Swap 2e na ABF

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

[QT]Devil
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 165
Rejestracja: pt sie 18, 2006 03:14
Lokalizacja: Kępno
Kontakt:

Swap 2e na ABF

Post autor: [QT]Devil » wt gru 26, 2006 05:32

Witam wszystkich kiedys juz pisalem bo bylem napalony na vr-a, ale po przeczytaniu licznych tematow stwierdzilem ze za duzo siana i roboty to bedzie kosztowac.
Tak jak w temacie na wiosne chce zakupic ABF-a raczej bedzie to trudne ale bede kombinowal zeby sprowadzic. Bylo juz duzo podobnych tematow ale w Golfikach :) ja mam cordobe GTI. Kupilem ja i po jakims czasie zauwazylem ze bieze olej duzo oleju :D postanowilem zrobic glowice na poczatek bylo troche lepiej ale po kilku miesiacach zaczela mi migac kontrolka cisnienia oleju rozebralismy dol co sie okazalo nie bylo praktycznie glownych panewek tzn lezaly na dnie miski :/ zmielone kupilem drugiego 2e tez bieze olej ale teraz nie zrobie juz tego bledu, dobra bo sie rozpisalem mam kilka pytan:
1. moja seryjna skrzynia bedzie pasowac do ABF-a konczy sie przy 235 km/h tzn odcinka
2. co jeszcze oprocz kolektorow bede potrzebowal?
3. co z poloskami, przegubami wystarczy seria czy 16-stki maja jakies inne?
4. jak bedzie wygladalo mocowanie silnika wszyscy mechanicy mi mowia ze ibizy, cordoby sa robione na podlodze VW Polo bedzie trzeba lapy przerabiac?
5. jeszcze cos chodzi mi o elektronike nie bedzie jakis problemow z nia bo mam kumpla co ma calibre 16v i on ma duzo roznych czujnikow?

Za kazda pozyteczna odpowiedziec bardzo dziekuje.



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Re: Swap 2e na ABF

Post autor: Borys » wt gru 26, 2006 10:20

[QT]Devil pisze:Witam wszystkich kiedys juz pisalem bo bylem napalony na vr-a, ale po przeczytaniu licznych tematow stwierdzilem ze za duzo siana i roboty to bedzie kosztowac.
Tak jak w temacie na wiosne chce zakupic ABF-a raczej bedzie to trudne ale bede kombinowal zeby sprowadzic. Bylo juz duzo podobnych tematow ale w Golfikach :) ja mam cordobe GTI. Kupilem ja i po jakims czasie zauwazylem ze bieze olej duzo oleju :D postanowilem zrobic glowice na poczatek bylo troche lepiej ale po kilku miesiacach zaczela mi migac kontrolka cisnienia oleju rozebralismy dol co sie okazalo nie bylo praktycznie glownych panewek tzn lezaly na dnie miski :/ zmielone kupilem drugiego 2e tez bieze olej ale teraz nie zrobie juz tego bledu, dobra bo sie rozpisalem mam kilka pytan:
1. moja seryjna skrzynia bedzie pasowac do ABF-a konczy sie przy 235 km/h tzn odcinka
2. co jeszcze oprocz kolektorow bede potrzebowal?
3. co z poloskami, przegubami wystarczy seria czy 16-stki maja jakies inne?
4. jak bedzie wygladalo mocowanie silnika wszyscy mechanicy mi mowia ze ibizy, cordoby sa robione na podlodze VW Polo bedzie trzeba lapy przerabiac?
5. jeszcze cos chodzi mi o elektronike nie bedzie jakis problemow z nia bo mam kumpla co ma calibre 16v i on ma duzo roznych czujnikow?

Za kazda pozyteczna odpowiedziec bardzo dziekuje.
ad1 bedie pasowac co prawda troche małe sprzegło i słaba ta skrzynia ale bedzie pasowac

ad2 wiązkę ecu alternator

ad3 podejdą te z 2e

ad4 łapy mozesz przełozyc swoje z 2E beda pasowac w razie gdyby tamte nie pasowały ale powinny pasowac

ad5 co do elektryki to zalezy jaką bediesz miał wiązkę, jak komplet wypięty ze skrzynki bezpiecznikó to nie powinno byc problemów wpinasz i powinno grac, a jeli bedzie ucięta to zaczynają się schody


www.vrservice.pl

[QT]Devil
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 165
Rejestracja: pt sie 18, 2006 03:14
Lokalizacja: Kępno
Kontakt:

Post autor: [QT]Devil » wt gru 26, 2006 13:56

Kurcze co do skrzyni to ta jest juz troche skatowana :D znajac zycie mi sie posypie lepiej kupic w komplecie z silnikiem czy szukac jakiejs innej. Aha takie skrzynie z 16-stki przy ilu km/h sie koncza i jedynka jaka dluga jest?



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » wt gru 26, 2006 17:52

[QT]Devil pisze:Kurcze co do skrzyni to ta jest juz troche skatowana :D znajac zycie mi sie posypie lepiej kupic w komplecie z silnikiem czy szukac jakiejs innej. Aha takie skrzynie z 16-stki przy ilu km/h sie koncza i jedynka jaka dluga jest?
no najlepiej kupic komplet ale wtedy musisz dołozyc linki do sterowania biegami i pompke sprzegła z siłownikiem

a co do długosci skrzyn to trzeba policzyc, w zaleznosci od zastosowanej skrzyni


www.vrservice.pl

[QT]Devil
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 165
Rejestracja: pt sie 18, 2006 03:14
Lokalizacja: Kępno
Kontakt:

Post autor: [QT]Devil » wt gru 26, 2006 18:09

Wielkie dzieki Borys to mi powinno wystarczyc, o wynikach dam znac :)

P.S. co do tej skrzyni to chodzilo mi o seryjna ABF ile to sie kreci bo raczej seryjna ABF zaloze nie bede i innymi kombinowal, moze byc dluga skrzynie na 1/4 mili raczej nim nie bede jezdzil.



Awatar użytkownika
Marko16v
Dr Swap
Dr Swap
Posty: 451
Rejestracja: pn mar 30, 2009 22:39
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Marko16v » czw lip 01, 2010 18:27

Nie chce zakładać podobnego tematu bo kolega właśnie przymierza się do takiego samego swapu 2E na ABF i mam takie pytanko, od czego jeszcze można przełożyć mechanizm zmiany biegów ten na linki ? Od Passatow b3 i b4 i Vr6 wybierak i linki podejdą do skrzyni ABFa ?? i jak najlepiej zabrać się za ten montaż pompki sprzęgła ?
Ostatnio zmieniony czw lip 01, 2010 18:28 przez Marko16v, łącznie zmieniany 1 raz.


Mk3 ABF, Mk2 1.6D, Vento 2.8 VR6, Mk2 1.8 RP - było, mineło...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości