[MK3] stracił moc i zgasł

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

acti
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 93
Rejestracja: pn lut 13, 2006 16:46
Lokalizacja: Płońsk

Post autor: acti » śr gru 20, 2006 18:29

Filtr paliwa znajduję się pod podwoziem niedaleko tylnego lewego koła tzn. tego od strony pasażera (taka metalowa puszka).
Sonda Lambda znajduje z boku katalizatora, może ona coś szwankuje, zawsze warto sprawdzić i wykluczyć kolejną część :)
A co do tych przewodów to mam coraz większe wątpliwości, czy może oddać je spowrotem do sklepu. Ale takie rzeczy się nie zdarzają, żeby nowe przewody były złe. No chyba że kupiłeś nasze Janmory lub inne Made in China, wtedy to wszystko możliwe.



Awatar użytkownika
ppoll27
Forum Master
Forum Master
Posty: 1269
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 21:17
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ppoll27 » czw gru 21, 2006 00:47

Czujnik temperatury na podstawie którego komp steruje wtryskiem jest na wylocie goraceg przewodu plynu z glowicy silnika. Nie wiem jak w mk3 ale w mk2 sa dwa : jeden (niebieski) steruje kompem i wtryskiem, a drugi (czarny) steruje wentylatorem i wskaźnikiem na desce. Sprawdzanie - mierzysz multimetrem opór - na zimno ok 3 kOhm, a na ciepło ok 300 Ohm. :bigok:


TDPower

Awatar użytkownika
ppoll27
Forum Master
Forum Master
Posty: 1269
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 21:17
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ppoll27 » pt gru 22, 2006 01:27

Na tyle na ile znam mk3 to będzie to.


TDPower

acti
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 93
Rejestracja: pn lut 13, 2006 16:46
Lokalizacja: Płońsk

Post autor: acti » pt gru 22, 2006 10:25

w76marko pisze:czy to jest ten czujnik temp. co steruje kompem ??
Tak to jest czujnik temperatury (ta kostka z czterma przewodami, przymocowana do króćca wody)



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 272 gości