Skuteczność ASR

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Cris
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: wt gru 05, 2006 00:06
Lokalizacja: zach.-pom.

Skuteczność ASR

Post autor: Cris » śr gru 27, 2006 22:41

Jak to u Was jest z tym ASR? Bo u mnie fakt niby to to działa ale przy trochę mocniejszym depnięciu spod świateł (do maksa jeszcze sporo brakuje) mielą opony dosyć mocno. Na tyle że zdążę zdać sobie sprawę że szkoda opon i zwalniam gaz. Mam silnik 1.8T, słaby może i on nie jest, ale dużo lepszych po drogach jeźdźi. Ostatnio ruszałem spod świateł z nowym Lexusem GS 300 no i koleś pocisnął jak rakieta a ja tylko smrody powąchałem (choć bardzo się starałem). Żadnego pisku opon od Lexusa nie usłyszałem. Czy te systemy ASR są w różnych autach inne i w jednych bardziej czułe niż w innych?
Proszę o spostrzeżenia użytkowników Golfów z ASR.



czwarty44
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: pn cze 26, 2006 12:45
Lokalizacja: Wawa

Post autor: czwarty44 » czw gru 28, 2006 16:53

Witam,
Ja ma słabego TDI 101KM i też jak wcisnę na starcie to widze że kontrolka się świeci ,a kółka dają głos :helm: .
Niewiem czy mam to samo(znaczy czy ASR ten sam ) bo na konsoli mam przycisk ESP ,ale jak sprawdzałem na pustym rondzie :grin: 60 km/h z włączonym to wyraźnie zwolnił i jakiś taki stukot z tyłu dochodził a samochód jak po szynach idzie , druga próba z wyłączonym i obróciło bokiem :goof: .Nigdy nie sprawdzałem ruszać na maxa ale jak będzie śnieg to szybciej to wyjdzie na jaw jak się zachowuje .
Ogólnie to coś tam działa ,ale nie ma porównania z innymi samochodami.
Pozdrawiam



Awatar użytkownika
pszczyna
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2558
Rejestracja: śr lut 08, 2006 21:54
Lokalizacja: Pszczyna .Śląsk
Kontakt:

Post autor: pszczyna » czw gru 28, 2006 17:08

Raczej ten LEXSUS ma automat a takim pisku nie zrobisz :bigok:



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » czw gru 28, 2006 17:09

Cris, to moze delikatniej puszczaj sprzęgło...
Nie ma co sie zdawać na systemy tylko sie trzeba nauczyć jeźdić.
Szybkie ruszenie nie polega na wkręceniu silnika na wysokie obroty i strzeleniu ze sprzęgła..
Obroty ustaw na tylu obrotach przy ilu masz Max moment obrotowy i popuszczaj sprzęgło uwalnijac na koła tyle momentu ile potrzeba w danej chwili, ale na granicy zerwania przyczepnosci...Jak zaczyna mielić to mozesz go przyśłizgnąc jeszcze troszeczke (zabrać mu troche momentu)
Takie ruszasnie wymaga wprawy, bo przeważnie na początku pali się sprzęgło, i zostaje sie na śwaitłach ale jak to opanujesz to masz ASR w nodze na sprzęgle....
Wiem ze takie ruszanie mocno zuzywa sprzęgło ale tak sie rusza sportowo....a o tym ten wątek w końcu jest....

Poza tym chyba jasne ze w lexie bedzie wyzszej klasy ASR który pozwala kierwonikowi na strzał ze sprzęgła i o nic wiecej sie martwic nie musi, a prawdopodobnie to byl automat jak 80% lexów....

pozdrawiam



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 157 gości