Jak to u Was jest z tym ASR? Bo u mnie fakt niby to to działa ale przy trochę mocniejszym depnięciu spod świateł (do maksa jeszcze sporo brakuje) mielą opony dosyć mocno. Na tyle że zdążę zdać sobie sprawę że szkoda opon i zwalniam gaz. Mam silnik 1.8T, słaby może i on nie jest, ale dużo lepszych po drogach jeźdźi. Ostatnio ruszałem spod świateł z nowym Lexusem GS 300 no i koleś pocisnął jak rakieta a ja tylko smrody powąchałem (choć bardzo się starałem). Żadnego pisku opon od Lexusa nie usłyszałem. Czy te systemy ASR są w różnych autach inne i w jednych bardziej czułe niż w innych?
Proszę o spostrzeżenia użytkowników Golfów z ASR.
Skuteczność ASR
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Witam,
Ja ma słabego TDI 101KM i też jak wcisnę na starcie to widze że kontrolka się świeci ,a kółka dają głos .
Niewiem czy mam to samo(znaczy czy ASR ten sam ) bo na konsoli mam przycisk ESP ,ale jak sprawdzałem na pustym rondzie 60 km/h z włączonym to wyraźnie zwolnił i jakiś taki stukot z tyłu dochodził a samochód jak po szynach idzie , druga próba z wyłączonym i obróciło bokiem .Nigdy nie sprawdzałem ruszać na maxa ale jak będzie śnieg to szybciej to wyjdzie na jaw jak się zachowuje .
Ogólnie to coś tam działa ,ale nie ma porównania z innymi samochodami.
Pozdrawiam
Ja ma słabego TDI 101KM i też jak wcisnę na starcie to widze że kontrolka się świeci ,a kółka dają głos .
Niewiem czy mam to samo(znaczy czy ASR ten sam ) bo na konsoli mam przycisk ESP ,ale jak sprawdzałem na pustym rondzie 60 km/h z włączonym to wyraźnie zwolnił i jakiś taki stukot z tyłu dochodził a samochód jak po szynach idzie , druga próba z wyłączonym i obróciło bokiem .Nigdy nie sprawdzałem ruszać na maxa ale jak będzie śnieg to szybciej to wyjdzie na jaw jak się zachowuje .
Ogólnie to coś tam działa ,ale nie ma porównania z innymi samochodami.
Pozdrawiam
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Cris, to moze delikatniej puszczaj sprzęgło...
Nie ma co sie zdawać na systemy tylko sie trzeba nauczyć jeźdić.
Szybkie ruszenie nie polega na wkręceniu silnika na wysokie obroty i strzeleniu ze sprzęgła..
Obroty ustaw na tylu obrotach przy ilu masz Max moment obrotowy i popuszczaj sprzęgło uwalnijac na koła tyle momentu ile potrzeba w danej chwili, ale na granicy zerwania przyczepnosci...Jak zaczyna mielić to mozesz go przyśłizgnąc jeszcze troszeczke (zabrać mu troche momentu)
Takie ruszasnie wymaga wprawy, bo przeważnie na początku pali się sprzęgło, i zostaje sie na śwaitłach ale jak to opanujesz to masz ASR w nodze na sprzęgle....
Wiem ze takie ruszanie mocno zuzywa sprzęgło ale tak sie rusza sportowo....a o tym ten wątek w końcu jest....
Poza tym chyba jasne ze w lexie bedzie wyzszej klasy ASR który pozwala kierwonikowi na strzał ze sprzęgła i o nic wiecej sie martwic nie musi, a prawdopodobnie to byl automat jak 80% lexów....
pozdrawiam
Nie ma co sie zdawać na systemy tylko sie trzeba nauczyć jeźdić.
Szybkie ruszenie nie polega na wkręceniu silnika na wysokie obroty i strzeleniu ze sprzęgła..
Obroty ustaw na tylu obrotach przy ilu masz Max moment obrotowy i popuszczaj sprzęgło uwalnijac na koła tyle momentu ile potrzeba w danej chwili, ale na granicy zerwania przyczepnosci...Jak zaczyna mielić to mozesz go przyśłizgnąc jeszcze troszeczke (zabrać mu troche momentu)
Takie ruszasnie wymaga wprawy, bo przeważnie na początku pali się sprzęgło, i zostaje sie na śwaitłach ale jak to opanujesz to masz ASR w nodze na sprzęgle....
Wiem ze takie ruszanie mocno zuzywa sprzęgło ale tak sie rusza sportowo....a o tym ten wątek w końcu jest....
Poza tym chyba jasne ze w lexie bedzie wyzszej klasy ASR który pozwala kierwonikowi na strzał ze sprzęgła i o nic wiecej sie martwic nie musi, a prawdopodobnie to byl automat jak 80% lexów....
pozdrawiam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 157 gości