Silnik GX spalanie

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
WarMachine18
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 233
Rejestracja: śr gru 22, 2004 17:51
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: WarMachine18 » pt mar 11, 2005 18:44

to widzisz ty masz szczescie i jezdzisz to dobrych mechanikow a umnie narazie takich nie znalazlem choc szukalem. zostawy mi 2 warsztaty zobaczymy ci oni zrobia

[ Dodano: Pią Mar 11, 2005 17:53 ]
Gtx spytales sie mnie czy sprawdzilem sonde po odlaczeniu jej nic sie nie poprawia.


Danger War Machine Incoming

Awatar użytkownika
olozwirski
2 SLOW 2 PLAY
2 SLOW 2 PLAY
Posty: 1628
Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
Lokalizacja: WKZ

Post autor: olozwirski » pt mar 11, 2005 19:14

Skoro o wtryskach to sie podlacze. Lamerskie pytanie: co to za wtrysk? Silnik GX. Jeszcze jedno, zamierzam zmienic silnik na PL, czy musze zmieniac wtrysk?



Awatar użytkownika
WarMachine18
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 233
Rejestracja: śr gru 22, 2004 17:51
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: WarMachine18 » pt mar 11, 2005 19:18

o kolega ma taki sam wtrysk ja ja mam

[ Dodano: Pią Mar 11, 2005 18:19 ]
i czemu masz odlaczona wtyczke od regulatora wolnych obrotow :) chyba to on

[ Dodano: Pią Mar 11, 2005 18:20 ]
a i napisz czy masz sonde i czy pod podszybiem masz kompa ??????????? bardzo warzne


Danger War Machine Incoming

Awatar użytkownika
olozwirski
2 SLOW 2 PLAY
2 SLOW 2 PLAY
Posty: 1628
Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
Lokalizacja: WKZ

Post autor: olozwirski » pt mar 11, 2005 19:32

Kompa mam, sonde tez, w kolektorze. Z ta wtyczka to jest tak ze jak jest wpieta to obroty silnika sie pier...la tzn czy silnik cieply czy zimny to obroty skacza od 300-100. Za to z wypieta na zimnym silniku gasnie, ale jak sie rozgrzeje to rowniutko 800. Zaden mechanik nie dal rady naprawic. Wiec jaki mam wtrysk?

[ Dodano: Pią Mar 11, 2005 18:35 ]
Dodam ze napewno wszystko jest seryjne, nikt nic nie zmienial przy silniku, wtrysku etc.



Awatar użytkownika
ygd
Prezes vwgolf.pl
Prezes vwgolf.pl
Posty: 1832
Rejestracja: pn sie 16, 2004 23:47
Lokalizacja: Siedlce
Auto: Audi S3
Silnik: AFN
Kontakt:

Re: Silnik GX spalanie

Post autor: ygd » pt mar 11, 2005 19:56

gtx pisze:Tu z toba sie nie zgodze .Nie bylo KR z sonda lambda!! Cos ci sie pomylilo i to zdrowo. :hmm:
A co do szukania igly w stogu siana , to tez sie nie zgodze . Jetronikiem tak nie jest bo to jest porosty wtrysk mechaniczny , jak ktos ma nawet male pojecie o mechanice i cos jest nie tak latwo mozna znalesc usterke.
K , lub KE-JETRONIK to dobry wtrysk jak ktos dba nie ma z tym problemow i jezdzi do dobrych mechanikow a nie pseudo mechanikow.
To może inaczej... były KR na Ke-jetroniku (niektóre corrado i golfy) i PL na K-jetroniku (passat, golf usa) :>

Zgodzę się z tym, że to bardzo dobry wtrysk jeśli ktoś dba i jeździ do dobrych mechaników, ja mam ke-jetronik trochę ponad rok, przez ten czas, jedynie wtrysk rozruchowy musiałem odłączyć (taki już kupiłem) no i ciągle szukam stabilizatora wolnych obrotów - także taki miałem po kupnie ;)

Z kolei nie znam żadnego dobrego mechanika, któremu bym zostawił do naprawy coś przy wtrysku, jeśli by cos nawaliło :crazy:
W autoryzowanej stacji boscha "geniusze" chcieli go do vaga podłączać :hehe:


VW Klub Polska #106
Golf MK4 `99 1.6
Audi S3 8L '01

Awatar użytkownika
gtx
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 232
Rejestracja: wt sie 24, 2004 00:47
Lokalizacja: 3 miasto

Post autor: gtx » pt mar 11, 2005 20:05

olozwirski pisze:Kompa mam, sonde tez, w kolektorze. Z ta wtyczka to jest tak ze jak jest wpieta to obroty silnika sie pier...la tzn czy silnik cieply czy zimny to obroty skacza od 300-100. Za to z wypieta na zimnym silniku gasnie, ale jak sie rozgrzeje to rowniutko 800. Zaden mechanik nie dal rady naprawic. Wiec jaki mam wtrysk?

