170km/h i koniec, na zimnym ciezko odpala
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
170km/h i koniec, na zimnym ciezko odpala
witam
nie krzyczcie bo jestem nowy szukalem niby cos tam wyczytalem ale nie moge se tego w calosc sklecic
nam dwa golfy 3 TDI (z roznymi wersjami silnikow nie moge dopatrzec sie oznaczen) jeden z 1997 z drugi z 1995
no i w tym nowszym mam problem z odpalaniem na zimnym
pomino wymiany swiec pierwsze grzanie jest bardzo dlugie trwa ponad 30s (w tym z 95 trwa to ok 5s)
jak juz odpali to pracuje tak jak by nie palil na wszystkich cylindrach i strasznie dymi, po nagrzaniu sie i zlapaniu temperatury jest wszystko ok odpala od pierwszego i zero dymu
drugi problem to to ze jak sie jedzie w trazie to predkosc max jaka mozna nim osiagnac to 170km/h (ten z 95 poleci 208km - sprawdzane na GPS)
moze ktos z was powie co i jak sprawdzic bo nie orjetuje sie w tym
nie krzyczcie bo jestem nowy szukalem niby cos tam wyczytalem ale nie moge se tego w calosc sklecic
nam dwa golfy 3 TDI (z roznymi wersjami silnikow nie moge dopatrzec sie oznaczen) jeden z 1997 z drugi z 1995
no i w tym nowszym mam problem z odpalaniem na zimnym
pomino wymiany swiec pierwsze grzanie jest bardzo dlugie trwa ponad 30s (w tym z 95 trwa to ok 5s)
jak juz odpali to pracuje tak jak by nie palil na wszystkich cylindrach i strasznie dymi, po nagrzaniu sie i zlapaniu temperatury jest wszystko ok odpala od pierwszego i zero dymu
drugi problem to to ze jak sie jedzie w trazie to predkosc max jaka mozna nim osiagnac to 170km/h (ten z 95 poleci 208km - sprawdzane na GPS)
moze ktos z was powie co i jak sprawdzic bo nie orjetuje sie w tym
- Grzesiekk1982
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2511
- Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
- Lokalizacja: Przemyśl
Witamy nowego
N75 (zawór turbiny) też mi się nie widzi w tym przypadku, bo nie wpada w notlauf notlaufa. Stawiałbym na przepływomierz (u mnie niechętnie przekraczał 140, po wyczyszczeniu przepływki leci ponad 160, ale i tak daleko mu do dawnych 180, poza tym jest mułowaty na 4 i 5 biegu).
Gorsze osiągi+niższa Vmax, bez wpadania w notlauf, to objawy słabnącej przepływki.
Tu napisałęm jak ją czyściłem, ale wymiana i tak mnie nie ominie. http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... c&start=45
Sprawdź oznaczenie silników.
Pozdrawiam.
Zobacz na naklejce w bagażniku: BarteKKK03 kiedyś to wkleił na forumstrzelba pisze:z roznymi wersjami silnikow nie moge dopatrzec sie oznaczen
To bardzo dziwne, nie powinno przekraczac około 2-5 sekund. Pozostaje VAG jak kolega tu słusznie napisał.strzelba pisze:pomino wymiany swiec pierwsze grzanie jest bardzo dlugie trwa ponad 30s
Czekamy na oznaczenia silników, wtedy będzie wiadomo coś więcej... Może ten starszy fo 110 KM AFN?strzelba pisze:max jaka mozna nim osiagnac to 170km/h (ten z 95 poleci 208km - sprawdzane na GPS)
N75 (zawór turbiny) też mi się nie widzi w tym przypadku, bo nie wpada w notlauf notlaufa. Stawiałbym na przepływomierz (u mnie niechętnie przekraczał 140, po wyczyszczeniu przepływki leci ponad 160, ale i tak daleko mu do dawnych 180, poza tym jest mułowaty na 4 i 5 biegu).
Gorsze osiągi+niższa Vmax, bez wpadania w notlauf, to objawy słabnącej przepływki.
Tu napisałęm jak ją czyściłem, ale wymiana i tak mnie nie ominie. http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... c&start=45
Sprawdź oznaczenie silników.
