Witam
Chcę w swoim Golf-ie odciąć napięcie z modułu (zabezpieczenie własnej roboty - ukryty wyłącznik). Pytanie czy tak u mnie można i na którym kablu mam to zrobić - miło widziana fotka.
jak odciąć moduł
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
W zasadzie można. Przeciąć kabel zasilający wchodzący w wiązce wtyczki G2 z tyłu skrzynki bezpieczników. Jest to kabel w pinie nr 4 tej wtyczki, a kolor zależy od typu wtrysku np czarny, biało czarny, lilla czarny. Zawsze ma przynajmniej czarny pasek
[ Dodano: Pią Gru 15, 2006 12:08 pm ]
Ale zwykle odcina się pompę paliwa i tak byłoby prościej i bezpieczniej. Czerwono żółty przewód idący koło progu kierowcy. Odlączanie modułu polecalbym jeśli masz gaz, bo i bez pompy można zapalić. Ewentualnie czarny kabel cewki zapłonowej, ale to już najłatwiejsze do odkrycia
[ Dodano: Pią Gru 15, 2006 12:08 pm ]
Ale zwykle odcina się pompę paliwa i tak byłoby prościej i bezpieczniej. Czerwono żółty przewód idący koło progu kierowcy. Odlączanie modułu polecalbym jeśli masz gaz, bo i bez pompy można zapalić. Ewentualnie czarny kabel cewki zapłonowej, ale to już najłatwiejsze do odkrycia
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Witam,
Mam problem z gaśnięciem auta. Niedawno kupiłem Golfa MK III , niestety po jakimś czasie wystąpiły objawy z gaśnięciem auta w czasie jazdy. Auto odpala dopiero po 7-15minutach. Niby jest to nie związane z tematem a jednak. Mam wrażenie ze koleś od którego kupowałem auto wspominał o czymś takim a propo zabezpieczenia w formie „mini-jacka” przy kolumnie kierownicy. Można go wyjąć -co miało zabezpieczyć przed odpaleniem silnika. Po rozkręceniu, w środku znajdują się jakieś małe kondensatorki. Niby ma to zabezpieczyć a po wyjęciu wtyczki odpaleniem auto. Jednak nie próbowałem jeździć bez tego...być może rzeczywiście coś tam odcina.
Niestety nie wiem czy jest to sprzężone z pompą czy Hallem.
Wiec nasuwa mi się myśl ze tego typu rzeczy potrafią więcej kłopotów narobić kłopotu w użytkowaniu niż przyjemności- to tak na marginesie.
P.s. Mam zamiar to w ogóle wywalic
Mam problem z gaśnięciem auta. Niedawno kupiłem Golfa MK III , niestety po jakimś czasie wystąpiły objawy z gaśnięciem auta w czasie jazdy. Auto odpala dopiero po 7-15minutach. Niby jest to nie związane z tematem a jednak. Mam wrażenie ze koleś od którego kupowałem auto wspominał o czymś takim a propo zabezpieczenia w formie „mini-jacka” przy kolumnie kierownicy. Można go wyjąć -co miało zabezpieczyć przed odpaleniem silnika. Po rozkręceniu, w środku znajdują się jakieś małe kondensatorki. Niby ma to zabezpieczyć a po wyjęciu wtyczki odpaleniem auto. Jednak nie próbowałem jeździć bez tego...być może rzeczywiście coś tam odcina.
Niestety nie wiem czy jest to sprzężone z pompą czy Hallem.
Wiec nasuwa mi się myśl ze tego typu rzeczy potrafią więcej kłopotów narobić kłopotu w użytkowaniu niż przyjemności- to tak na marginesie.
P.s. Mam zamiar to w ogóle wywalic
Pozdrowionka
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 43 gości