[ Dodano: Pią Mar 11, 2005 18:35 ]
Dodam ze napewno wszystko jest seryjne, nikt nic nie zmienial przy silniku, wtrysku etc.
Juz to powtarzalem to jest wtrysk KE-JETRONIK.Moj brat mial taki wtrysk w audi i wedlug katalogu to byl ke-jetronik.Nie bylo nigdy takiego wtrysku k-jetronik z sonda i z kompem.
Podstawowa roznica pomiedzy k a ke-jetr jest to ze ten drugi (KE) ma sonde i kompa.
Jak chcesz zmienic na PL to musisz zmienic tez instalacje elektryczna bo PL ma dodatkowy sterownik zaplonu.Kombinowane instalacje z 8v do 16v to zawsze bedzie kijowo chodzic.Chyba ze znasz dobrego fachowca ktory ci podepnie ten sterownik do zaplonu i wszystko razem zgra, tak jak nalezy.



Awatar użytkownika
olozwirski
2 SLOW 2 PLAY
2 SLOW 2 PLAY
Posty: 1628
Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
Lokalizacja: WKZ

Post autor: olozwirski » pt mar 11, 2005 20:47

Ok. Dzieki za podpowiedz! To wszystko bedzie robil znajomy mechanik, chce mu zaoszczedzic roboty.



Awatar użytkownika
andrew6
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 130
Rejestracja: wt paź 19, 2004 13:03
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: andrew6 » pt mar 11, 2005 20:56

Posiadam identyczny wtrysk jak na zdjeciach z tym do tego kat i sonda lambda, takze szukam stabilizatora obrotów bo autko potrafi pokasakac 100-400 obr i dopiero sie uspokaja, bywa to dnerwujace bo na wolnych obrotach zimny gasinie, pojedziłem po mechanikach jeden to nawet chialmi sprowadzac identyczny uzywany wtrysk z holandi za 700 zl :grin: ... monotona regulacja poprawiła sytuacje nie buja sie ale sam potrafi ustawic sie na obrotach np 1500 :jezor: ... a polowa speców mowi ze ten wtrysk ma taka nature :grin:



Awatar użytkownika
olozwirski
2 SLOW 2 PLAY
2 SLOW 2 PLAY
Posty: 1628
Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
Lokalizacja: WKZ

Post autor: olozwirski » pt mar 11, 2005 21:21

Nature. he he. Z tego co wyczytalem to jest to dosc powszechny problem. A nasi mechanicy to sie nadaja... Ktoregos dnia tak sie zezlilem na te skaczace obroty ze zadzwonilem do serwisu VW, to mi powiedzieli zebym do kowala pojechal, pajace.



Awatar użytkownika
WarMachine18
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 233
Rejestracja: śr gru 22, 2004 17:51
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: WarMachine18 » sob mar 12, 2005 14:15

ja mam identyczny wtrysk mi zere 20 l paliwa na 100 km i niewiadomo co to moze byc i dalej niewiem co co za wtrysk GTX twierdz dalej ze to KE-jet ale mi juz chyba ze 4 ocoby mechanicy powiedzieli ze to K-jetronic nawet na kompie pod szyba mam napisane ze to Jetronic.


Danger War Machine Incoming

Awatar użytkownika
WarMachine18
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 233
Rejestracja: śr gru 22, 2004 17:51
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: WarMachine18 » sob mar 12, 2005 14:17

jak mozesz to porub wieciej zidiec i je umiesc . moze mi czegos brakuje


Danger War Machine Incoming

Awatar użytkownika
olozwirski
2 SLOW 2 PLAY
2 SLOW 2 PLAY
Posty: 1628
Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
Lokalizacja: WKZ

Post autor: olozwirski » sob mar 12, 2005 15:29

Prosze. Niestety lepszej jakosci nie dam juz rady. Mam nadzieje ze pomoglem. A jak naprawisz to daj znac co mu bylo.



Awatar użytkownika
WarMachine18
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 233
Rejestracja: śr gru 22, 2004 17:51
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: WarMachine18 » sob mar 12, 2005 15:30

no spoko w poniedzialek daje do mechanika i zobaczymy co bedzie


Danger War Machine Incoming

Awatar użytkownika
WarMachine18
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 233
Rejestracja: śr gru 22, 2004 17:51
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: WarMachine18 » sob mar 12, 2005 15:35

jak mialbys jeszcze jakies zdiecie tego uzadzenia co jest na pierwszej fotce to by mie cieszylo bo ja mam tam jakis zezyk podpiety i niewiem czy tak powinien isc


Danger War Machine Incoming

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 157 gości