aż miło.
[url=http://www.motofirma.pl/bsp,f165af1ba51506,e898b25902e6b6,adam16v-VW-Golf-16TD.html][img]http://www.motofirma.pl/upload/spalanie/icons/e898b25902e6b6_1.gif[/img][/url]
Wiesz, czasami nie wyczujesz. Jak dawałem do remontu moje benzynowe polo ('78) to powiedziałem: zróbcie coś żeby nie dymił i nie żarł oleju. No i tak to wyszło średnio, bo tylko się trochę poprawiło. A ile brał ci oleju przed remontem? jak terz tyle to może faktycznie trzeba turbinę oglądać. Mój mi bierze jakieś 1-2l oleju na 1000km. Wiem że to dużo, a le wszystko chodzi jak marzenie i po remoncie niechcę zostać w podobnej sytuacji. Aha , ile kosztował cię ten remont?
[url=http://www.motofirma.pl/bsp,f165af1ba51506,e898b25902e6b6,adam16v-VW-Golf-16TD.html][img]http://www.motofirma.pl/upload/spalanie/icons/e898b25902e6b6_1.gif[/img][/url]
- krzysiupl
- Ma gadane
- Posty: 161
- Rejestracja: śr lis 01, 2006 13:01
- Lokalizacja: Starogard Gdański
- Kontakt:
remont wyszedł mnie 1000zł. jeszcze jakis czas przed remontem, brał tyle samo co teraz jednak gdy drastycznie zaczał brac olej zdecydowałem sie go zrobic.to znaczy kiedy przestał wogóle odpalac i brac litra na 200km. niewiesz moze kto by miał taka turbinke do sprzedania? a tak wogóle to silnik odpala zimny na dotryk a ciepły sie meczy i niemoze odpalic czyba ze ostygnie 30min. to wina rozrusznika ze wolno kreci jak jest ciepły silnik? czy moze tak puchnie silnik?
"Zapalania na cieplym to jest to normalny objaw lekkiego zuzycia pompy wtryskowej i wtryskow." rada "zwiekszyc dawke paliwa przy rozruchu na cieplym silniku i nie bedzie problemu". To znalazłem na forum. Zobacz czy z pedałem gazu lepiej się odpala na ciepło.
[url=http://www.motofirma.pl/bsp,f165af1ba51506,e898b25902e6b6,adam16v-VW-Golf-16TD.html][img]http://www.motofirma.pl/upload/spalanie/icons/e898b25902e6b6_1.gif[/img][/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 98 gości