[Mk3] TDI AFN 110KM problem z cisnieniem doladowania

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Golf GTi
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 579
Rejestracja: pt lip 29, 2005 20:54
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

[Mk3] TDI AFN 110KM problem z cisnieniem doladowania

Post autor: Golf GTi » śr gru 27, 2006 11:46

Witam ,niech ktos kto sie zna cos napisze madrego ,ja tam troszke sie znam na Dieslach jednak to przeroslo moja wiedze ,regulatory podcisnien sa sprawne , przeplywomierz wymieniony(juz troszke lepiej jezdzi) , czyjnik cisnienia doladowania nowy , zawory dzialaja WestGate i BlowOff, nie wiem juz co sie dzieje jego Vmax to 155km/h !!! i pali ok 7 L ropy. Jak przekracza sie 2200 -2600 obr. weże na IC miekna tak jak by turbina nie pompowala ,a do 2400 obr. jest ok weze sa napompowane ale tylko na ok 0.6 bar,ma odpowiedznie cięcie w miare oczywiscie , silnik na przyjechane 172tyś. autko z holandii 1 rok temu przyjechalo ,serwisowany, to sie wszystko stalo ja padl przyplywmierz , a ostatnia rzecz Auto diagnozowane VAG i 0 bledow urzadznie KTS 550.



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » śr gru 27, 2006 12:11

Golf GTi pisze: zawory dzialaja WestGate i BlowOff
w AFN-ie nie ma takich zaworów :P
Golf GTi pisze:czyjnik cisnienia doladowania nowy
wymieniałeś czujnik na płycie komputera ?
Golf GTi pisze:ostatnia rzecz Auto diagnozowane VAG i 0 bledow urzadznie KTS 550
diagnoza musi byc dynamiczna pod obciązeniem, wklej logi na 4 biegu w zakresie od 1500 do 4000 rpm z pedałem gazu w podłodze to zobaczymy



Awatar użytkownika
Golf GTi
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 579
Rejestracja: pt lip 29, 2005 20:54
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: Golf GTi » śr gru 27, 2006 16:57

To tak po dzisiejszych zmaganiach .
14.25 V na regulatorze podcisnienia do zaworu upustowego. - opor 16ohm
7 V na regulatorze cisnienia do zaworu regulacji doladowania - opor 16 ohm
6V na czujniku cisnienia doladowywujacego- ten w ukladzie dolotowym - opor 5,5 k ohm czujnika oczywiscie. nie wiem czy to sa odpowiedznie napiecia szczegolnie to napiecie 7V.
Cowboy sluchaj a o co chodzi z tym czujnikem na plycie komputera ,w bendzynie kompa juz rozbieralem i to nie raz mapy wtrysku sie zmienialo itp. a diesel ,narazie niebardzo z wiedza, wez tam nbapisz co i jak

[ Dodano: Sro Gru 27, 2006 15:58 ]
A odnosnie tych zaworow to juz sam nie wiem ,w kazdym badz razie jest tam cos takiego strowane z podcisnienia.



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » czw gru 28, 2006 17:15

Golf GTi pisze:6V na czujniku cisnienia doladowywujacego- ten w ukladzie dolotowym - opor 5,5 k ohm czujnika oczywiscie. nie wiem czy to sa odpowiedznie napiecia szczegolnie to napiecie 7V.
Cowboy sluchaj a o co chodzi z tym czujnikem na plycie komputera ,
o ile ja sie orintuje w AFNie czujnik ciśnienia doładowania jest na płycie ECU
w dolocie w rorzue powrotnej z IC jest czujnik temperatury

masz 2 zaworki do podciśnienia n75 który reguluje prace kierownic spalin czyli reguluje cisnienie doładowania - to ten blizej filtra powietrza z biała główka

i n18, który steruje EGR-em



Awatar użytkownika
Golf GTi
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 579
Rejestracja: pt lip 29, 2005 20:54
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: Golf GTi » pt gru 29, 2006 00:13

to co proponujesz?? ,zansz ten napiecia na regulatorach podcisnieniwych?? . a jeszcze dokladnie jak wyglada ten czujnik maszz jakie foto albo cos ,- co bym wiedzal jak sie do tego zabrac



mirass
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 633
Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
Lokalizacja: Oborniki Śląskie
Kontakt:

Re: [Mk3] TDI AFN 110KM problem z cisnieniem doladowania

Post autor: mirass » pt gru 29, 2006 01:40

Golf GTi pisze:Witam ,niech ktos kto sie zna cos napisze madrego ,ja tam troszke sie znam na Dieslach jednak to przeroslo moja wiedze ,regulatory podcisnien sa sprawne , przeplywomierz wymieniony(juz troszke lepiej jezdzi) , czyjnik cisnienia doladowania nowy , zawory dzialaja WestGate i BlowOff, nie wiem juz co sie dzieje jego Vmax to 155km/h !!! i pali ok 7 L ropy. Jak przekracza sie 2200 -2600 obr. weże na IC miekna tak jak by turbina nie pompowala ,a do 2400 obr. jest ok weze sa napompowane ale tylko na ok 0.6 bar,ma odpowiedznie cięcie w miare oczywiscie , silnik na przyjechane 172tyś. autko z holandii 1 rok temu przyjechalo ,serwisowany, to sie wszystko stalo ja padl przyplywmierz , a ostatnia rzecz Auto diagnozowane VAG i 0 bledow urzadznie KTS 550.

czesc
skad wiesz że węże miękną ?
masz kata jeszcze? jesli tak to wywal a to może byc rozwiązanie twoich problemów
skąd jesteś ? podjedź do kogoś na VAGa - niech zrobi logi, wklej je i bedziemy widziec co i jak

pozdro


www.vagtune.pl tel. 502730289

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 75 gości