Problem z obrotomierzem

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

KONDZIO222
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 323
Rejestracja: pn gru 11, 2006 19:11
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Problem z obrotomierzem

Post autor: KONDZIO222 » wt gru 19, 2006 14:49

Odkąd kupiłem goferka 1.8GTI nie dziala mi obrotomierz,ale zauważyłem że w czasie jazdy gdy mignie mi kontrolka od wody(ta czerwona) to wskazówka obrotomierza podnosi sie do 2000-3000obr i spada.Co może być tego przyczyną?
HELP



Awatar użytkownika
kaczor4011
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2264
Rejestracja: sob maja 27, 2006 15:59
Lokalizacja: Londyn

Post autor: kaczor4011 » śr gru 20, 2006 22:42

najprawdopodobniej masz klopoty z masa albo sciezki gdzies sa popalone


golf mk3 1.8 -> 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=458986
polo 6n2 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2918729#2918729
golf mk2 1.6 TD -> 1.9D US style http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=866160#866160

Awatar użytkownika
-Gruby-
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 568
Rejestracja: pt sie 25, 2006 15:53
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: -Gruby- » śr gru 20, 2006 23:44

Tak jak mówi przedmówca, sprawdz ścieżki. Na ile wtyków masz obrotomierz? To też ważne.
Moze być tak, ze przewód od alternatora gdzieś się podział :)


[i][size=100]Sit down
Shut up
Hold on
16v[/i][/size]

bodzio_j
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3850
Rejestracja: sob lip 09, 2005 10:05
Lokalizacja: Skawina
Kontakt:

Post autor: bodzio_j » czw gru 21, 2006 09:41

-Gruby- pisze:Moze być tak, ze przewód od alternatora gdzieś się podział
Skąd wziąłeś informację, że obrotomierz napędzany jest od alternatora?
W benzynie jest to cewka!



Awatar użytkownika
kumkwat
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: sob lis 04, 2006 22:41
Lokalizacja: Śląsk - SMI
Kontakt:

Post autor: kumkwat » czw gru 21, 2006 12:09

Sprawdź stabilizator z tyłu licznika; mała czarna kostka z trzema nóżkami. Koszt ok. 50zł.


Jetta pojechała w świat...

RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: RobertP » czw gru 21, 2006 12:31

bodzio_j pisze:
-Gruby- pisze:Moze być tak, ze przewód od alternatora gdzieś się podział
Skąd wziąłeś informację, że obrotomierz napędzany jest od alternatora?
W benzynie jest to cewka!
w dieslach jest z alternatora :bigok:


remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)

Sharan - AFN

bodzio_j
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3850
Rejestracja: sob lip 09, 2005 10:05
Lokalizacja: Skawina
Kontakt:

Post autor: bodzio_j » czw gru 21, 2006 15:50

RobertP pisze:w dieslach jest z alternatora
tak, ale kolega ma GTI i nie sądzę aby to był diesel



RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: RobertP » czw gru 21, 2006 16:01

bodzio_j pisze:
RobertP pisze:w dieslach jest z alternatora
tak, ale kolega ma GTI i nie sądzę aby to był diesel
oczywiście nie kwestionuję tego
napisałem tylko informacyjnie i wyjasniająco bo jeden z kolegów napisał że z altka
dodać informację dla kolegi -Gruby-że mogę że w dieslach odpowida za obrotek
kabelek czerwono-czarny :-)
a tak jak bodzi_j to oczywiście że z cewki :pub: jak w wielu
autkach np. bmw, czy alfie to wiem bo miałem i robiłem to :-) :bigok:


remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)

Sharan - AFN

Awatar użytkownika
kaczor4011
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2264
Rejestracja: sob maja 27, 2006 15:59
Lokalizacja: Londyn

Post autor: kaczor4011 » czw gru 21, 2006 16:03

panowie wdaliscie sie w dyskusje na temat benzyny i diesla ktora do niczego nie prowadzi :bigok: licznik trzeba wyciagnac i posprawdzac wszystkie sciezki!!jesli od czasu do czasu obrotek zadziala to mysle ze jest sprawny po prostu prad gdzies nie dochodzi miernik w reke i trzeba posprawdzac


golf mk3 1.8 -> 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=458986
polo 6n2 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2918729#2918729
golf mk2 1.6 TD -> 1.9D US style http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=866160#866160

RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: RobertP » czw gru 21, 2006 16:07

kaczor4011 pisze:panowie wdaliscie sie w dyskusje na temat benzyny i diesla ktora do niczego nie prowadzi :bigok: licznik trzeba wyciagnac i posprawdzac wszystkie sciezki!!jesli od czasu do czasu obrotek zadziala to mysle ze jest sprawny po prostu prad gdzies nie dochodzi miernik w reke i trzeba posprawdzac
no tak :-) :bigok:
ale zanim weźmie się za robotę przy liczniku warto sprawdzić styki
przy cewce :okej:


remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)

Sharan - AFN

KONDZIO222
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 323
Rejestracja: pn gru 11, 2006 19:11
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: KONDZIO222 » ndz sty 07, 2007 15:32

Długo się z tym zbierałem ale sprawdziłem stabilizator (mała kosteczka z tyłu licznika) jest ok dziabie, ścieżki licznika całe wszystkie,diody i te małe oporniki są oki, przewód ssący ten od pdciśnienia (jest połączony z licznikiem) ssie powietrze.Co dalej robić czego i gdzie mam szukać? :chytry: Czekam na wasze propozycje



fajnyfacet70
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: pt sty 05, 2007 18:55
Lokalizacja: ELBLĄG

Post autor: fajnyfacet70 » ndz sty 07, 2007 23:11

RobertP pisze:
kaczor4011 pisze:panowie wdaliscie sie w dyskusje na temat benzyny i diesla ktora do niczego nie prowadzi :bigok: licznik trzeba wyciagnac i posprawdzac wszystkie sciezki!!jesli od czasu do czasu obrotek zadziala to mysle ze jest sprawny po prostu prad gdzies nie dochodzi miernik w reke i trzeba posprawdzac
no tak :-) :bigok:

tak masz rację ale jeśli to jest diesel to kabel przy alternatorze może być przysniedziały i ledwo się trzymać, ja tak miałem obrotomierz mi nie działał, jak dodałem gazu to coś tam pokazał. a jak dotnąłem kabel od alternatora to odpadł. pozdrawiam



RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: RobertP » pn sty 08, 2007 00:16

fajnyfacet70 pisze:tak masz rację ale jeśli to jest diesel to kabel przy alternatorze może być przysniedziały
KONDZIO ma benzynke więc obrotomierz działa od cewki trzeba tam poszukać
czy coś się nie uwaliło lub kabelek nie ma słabego styku ... :bigok:


remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)

Sharan - AFN

Awatar użytkownika
kaczor4011
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2264
Rejestracja: sob maja 27, 2006 15:59
Lokalizacja: Londyn

Post autor: kaczor4011 » pn sty 08, 2007 01:51

calkiem mozliwe ja dla pewnosci podlaczyl bym na krotko i wtedy sprawdzil


golf mk3 1.8 -> 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=458986
polo 6n2 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2918729#2918729
golf mk2 1.6 TD -> 1.9D US style http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=866160#866160

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 250 gości