Jak tam rzepak u kolegów (zmiana dawki?)

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
kamell
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: śr mar 02, 2005 23:11
Lokalizacja: Jawor
Kontakt:

Jak tam rzepak u kolegów (zmiana dawki?)

Post autor: kamell » czw gru 28, 2006 00:40

Witam

Przyszło ochłodzenie więc postanowiłem zmiecić dawkę rzepaku z 1:3 na 1:2 (tzn 1 litr ropy dwa litry rzepaku).
Zauważyłem u siebie że zaczął rano ciężko palić. Zamontowałem wcześniej elektryczny podgrzewacz paliwa, ale zanim dopłynie do wtrysków to się zdąży się ostudzć bo pompa zimna.

Jakie teraz stosujecie dawki?

Pozdrawiam



Awatar użytkownika
Bula88
Forum Master
Forum Master
Posty: 1097
Rejestracja: wt cze 21, 2005 17:13
Lokalizacja: VW GRUPA CHOJNICE
Kontakt:

Post autor: Bula88 » czw gru 28, 2006 00:45

stary nie lej tego, ja jestem na nie!!! pare groszy zaoszczedzis a silnik w dupe dostanie, nie oplaca sie, orpa jest o 3,4zl wiec tylko pare groszy



Awatar użytkownika
kamell
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: śr mar 02, 2005 23:11
Lokalizacja: Jawor
Kontakt:

Post autor: kamell » czw gru 28, 2006 00:56

Prędzej dostanie od tych szczyn co na stacjach zapodają. Jeżdże niecały rok na mieszance z rzepakiem. Silnik o wiele cichszy, mocy nie stracił, same plusy. Motor zalewam co pół roku Shell Heliks półsyntetyk z dodatkiem do usuwania nagaru. Nic się nie dzieje, Tylko lepsze smarowanie :-)

[ Dodano: Czw Gru 28, 2006 00:05 ]
I ponad złotówa zostaje w kieszeni na litrze :bajer:


Jarek K.

Awatar użytkownika
adam16v
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 388
Rejestracja: pn lip 17, 2006 08:54
Lokalizacja: Łańcut

Post autor: adam16v » czw gru 28, 2006 01:10

No to z tym smarowaniem to się kolega myli. Rzepak jest gęstszy i bardziej lepki a tym samym nie wpływa we wszystkie szczeliny gdzie dostaje się ropa. Nie smaruje jak należy.


[url=http://www.motofirma.pl/bsp,f165af1ba51506,e898b25902e6b6,adam16v-VW-Golf-16TD.html][img]http://www.motofirma.pl/upload/spalanie/icons/e898b25902e6b6_1.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
kamell
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: śr mar 02, 2005 23:11
Lokalizacja: Jawor
Kontakt:

Post autor: kamell » czw gru 28, 2006 01:15

Dlatego jest mieszany z ropą. Poza tym przy nagrzanym silniku + elektryczny podgrzewacz ma 75 stopni celcjusza ( mierzyłem miernikiem) na pompie. Jest wtedy rzadki jak szczyny.


Jarek K.

Awatar użytkownika
kumkwat
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: sob lis 04, 2006 22:41
Lokalizacja: Śląsk - SMI
Kontakt:

Post autor: kumkwat » czw gru 28, 2006 12:55

Oj szkoda mi tej Jetty, szkoda.


Jetta pojechała w świat...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 159 gości