Ukręcona śruba od regulacji dawki paliwa na pompie :(
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 725
- Rejestracja: czw lis 10, 2005 00:02
- Lokalizacja: Aleja Zasłużonych...
- Kontakt:
Ukręcona śruba od regulacji dawki paliwa na pompie :(
Witam, jak w temacie, przy probie dokrecenia sruby (ropa kapała), sruba poszla sie pierd...
jak rozwiazac ten problem, czesc sruby zostala w pompie ale nie wystaje po za nia wiec ciezko bedzie wyciagnac bez rozebrania raczej, a i przy odpaleniu wycieka delikatnie ropa wiec moze to byc grozne czekam na szybkie odpowiedzi, beda punkty
jak rozwiazac ten problem, czesc sruby zostala w pompie ale nie wystaje po za nia wiec ciezko bedzie wyciagnac bez rozebrania raczej, a i przy odpaleniu wycieka delikatnie ropa wiec moze to byc grozne czekam na szybkie odpowiedzi, beda punkty
Dokręcanie tej śruby nie spowoduje ze ropa przestanie lecieć bo na niej jest oring i to on jest odpowiedzialny za szczelność. Jeśli nie wystaje na zewnątrz to raczej ciężko bedzie ja wykręcić bez zdjęcia góry pompy ale są sposoby na wykręcenie typu nawiercanie dziurki i np za pomocą lewego gwintownika.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 725
- Rejestracja: czw lis 10, 2005 00:02
- Lokalizacja: Aleja Zasłużonych...
- Kontakt:
tez tak wlasnie kombinuje tylko ona jest malej srednicy i nie wiem czy da rade, a z rozwiertaniem moze byc klopot bo napewno jakies opilki dostana sie do srodka :/ ogolnie wydaje mi sie ze moze byc klopot gdziekolwiek z tym jechac zeby czasem nie doszlo do zaplonu :/ tak przypuszczam wkoncu ropa cieknie po rozgrzanych elementach, zas z drugiej strony moze na ten okres co podjechanie do jakiegos mechaniora zakleic to czyms rodzaju plasteliny ino twardszym bo na chwile obecna nie mam koncepcji jak zlikwidowac wyciekventil pisze:ale są sposoby na wykręcenie typu nawiercanie dziurki i np za pomocą lewego gwintownika.
p.s. masz moze ten skan o wiekszej rozdzielczosci ?
chodzi mi o srube patrzac na pompe, stojac przed autem, ktora wystaje z jej prawej strony tak chocby z boku, jest to sruba z kontra z zakonczeniem na plaski srubokret i nakretka na klucz nr 13 sluzaca do regulacji dawki paliwa
- specWROC
- (()())G.O.L.F.(()())
- Posty: 966
- Rejestracja: sob kwie 22, 2006 23:53
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
skąd ci dokładnie lało na tej pompie...bo mi coś właśnie leje...
jak możesz to luknij na temat
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=78169
jak możesz to luknij na temat
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=78169
PRZY TEJ PRACY NALEZY ZACHOWAC NALEZYTA CZYSTOSC!
Możesz rozebrac górną część pompy bez wyciągania z auta.
TUTAJ jest opis jak złożyc pompę więc zacznij temat od konca - są zdjęcia więc nie bedzie trudno.
Ważne jest byś zanotował ustawienie śrub, nie wiem - zrób jakieś znaki lakierem jak głeboko były wkręcone. Najlepiej zrobic sobie tez zdjęcia cyfrówką.
By zdjąć górę musisz zdjąć linke "gazu", odkręcić uchwyt linki "gazu od pompy, odkręcic przewod paliwowy po prawej stronie pompy.
