[mk3] 1,9 TDI 1Z - dymi na biało przy przyspieszaniu

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
longer
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 114
Rejestracja: wt lis 23, 2004 18:23
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

[mk3] 1,9 TDI 1Z - dymi na biało przy przyspieszaniu

Post autor: longer » wt gru 26, 2006 12:45

czesc

mam pytanko przy mocniejszym depnieciu np. przy wyprzedzaniu dymi na biało?? nie zauwazylem zeby bral olej, czy moze to byc problem z wtryskami? rozrzadem? rozrzad zmienialem 75 tys km temu wiec za 15 tys zmiana ?? HELP :)



Awatar użytkownika
leo...
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 607
Rejestracja: pt cze 17, 2005 02:07
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: leo... » wt gru 26, 2006 16:22

to jest problem z kątem wtrysku lub przestawionym rozrządem ...
BTW - rozrząd w MK III wymienia się co 60 kkm - pierwszy po 90 następne co 60 kkm :hmm:



bizak
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 233
Rejestracja: sob mar 25, 2006 18:31
Lokalizacja: Rogoźno
Kontakt:

Post autor: bizak » wt gru 26, 2006 18:05

ja gdzies czytalem (jesli sie myle to poprawcie) ze bialy dym swiadczy o tym ze spalany jest plyn chlodzacy... nie ubywa ci plynu? albo nie masz "mleczka" pod korkiem wlewu oleju?

wydaje mi sie ze jakby rozrzad przeskoczyl to dzialy by sie rozne "kwiatki" dzwinie by chodzil moglby nie miec mocy... a ogolenie autko jak jezdzi?


Pozdrawiam Bizak

Awatar użytkownika
giet
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 133
Rejestracja: pn sie 08, 2005 11:50
Lokalizacja: 0-22
Kontakt:

Post autor: giet » wt gru 26, 2006 19:16

Jam miałem tak że jak jechalem to tak mi dymiło ze nic nie widziłem w lusterku wstecznym przy ok 30 km/h, nie mowiac jak dymiło podcas postoju. Okazalo sie ze to pompa wtryskowa... Naprawiłem i nic nie dymi:)

Pozdrawiam Giet


[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6292f2c84e6d33f1.html][img]http://images20.fotosik.pl/364/6292f2c84e6d33f1m.jpg[/img][/url]
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/158164.html][img]http://images.spritmonitor.de/158164.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
longer
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 114
Rejestracja: wt lis 23, 2004 18:23
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: longer » wt gru 26, 2006 20:31

autko jezdzi ok, przyspieszenie jest, silnik pracuje rowno wiec sprawdze jeszcze czy plyn chlodniczy nie znika :/ bo mleczka pod wlewem oleju nie ma a dymi tylko przy mocnym przycisnieciu gazu jak normalnie jade to nic sie nie dzieje

ps. czy jestes pewien ze co 60kk zmienia sie rozrzad??? w ksiazce serwisowej mam ze co 90??



Awatar użytkownika
uksz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 332
Rejestracja: ndz sie 28, 2005 00:43
Lokalizacja: Ciechanów
Kontakt:

Post autor: uksz » wt gru 26, 2006 21:48

U mnie był to wtrysk sterujacy......
Tez dymił na biało....
Wymieniłem wtryski na wtryski z silnika AFN....
Dymienie znikło a samochod stał sie duzo dynamiczniejszy.....


Obrazek
TDi 205Km410Nm viewtopic.php?f=&t=177928" onclick="window.open(this.href);return false;
R36 320Km403Nm viewtopic.php?f=&t=394736" onclick="window.open(this.href);return false;
Mk1 viewtopic.php?f=&t=362930" onclick="window.open(this.href);return false;

bizak
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 233
Rejestracja: sob mar 25, 2006 18:31
Lokalizacja: Rogoźno
Kontakt:

Post autor: bizak » śr gru 27, 2006 01:22

dokladnie o ile sie nie myle to przyczyny bialego dymu maga byc 4 (tak jak koledzy juz pisali) przestawiony rozrzad, cos z pompa, wtryskiem, no i tak jak ja pisalem spalany plyn chlodzacy, tak ze sprawdz czy ci plynu nie ubywa, oraz czy masz dobrze ustawiony rozrzad choc tak jak mowie jakby bylo cos z rozrzadem to chyba auto by nie pracowalo tak jak powinno

co do rozrzadu to tak jak piszesz producenci pisza ze wymiana co 90tys i ale kazdy mechanik powie ci zeby lepiej wymienic troche wczesniej, wczesniejsza wymiana nie jest taka tragiczna jak pozniej zerwany pasek, ale wydaje mi sie ze te 15 tys co przejechales wiecej to nie ma zadnego wplywu


Pozdrawiam Bizak

Awatar użytkownika
longer
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 114
Rejestracja: wt lis 23, 2004 18:23
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: longer » pt gru 29, 2006 20:18

ok dzieki :)



Awatar użytkownika
leo...
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 607
Rejestracja: pt cze 17, 2005 02:07
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: leo... » sob gru 30, 2006 03:38

bizak pisze:co do rozrzadu to tak jak piszesz producenci pisza ze wymiana co 90tys i ale kazdy mechanik powie ci zeby lepiej wymienic troche wczesniej, wczesniejsza wymiana nie jest taka tragiczna jak pozniej zerwany pasek, ale wydaje mi sie ze te 15 tys co przejechales wiecej to nie ma zadnego wplywu
ma wpływ - producenci pasków najczęściej dają gwarancję na pasek 60 kkm ... po tym przebiegu jeśli strzeli - żaden mechanik nie przyjmie roszczeń gwarancyjnych
co 90 kkm ASO wymienia ale komplet - z kołami rozrządu ...



jaanko
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: czw lis 09, 2006 10:54
Lokalizacja: SLK

Post autor: jaanko » ndz gru 31, 2006 09:44

A co jak ubywa płynu. Jaka jest tego przyczyna i jakie mogą być skutki?



Awatar użytkownika
Grzesiekk1982
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2511
Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: Grzesiekk1982 » ndz gru 31, 2006 10:40

jaanko pisze:A co jak ubywa płynu.
Nieszczelnośc układu chłodzenia
Uszczelka pod głowicą
Pęknięta głowica (bardziej skrjny przypadek).
Pozdrawiam



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 140 gości