AFT za wczesne odcięcie zapłonu i przebicie na fajce

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
PhytonST
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 82
Rejestracja: sob wrz 30, 2006 18:29
Lokalizacja: StrzyżoVWice
Kontakt:

AFT za wczesne odcięcie zapłonu i przebicie na fajce

Post autor: PhytonST » sob gru 23, 2006 21:47

Wtam, mam problem z moim golfem, ponieważ odcina mi zapłon przy 5 tyś obr, co pozwala na max prędkośc około 160 :/ zauważyłem również przebicie na fajce 4 cylindra, w nocy widac jak iskra przeskakuje z fajki do głowicy, czy to może mieć ze sobą związek, auto nie posiada gazu, wymienione filtry paliwa i powietrza przebieg 137 tyś. Proszę o pomoc.



Awatar użytkownika
Jacenty85
Forum Master
Forum Master
Posty: 1019
Rejestracja: wt mar 21, 2006 22:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: Jacenty85 » ndz gru 24, 2006 00:24

Dziwne pytanie! kazde iskrzenie wpływa negatywnie na prace silnika a przede wszystkim elektroniki wiec zamiat "dziwnie" się pytać i oglądac sobie w nocy pod maską zimne ognie usuń to. A co do odcięcia zapłonu - najpierw VAG a później można pogadać. A tak na marginesie po co komu wyzej kręcić samochód niz do 5 tyś obrotów w codziennej jeździe to nie wiem. Polecam-rób tak na zimno i powiesz jaki Ci silnik przebieg osiągnął za pare miesiecy...



Awatar użytkownika
PhytonST
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 82
Rejestracja: sob wrz 30, 2006 18:29
Lokalizacja: StrzyżoVWice
Kontakt:

Post autor: PhytonST » ndz gru 24, 2006 12:51

Zdziwił byś sie jak krótkie są biegi, często nawet przy wyprzedzaniu, na II nawet niewiem kiedy jest 60 i odcięcie, z prędkości maksymalnej i tak nie korzystam cały czas, ale jest wiele takich usterek że można jeździć, lecz troche to drażni, a pozatym mam jakie takei pojęcie i nie kręce silnika zanim mi sie nie pokaże temp oleju, co dzieje się dużo później niż zagrzanie się cieczy do 90 stopni, a przy okazji to czy jak będe wymieniał kable i palec rozdzielczy, niektórzy mówią też o kopułce, to czy będe musiał ustawiać zapłon czy coś, bo w aucie tego jeszcze nie robiłem.



Awatar użytkownika
dc35
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: sob lis 11, 2006 20:13
Lokalizacja: OSTROVIA
Kontakt:

Post autor: dc35 » ndz gru 24, 2006 14:40

niekonieczne jest ponowne ustawianie zapłonu! Tez ostatnio miałem problem z iskrą pod maską! wymieniłem kable( koszt ok.100zł) palec i kopułke( groszowe sprawy) i wszystko jest teraz ok! aha przydałoby sie przy takim remonciku wymienić świece na nowe POZDRO



Awatar użytkownika
Jacenty85
Forum Master
Forum Master
Posty: 1019
Rejestracja: wt mar 21, 2006 22:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: Jacenty85 » ndz gru 24, 2006 23:46

aaa rób jak chcesz na 2jce 60 przy tym silniku...dziwne równie dobrze mógłbyś na 3ce to robić. Zrob najpierw to przebicie a później jak się nie poprawi jedź na VAG



Awatar użytkownika
Street Fighter
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 109
Rejestracja: pt gru 22, 2006 18:32
Lokalizacja: Małopolska
Kontakt:

Post autor: Street Fighter » pn gru 25, 2006 00:17

Jacenty85 pisze:A tak na marginesie po co komu wyzej kręcić samochód niz do 5 tyś obrotów w codziennej jeździe to nie wiem. Polecam-rób tak na zimno i powiesz jaki Ci silnik przebieg osiągnął za pare miesiecy...
Ja na przykład lubie słuchać jak mruczy w przedziale od 4 do 6 tyś :grin: i prawde mówiąc też wkużało by mnie odcięcie przy 5 tyś to jest prawie w połowie zabawy :grin:
Oczywiście czekam aż sie rozgrzeje. Na zimno nie kręce powyżej 3 tyś


\(O8o)==®==(o8O)/
[b]S[/b]augrohr[b]R[/b]egisterumschaltbar rulez ;)

Awatar użytkownika
Jacenty85
Forum Master
Forum Master
Posty: 1019
Rejestracja: wt mar 21, 2006 22:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: Jacenty85 » pn gru 25, 2006 00:27

róbta co chceta... tak jak to owsiak powiedział. wasze silniki wasza sprawa.



Awatar użytkownika
PhytonST
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 82
Rejestracja: sob wrz 30, 2006 18:29
Lokalizacja: StrzyżoVWice
Kontakt:

Post autor: PhytonST » pn gru 25, 2006 00:54

Czytałem troche to forum, i jedna osoba miała podobny problem, VAG pokazał kod czujnika halla, sąsiad ma euroscana, może ogarnie moje auto, wtedy będe wiedział co i jak :).
PS. Ja również lubie słuchać jak mruczy, ale bardziej wole czuć jak przyspiesza :), ten silnik to nei diesel, a krótka skrzynia widac jest dobrana tak, że nawet trzeba go kręcić :) jak wracałem z niemiec to przez jakies 500 km cały czas 150 nie schodziło, spalił 8 ze sporym hakiem, i na miarce ile oleju było tyle pozostało :). Przy 110 mam około 3,5 tyś obr na 5 biegu, mam też vectre 1,6 75 km która nawet na 4 biegu ma mniej obrotów przy tej prędkosci, i gdybym sam nie widział u siebie w golfie to też bym zapewne nie uwierzył, że może być seryjnie tak krótko zestopniowana skrzynia :) Pozdrawiam :)



Awatar użytkownika
Street Fighter
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 109
Rejestracja: pt gru 22, 2006 18:32
Lokalizacja: Małopolska
Kontakt:

Post autor: Street Fighter » pn gru 25, 2006 01:40

W końcu GT to jest, musi mieć z czegoś tego kopa :)


\(O8o)==®==(o8O)/
[b]S[/b]augrohr[b]R[/b]egisterumschaltbar rulez ;)

Awatar użytkownika
Jacenty85
Forum Master
Forum Master
Posty: 1019
Rejestracja: wt mar 21, 2006 22:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: Jacenty85 » pn gru 25, 2006 01:59

No dobrze a włączcie se piatke w Vectrze przy 70 i ty włącz i dajcie gaz do dechy. Zostawisz go dalekooo. A chyba o to Ci chodzi żeby dobrze przyspieszał no i masz lepsza okazję do słuchania muzyki silnika 1.6 haha-kup se 3.2 jak chcesz muzyki słuchać. No dobra ale nie w tym rzecz to mój pogląd każdy mamiec prawo inny. Musisz zrobić diagnoze VAG lub innym programem bo faktycznie nie powinien odcinać przy 5 tyś z przyczyn czysto technicznych. Ale usuń najpierw te iskre. A czujnik halla moze mieć na to wpływ ale komputer Ci powie. pozdrawiam



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 141 gości