By zdjęć górę trzeba odkręćić dźwignię "gazu" ale zanim to zrobisz musisz najlepiej zrobic zdjęcia z góry by później móc to złożyć. Ważne jest po zdjęciu pierwszej "dźwigni" ze sprężyna by zrobic zdjęcie lub zanotowoc ustawienie ośki "gazu" w stosunku do dolnej "dźwigni." By to zrobic rzeba wyjąc podkładke która założona jest na oskę - pod podkładką na "dźwigni" są natrasowane kreski a oska ma u góry nacięcie - to jest b.ważne by przy składaniu załozyc to tak samo jak przed demontażem. Po zdjęciu dolnej "dźwigni" odkręc cztery śruby którymi przykręcona jest górna część pompy - poleje się trochę paliwa z górnej części więc warto za pompe włozyc kilka szmatek. po odkręceniu śrub nie podnośpokrywy na siłę tylko wepchnij ośke z góry tak by cała weszła do otworu podnosząc przy tym ostrożnie obudowę. po wyjęciu obudowy masz dostęp do sruby z której Ci cieknie - wykręc ja, daj nowy oring. Wkręcisz ja dopiero po zamontowaniu obudowy na pompie więc najpierw wkręc nowa śrube na chwile by zobaczyc jak głęboko trzeba ją wkręcic. Zanotuj to albo nakęc nakretke kontrująca i zabezpiecz lakierem. Składasz wszystko w odwrotnej kolejności oprócz tej sruby którą wkręcisz po zamontowaniu góry. Spręzyny na dźwignie najlepiej zakłada się we dwie osoby.
Możesz rozebrac górną część pompy bez wyciągania z auta.
TUTAJ jest opis jak złożyc pompę więc zacznij temat od konca - są zdjęcia więc nie bedzie trudno.
Ważne jest byś zanotował ustawienie śrub, nie wiem - zrób jakieś znaki lakierem jak głeboko były wkręcone. Najlepiej zrobic sobie tez zdjęcia cyfrówką.
By zdjąć górę musisz zdjąć linke "gazu", odkręcić uchwyt linki "gazu od pompy, odkręcic przewod paliwowy po prawej stronie pompy.
By zdjęć górę trzeba odkręćić dźwignię "gazu" ale zanim to zrobisz musisz najlepiej zrobic zdjęcia z góry by później móc to złożyć. Ważne jest po zdjęciu pierwszej "dźwigni" ze sprężyna by zrobic zdjęcie lub zanotowoc ustawienie ośki "gazu" w stosunku do dolnej "dźwigni." By to zrobic rzeba wyjąc podkładke która założona jest na oskę - pod podkładką na "dźwigni" są natrasowane kreski a oska ma u góry nacięcie - to jest b.ważne by przy składaniu załozyc to tak samo jak przed demontażem. Po zdjęciu dolnej "dźwigni" odkręc cztery śruby którymi przykręcona jest górna część pompy - poleje się trochę paliwa z górnej części więc warto za pompe włozyc kilka szmatek. po odkręceniu śrub nie podnośpokrywy na siłę tylko wepchnij ośke z góry tak by cała weszła do otworu podnosząc przy tym ostrożnie obudowę. po wyjęciu obudowy masz dostęp do sruby z której Ci cieknie - wykręc ja, daj nowy oring. Wkręcisz ja dopiero po zamontowaniu obudowy na pompie więc najpierw wkręc nowa śrube na chwile by zobaczyc jak głęboko trzeba ją wkręcic. Zanotuj to albo nakęc nakretke kontrująca i zabezpiecz lakierem. Składasz wszystko w odwrotnej kolejności oprócz tej sruby którą wkręcisz po zamontowaniu góry. Spręzyny na dźwignie najlepiej zakłada się we dwie osoby.
Witam. Widzę, że już nie aktualne, ale dopiszę swój sposób na urwane śruby, szpilki, itp. Wiele razy zdarzyło mi się takie coś i w większości nie było problemów. A robiłem to tak. Jeżeli jest dostęp do migomatu, naspawac (nie zaspawac!) małą kropelkę, nałożyc odrobinę większą nakrętkę od gwintu urwanej śruby, np. na śrubę 6 nakrętka 15 lub nawet 17. Potem zostaje tylko odkręcenie odpowiednim kluczem płaskim lub lepiej nasadowym, a wcześniej dobrze jest psiknąc jakimś WD czy podobnym środkiem penetrującym.
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=124618]VW Golf III 1.9TD by boro50, teraz już TDI :D[/url] - Zapraszam!
[url=http://www.instalacjecaraudio.pl/sound_off/25_volkswagen_golf_1993.html][img]http://www.instalacjecaraudio.pl/signature.php?id=25[/img][/url]
[url=http://www.instalacjecaraudio.pl/sound_off/25_volkswagen_golf_1993.html][img]http://www.instalacjecaraudio.pl/signature.php?id=25[/img][/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 59 gości