Wahler, mozliwe ze też lipa czy tak ma być ??
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Przewodnik
- Ma gadane
- Posty: 228
- Rejestracja: pt sie 11, 2006 22:22
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
Wahler, mozliwe ze też lipa czy tak ma być ??
Witam to znowu ja. Założyłem ten wahlera i na postoju wszystko gra otwiera mniej więcej przy 92 na skali dolny wąż robi się cieplejszy. jednak w czasie jazdy temperatura rosnie do 100 a ten sam wąż jest zimny. Czy tak ma być? moze to poprostu przez to ze w czasie jazdy chłodnica schładza płyn w dolnym wężu a on po cześci chłodzi termostat od strony chłodnicy i przez to temperatura otwarcia jest wyższa. Boje się co bedzie przy dłuższej jeździe. Czy znowu termostat walniety ? prosze pomózcie!!
NIE SZATA ZDOBI CZŁOWIEKA LECZ LOGO NA MASCE VW I WSZYSTKO JASNE !!!!
Sprzedam przednie wzmocnienie golf 4 bez klimy,
Sprzedam przednie wzmocnienie golf 4 bez klimy,
zalecana temp robocza silnika to ok. 90stopnii moim zdaniem 100 to za duzo szkoda silnika zeby go przegrzewac. Jezeli czujnik temp. jest ok to wychodzi na termostat. Lepiej zaby byla nizsza temp np 80st. niz za wysoka... Ja teraz jak jezdze na trasie to mam 80st.
SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)
- Grzesiekk1982
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2511
- Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
- Lokalizacja: Przemyśl
Przewodnik, Najpierw sprawdź czujnik, jak kolega mówił.
Tu są dane dla silnika AEX, ale wszystkie czujniki mają podobnie (różnice miże 5%) W przybliżeniu powinno się zgadzać. Jeśli są różnice, z których mogłaby wynikać różnica ponad 10 stopni na odczycie, to czujnik do wymiany.
Jeśli nie, to miałeś szczeście trafić na jednego z bardzo niewielu wadliwych Wahler'ów.
A co do temperatury, to najlepsza ejst optymalna zarówno za niska, jak i za wysoka szkodzi silnikowi...
Pozdrawiam.
Tu są dane dla silnika AEX, ale wszystkie czujniki mają podobnie (różnice miże 5%) W przybliżeniu powinno się zgadzać. Jeśli są różnice, z których mogłaby wynikać różnica ponad 10 stopni na odczycie, to czujnik do wymiany.
Jeśli nie, to miałeś szczeście trafić na jednego z bardzo niewielu wadliwych Wahler'ów.
A co do temperatury, to najlepsza ejst optymalna zarówno za niska, jak i za wysoka szkodzi silnikowi...
Pozdrawiam.
- mlody87
- Gadatliwa bestia
- Posty: 756
- Rejestracja: śr lis 22, 2006 22:42
- Lokalizacja: Lublin
- Auto: MK3 USA Turbo i MK4 GTD
- Silnik: auq+
- Kontakt:
Przewodnik Ja miałem takie same objawy tylko ze z nowym termostatem Vernet, a jak kupiłem i załozyłem Wahler-a to wszystko wróciło do normy. Mozliwe ze trafił Ci sie nieudany egzemplarz, jesli sprawdzisz czujnik temperatury i wszystko bedzie z nim OK to radził bym wymienic jeszcze taz termostat bo szkoda silnika.
[ Dodano: 25 Gru 2006 23:19 ]
poczytaj to: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=78166
[ Dodano: 25 Gru 2006 23:19 ]
poczytaj to: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=78166
VW forever..
Re: Wahler, mozliwe ze też lipa czy tak ma być ??
u mnie już w zasadzie nie ma reguły raz sie zacina , raz otwiera do połowyPrzewodnik pisze:Założyłem ten wahlera i na postoju wszystko gra otwiera mniej więcej przy 92 na skali dolny wąż robi się cieplejszy. jednak w czasie jazdy temperatura rosnie do 100 a ten sam wąż jest zimny. Czy tak ma być?
raz jest otwarty a najczęściej już nie i to w czasie jazdy
i to był właśnie wahler który wymieniałem na wiosnę, coś mu sie stało ...
teraz kupiłem drugi i też Wahlera,
Przewodnik kup, wymień i masz kłopot z głowy
co do wskaźnika temperatury to Grzesiekk1982 dobrze Ci wskazał co
i jak mam być na czujniku jeśli go będziesz sprawdzał
remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)
Sharan - AFN
Sharan - AFN
- Przewodnik
- Ma gadane
- Posty: 228
- Rejestracja: pt sie 11, 2006 22:22
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
DZięki chłopaki. mam jeszcze jeden termostat nie wiem jakiej firmy wymontowany z jakiegoś forda i dzis go zakłdam ma tem otwarcia 88 stopni a otwiera się wcześniej on verneta i wahlera, w sumie to otwiera się jak wymontowany z golfa orginał bez uszczeliki. czyli nasuwa mi się jedna odpowiedź miałem pecha z tymi termostatami bo 2 razy trafiłem na suf i jeszcze jak na złość zaden sprzedawca nie dał mi paragonu, trzeba się pilnować.
NIE SZATA ZDOBI CZŁOWIEKA LECZ LOGO NA MASCE VW I WSZYSTKO JASNE !!!!
Sprzedam przednie wzmocnienie golf 4 bez klimy,
Sprzedam przednie wzmocnienie golf 4 bez klimy,
- Przewodnik
- Ma gadane
- Posty: 228
- Rejestracja: pt sie 11, 2006 22:22
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
musisz zmierzyc rezystancje miedzy tym punktem a obudową najlepiej ustaw miernik na zakres do 1K OHMA,
Załozyłem ten Z forda i też za rewelka nie jest bo trzyma przy jeździe z górki 70 a pod górkę do 80 dochodzi ale bede szukał lepszego narazie to chyba najlepszy bo lepiej miec chyba 70 niz 110:)
Załozyłem ten Z forda i też za rewelka nie jest bo trzyma przy jeździe z górki 70 a pod górkę do 80 dochodzi ale bede szukał lepszego narazie to chyba najlepszy bo lepiej miec chyba 70 niz 110:)
NIE SZATA ZDOBI CZŁOWIEKA LECZ LOGO NA MASCE VW I WSZYSTKO JASNE !!!!
Sprzedam przednie wzmocnienie golf 4 bez klimy,
Sprzedam przednie wzmocnienie golf 4 bez klimy,
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 142 gości