Pozdrawiam.
- Grzesiekk1982
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2511
- Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
- Lokalizacja: Przemyśl
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
Zle wyczytales. Naklejka w bagazniku pod wykladzina (na tylnej belce lub podlodze), z 95 bedzie 1Z (90KM), z 97 AFN (110KM) lub ALE / AHU (90KM)strzelba pisze:z tego co wyczytalem na wlepce to silnik jest wersji 1H
Napisal abys podal oznaczenia OBU autGrzesiekk1982 pisze o jakims OBU co to jest
Pozdro
Gitner
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
źle zczytałeś nie z tego pola, zobacz u Grześkka1982 na wklejce oznaczone nastrzelba pisze:z tego co wyczytalem na wlepce to silnik jest wersji 1H
teraz jestem w zakopanym tak wiec dopiero po nowym roku bede mogl podjechac gdziec do mechanika
zielone, gdzie to powinienieś analogicznie mieć u siebie
ewentualnie zobacz na wklejkach na plastikowych osłonach od paska rozrządu
[ Dodano: Czw Gru 28, 2006 14:56 ]
tak jak Grzesiekk1982 nie stawiam tego że to N75Grzesiekk1982 pisze:N75 (zawór turbiny) też mi się nie widzi w tym przypadku, bo nie wpada w notlauf notlaufa. Stawiałbym na przepływomierz (u mnie niechętnie przekraczał 140, po wyczyszczeniu przepływki leci ponad 160, ale i tak daleko mu do dawnych 180, poza tym jest mułowaty na 4 i 5 biegu).
strzelba jak już to faktycznie moze być przepływka, ale pewności nie mamy - co do czyszczenia to tu jest opis Grześka1982 jak się to i czym robi
remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)
Sharan - AFN
Sharan - AFN
- Grzesiekk1982
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2511
- Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
- Lokalizacja: Przemyśl
strzelba pisze:no ok a gdzie w wawie jest jakis dobry spec od tego i co wazne tani
Mówiłem, że się ktoś odezwieAdamm pisze:zapraszam do siebie
OczywiścieGitner pisze:Napisal abys podal oznaczenia OBU aut
Tak, jak koledzy mówią zajrzyj dokładniej na tą wklejkę, bo to jest podstawa w każdym pytaniiu o awarię silnika.
P.S, nie załamuj się i uszy do góry- większość "TDI z problemami" ledwo dociąga 140 kmh przed naprawą A Twój zawala 170 Moim zdaniem przepływomierz, ale VAG u Adamma wszystko Ci powie.
Pozdrawiam.
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
u mnie tez autko czasem z oporami bujnie sie do tych 180 (mimo ze mam 113KM i 250 Nm) ale wiem ze od ok 3.2 obrotow przyplywka zaniza mi wartosci wiec to pewnie dlatego poza tymmusze oczyscic dolot zrobic wydech i wywalic kata
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
no to sorrki to w takim razie wersja motorka to ALE w tym z 97 (to ten wolniejszy)
tego drugiego wersii motorku nie podam bo jest oddalony ode mnie o ponad 400km
a tak dla waszej wiadomosci w tym z 97 wymieniono wszystkie filtry paski olej castrola 10w40 no i oczywiscie swiece a tak jeszcze jedno wiem ze ktos cos grzebal kiedys przy pompie wtryskowej bo podobno sie lalo paliwo z wtryskiwaczy po bloku silnika ale co i jak z tym bylo zrobione to nie mam pojecia
tego drugiego wersii motorku nie podam bo jest oddalony ode mnie o ponad 400km
a tak dla waszej wiadomosci w tym z 97 wymieniono wszystkie filtry paski olej castrola 10w40 no i oczywiscie swiece a tak jeszcze jedno wiem ze ktos cos grzebal kiedys przy pompie wtryskowej bo podobno sie lalo paliwo z wtryskiwaczy po bloku silnika ale co i jak z tym bylo zrobione to nie mam pojecia
Forum Miłośników BMW E30
[url=http://bmw-e30.pl/index.php?ap=14]www.bmw-e30.pl[/url]
[url=http://bmw-e30.pl/index.php?ap=14]www.bmw-e30.pl[/url]
- Grzesiekk1982
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2511
- Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
- Lokalizacja: Przemyśl
Jeśli z wtryskiwacdzy to moglo być:strzelba pisze:podobno sie lalo paliwo z wtryskiwaczy po bloku silnika ale co i jak z tym bylo zrobione to nie mam pojecia
niedokręcony wtryskiwacz,
przetarty lub zsunięty wężyk z przelewu/nadmiaru (jak kto go tam zwie )
Uszkodzony, niedokręcony przewód wysokiego ciśnienia.
