no nie bylo by to zle wyjscie, w moim opisie jest link jaz zmienic gaznik na taki z fiata 125p, ale to ostatecznosc, proponuje sprawdzic czy nie ciagnie gdzies lewego powietrza bo ten gaznik bardzo tego nie lubi....krymtON pisze:PS. Ja tego robić nie będę, zajmie się tym mój kuzyn-mechanik (który doradza przeróbkę na jakiś inny gaźnik). Pozdrawiam i z góry dziękuje za pomoc.
Temat poświęcony problemom z gaźnikami
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- KamilW
- Forum Master
- Posty: 1761
- Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
- PREVENT
- Nowicjusz
- Posty: 45
- Rejestracja: pn wrz 04, 2006 17:25
- Lokalizacja: Szczecin
- Auto: GOLF 7 VARIANT HIGHLINE
- Silnik: CXXB
Witam. Posiadam mk2 1,6 PN z gażnikiem 2EE. Auto mam trzy lata i problem mam co roku w zime zazwyczaj w trasie. W okresie zimowym jadąc w trasie auto zaczyna przerywać słabnąć, nie chce wejść powyżej 2500 tyś obr. cały czas przerywa i się dusi, a puszczając noge z gazu gaśnie. Nieraz jest tak że jadąc wrzucam na luz to odrazu gaśnie. dodam że pare razy mimo że się dławił dodawałem gaz do końca i po chwili zapalała mi się kontrolka od ciśnienia oleju i włączał się jakiś buczek w liczniku. Prosze o porady.
Okazało się po wielkich męczarniach, że winne jest automatyczne ssanie. Po zablokowaniu ssania auto chodzi dobrze, ale jest problem z wolnymi obrotami przy zimnym silniku. Ktoś wie jak ten problem wyeliminować?KamilW pisze:proponuje sprawdzić czy nie ciągnie gdzieś lewego powietrza bo ten gaznik bardzo tego nie lubi....
I jeszcze jedno. Posiadam także VW Polo z silnikiem 1.0, rocznik '89. Nie udało mi się znaleźć jaki ma to system zapłonu itp. Problem mój polega na tym, że samochód strasznie szarpie (zwłaszcza na niskich biegach). Nieraz przy próbie dynamicznego ruszania spotyka mnie niemiła niespodzianka i samochód mimo dodania sporej ilości gazu zamula. Wymieniany był już filtr paliwa, powietrza, świece i parę innych bzdur, mimo to problem dalej występuje. W czym może tkwić problem?
- PREVENT
- Nowicjusz
- Posty: 45
- Rejestracja: pn wrz 04, 2006 17:25
- Lokalizacja: Szczecin
- Auto: GOLF 7 VARIANT HIGHLINE
- Silnik: CXXB
mk2 1.6 PN 2EE przerywa
no i dalej coś się psuje jak jest nagrzany to przerywa , szarpie i w tym momencie kopci na czarno, i tak jakby w tym momencie pedał gazu był twardszy niż normalnie. Nie mam pojęcia co to jest. Zastanawiam się czy to może świece są walnięte, kopułke i palec rozdzielacza wymieniłem pare miesięcy temu, może wlać do benzyny płyn do czyszczenia gażników?. Dodam że szwankował mi też w zeszłe zimy . Czy nie lubi zimy ???
VWitam ja mam problem z obrotami(nie zchodza ponizej 3000 po przejechaniu nawet kilku kilometrow),oraz nierowno chodzi slinik.Silnik 1.6 PN gaznik elektroniczny.Prawdopodobnie jest to podscinienie(okragle z lewej strony gaznika,z sprezyna).Jezeli spojrzy sie pod maske to widac jak ta sprezyna "szaleje" przez co zle reguluje linka gazu,co doprowadza do zlej pracy silnika.Czy jest to sterwane jeszcze czyms???,czy jak to wymienie to bedzie okej????
Pomocy!
PozdraVWiam
Pomocy!
PozdraVWiam
...:::VW:::... z Miłości do Samochodu:)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 347 gości