[mk2]16V KR Kompresja 8; 8,5; 9; 8 i co dalej??

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

wojtek_sari
Forum Master
Forum Master
Posty: 1229
Rejestracja: ndz lip 23, 2006 08:55
Lokalizacja: śląskie
Kontakt:

[mk2]16V KR Kompresja 8; 8,5; 9; 8 i co dalej??

Post autor: wojtek_sari » sob gru 23, 2006 23:58

Witam dzis pomierzylem mojego kandydata na przeszczep i wyniki wygladaja nastepujaco: od strony rozrzadu 8; 8,5; 9; 8, mysle ze wynik calkiem niezly jak na silnik 16 letni:D Nie wiem za co teraz sie zabrac;/ napewno rozrzad, uszczelki, olej, filtry. Ale czy robic cos jeszcze w silniku, czy powymieniac co napisalem i pakowac do komory?


Moje Sviro ;) - www.facebook.com/greenscirocco

Tomasz86Wro
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: pt sie 25, 2006 08:28
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Tomasz86Wro » ndz gru 24, 2006 00:04

no nie za dobra kompresja mysle ze zacznij od podstawowych zeczy olej i filtry ale silnik nie dlugo pojezdzi.pozdrawiam



wojtek_sari
Forum Master
Forum Master
Posty: 1229
Rejestracja: ndz lip 23, 2006 08:55
Lokalizacja: śląskie
Kontakt:

Post autor: wojtek_sari » ndz gru 24, 2006 00:11

Tomasz86Wro, a czemu nie dobra? nominalnie wg ksiazki jak dobrze pamietam jest 10 wiec uwazam ze calkiem calkiem u mnie jest :bigok:


Moje Sviro ;) - www.facebook.com/greenscirocco

Awatar użytkownika
Jacenty85
Forum Master
Forum Master
Posty: 1019
Rejestracja: wt mar 21, 2006 22:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: Jacenty85 » ndz gru 24, 2006 00:15

pewnie ze całkiem niezła jak na 16 lat. nawet jak by było po 7 to by dało się jeździć.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz gru 24, 2006 00:18

wojtek_sari pisze:10
10 to jest stopień spręzania, czyli stosunek objetości komory spalania przy najniższym połozeniu tłoka do pojemności przy najwyższym położeniu. KOmpresja mierzona dynamicznie to całkiem co innego. 13-14 jest super. Poniżej 7 silnik do remontu. Ale jak mierzyłeś tą kompresję? Silnik jeszcze jest w dawcy? Jeśli tak to mierz jeszcze na rozgrzanym i zrób próbę olejową (czyli pomiar kompresji po nalaniu paru cm oleju do cylindrów.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

wojtek_sari
Forum Master
Forum Master
Posty: 1229
Rejestracja: ndz lip 23, 2006 08:55
Lokalizacja: śląskie
Kontakt:

Post autor: wojtek_sari » ndz gru 24, 2006 00:26

Paweł Marek, niestey silnik juz jest wyciagniety a probe olejowa bede robil dopiero pozniej, jakie wartosci powinny byc przy probie??


Moje Sviro ;) - www.facebook.com/greenscirocco

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz gru 24, 2006 00:30

jakie wartosci powinny byc przy probie??
napisałem wyżej. Poniżej 7 jest do remontu. A jeśli znacząco się poprawi po próbie olejowej to znaczy że nieszczelność jest na składaniu tłok cylnder, jeśli nie to na zaworach


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

wojtek_sari
Forum Master
Forum Master
Posty: 1229
Rejestracja: ndz lip 23, 2006 08:55
Lokalizacja: śląskie
Kontakt:

Post autor: wojtek_sari » ndz gru 24, 2006 00:39

Paweł Marek, wiec pomierzymy, ale jutro raczej nie :P wiec dopiero w weekend:(


Moje Sviro ;) - www.facebook.com/greenscirocco

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 301 gości