Do czego ten wężyk?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Radion
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 163
Rejestracja: sob lis 18, 2006 18:36
Lokalizacja: Kraków
Auto: VW Golf IV Variant
Silnik: ALH

Do czego ten wężyk?

Post autor: Radion » śr gru 27, 2006 21:11

Z obudowy filtra powietrza wystaje sobie i zwisa luzem cienki gumowy wężyk opleciony jakąś tkaniną, długi tak około 20-25cm. To ma tak być? Czy może ma być gdzieś podłączony a ja o tym nie wiem? Do czego on służy?



Imbrykus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 192
Rejestracja: czw sty 05, 2006 19:53
Lokalizacja: W-wa

Post autor: Imbrykus » czw gru 28, 2006 00:59

Ma być podłączony, ale jutro ci powiem do czego dokładnie

[ Dodano: Czw Gru 28, 2006 08:10 ]
Wot i masz Obrazek



Awatar użytkownika
Radion
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 163
Rejestracja: sob lis 18, 2006 18:36
Lokalizacja: Kraków
Auto: VW Golf IV Variant
Silnik: ALH

Post autor: Radion » czw gru 28, 2006 11:49

Imbrykus pisze:Ma być podłączony, ale jutro ci powiem do czego dokładnie
Dzięki za fotkę. W takim razie jakie mogą być objawy jego niepodłączenia, bo ja szczerze mówiąc nie zauważyłem różnicy podczas jazdy...



Imbrykus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 192
Rejestracja: czw sty 05, 2006 19:53
Lokalizacja: W-wa

Post autor: Imbrykus » czw gru 28, 2006 12:52

Mi też kiedyś spadł i nic nie zauważyłem.



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » czw gru 28, 2006 13:03

prwdopodobnie to wężyk który idzie do zaworka N75 (ten z białą główką) i powinien byc wpięty z tego pojedyńczego fiutka :P

zaworek "dobiera" sobie powietrze :)

negatywnego wpływu nie ma poza tym , że do układu może dostać się niefiltrowane powietrze, które może np zasyfić Ci n75, a w konsekwencji notlaufy (575)

pozdro !

[ Dodano: Czw Gru 28, 2006 12:09 ]
ha ha teraz obejrzałem fotke imbrykusa :)

tez ma rację ponieważ n18 (EGR) moim zdaniem też jest wpiety poprzez trójnik :P do filtra powietrza...

jednak w czasie normalnej pracy silnika n75 korzysta kiedy potrzebuje zmniejszyc podcisnienie w układzie sterowania trurbiną



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 40 gości