Przy pompie wtryskowej nie ma co tam robić, musiał ktoś grzebać przy innej okazji, aczkolwiek również zapraszam do Adamma, n test dynamiczny w czasie jazdy i wszystko się wyjaśni
Pozdrawiam.
witam
panowie podpowiedzcie na co stawiacie bo bylem dzis na wagu u adamm'a i wykazalo ze auto mialo pare bledow (ktore po skasowaniu juz sie nie pojawiaja) i ze wszystkie zawory w aucie dzialaja
ale sa male zagadki
1. jest roznica pomiedzy wskazaniami temp cieczy chlodzacej na wagu a na zegarach w aucie (na wagu ok 40st a w aucie 90st)
p. czy w silniku sa dwa czujnuki temp (1 dla zegarow, 2 dla kompa i sterowania)
2. na wagu podczas pracy silnika kat wtrysku pokazuje prawidlowy (ok 55) a jak sie wezmie test kata wtrysku to nie da sie odczytac wartosci na wykresie (adamm mowie ze moze to byc wina ze jest przestawiony rozrzad albo kolo papy na pasku przeskoczylo o jeden zab) i czy to moze bycz powodem tego ze auto rano ciezko odpala i kopci
3. auto nie zbiera sie do 2000 obr/min po przekroczeniu tej wartosci auto zaczyna sie zbierac
p. czy to moze byc wina turbo (jakie ona jest w silniku ALE)
4. zastanawia mnie jeszcze fakt ze jak to adamm powiedzial ze mam zamaly akku w aucie 61aH
p. czy to moze byc przyczyna tego ze tak dlugo sie swiece grzeja
dobra to chyba wszystko co sie na mysl nasuwa (pewnie jak adamm to przeczyta to cos dopisze)
panowie podpowiedzcie na co stawiacie bo bylem dzis na wagu u adamm'a i wykazalo ze auto mialo pare bledow (ktore po skasowaniu juz sie nie pojawiaja) i ze wszystkie zawory w aucie dzialaja
ale sa male zagadki
1. jest roznica pomiedzy wskazaniami temp cieczy chlodzacej na wagu a na zegarach w aucie (na wagu ok 40st a w aucie 90st)
p. czy w silniku sa dwa czujnuki temp (1 dla zegarow, 2 dla kompa i sterowania)
2. na wagu podczas pracy silnika kat wtrysku pokazuje prawidlowy (ok 55) a jak sie wezmie test kata wtrysku to nie da sie odczytac wartosci na wykresie (adamm mowie ze moze to byc wina ze jest przestawiony rozrzad albo kolo papy na pasku przeskoczylo o jeden zab) i czy to moze bycz powodem tego ze auto rano ciezko odpala i kopci
3. auto nie zbiera sie do 2000 obr/min po przekroczeniu tej wartosci auto zaczyna sie zbierac
p. czy to moze byc wina turbo (jakie ona jest w silniku ALE)
4. zastanawia mnie jeszcze fakt ze jak to adamm powiedzial ze mam zamaly akku w aucie 61aH
p. czy to moze byc przyczyna tego ze tak dlugo sie swiece grzeja
dobra to chyba wszystko co sie na mysl nasuwa (pewnie jak adamm to przeczyta to cos dopisze)
Forum Miłośników BMW E30
[url=http://bmw-e30.pl/index.php?ap=14]www.bmw-e30.pl[/url]
[url=http://bmw-e30.pl/index.php?ap=14]www.bmw-e30.pl[/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 107 gości