Problem z pompą paliwową
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Problem z pompą paliwową
Witam,
Mam problem z pompą paliwa w Golfie 1.4 94r/ przejawia sie to tym, że przestaje podawać i gaśnie silnik. Oczywiście Golf nie zapala od razu tylko po około 7min. (zmierzone) po czym jeździ. Czasem sie zdarza ze sie troszkę podławi ale pociągnie i nie ma problemu.
Dzieje sie tak średnio co 1,5 tyg. Gaśnie w przeróżnych miejscach, korki, parking (czasem 15-20 minut po normalnym zgaszeniu silnika tez nie che odpalić)
próbowałem się wsłuchać czy po takiej awarii słychać pompę jak pracuje ale w mieście jest to raczej niemożliwe jeśli się jedzie samemu.
Proszę też powiedzcie ile może kosztować pompa paliwa do Golfa 1.4 rok 94 (Używana lub nowa)
Nadmieniam, że mechanicy nie mają pomysłu na przyczynę.
Stan techniczny Golfa jest dobry, wszystko na czas powymieniane filtry, kable, świece, paski itp... poza termostatem z układu chłodzenia.
P.s. W lato nie było tego problemu... dopiero jakoś od jesieni się zaczęła gehenna
Mam problem z pompą paliwa w Golfie 1.4 94r/ przejawia sie to tym, że przestaje podawać i gaśnie silnik. Oczywiście Golf nie zapala od razu tylko po około 7min. (zmierzone) po czym jeździ. Czasem sie zdarza ze sie troszkę podławi ale pociągnie i nie ma problemu.
Dzieje sie tak średnio co 1,5 tyg. Gaśnie w przeróżnych miejscach, korki, parking (czasem 15-20 minut po normalnym zgaszeniu silnika tez nie che odpalić)
próbowałem się wsłuchać czy po takiej awarii słychać pompę jak pracuje ale w mieście jest to raczej niemożliwe jeśli się jedzie samemu.
Proszę też powiedzcie ile może kosztować pompa paliwa do Golfa 1.4 rok 94 (Używana lub nowa)
Nadmieniam, że mechanicy nie mają pomysłu na przyczynę.
Stan techniczny Golfa jest dobry, wszystko na czas powymieniane filtry, kable, świece, paski itp... poza termostatem z układu chłodzenia.
P.s. W lato nie było tego problemu... dopiero jakoś od jesieni się zaczęła gehenna
Pozdrowionka
mozliwe ze zbiera ci się woda w zbiorniku paliwa to okres jesienny wiadomo wilgoć najpierw trzeba wykluczyc tą ewentualność a dopiero pózniej myśleć co dalej zatankuj dobrego paliwa dolej mu srodek który qpisz w kazdym sklepie moto nie zaszkodzi równiez sprawdzić układ zapłonowy (kopułka ,palec , czujnik halla ) zmirzyc oporność kabli WN to w formie profilaktyki a z pompą paliwa daj sobie na razie luz
Wiem, dolewałem dodatek do paliwa, co prawda było na chwilę spokój ale zdarzało się , że tez miał problemy.
Teraz po ostatnim tankowaniu nie wlałem nic już. Za Twoją radą zaraz to zrobię.
Kopułka i palec są nowe, świece tez, kable nowe, filtr paliwa wymieniony, czujnik Halla- to niestety niesprawdzone.
Paliwo tankuję tylko na "dobrych stacjach-oile takie są. 10L 98 + 30L 95
P.s. To ile ta pompa kosztuje?
Teraz po ostatnim tankowaniu nie wlałem nic już. Za Twoją radą zaraz to zrobię.
Kopułka i palec są nowe, świece tez, kable nowe, filtr paliwa wymieniony, czujnik Halla- to niestety niesprawdzone.
Paliwo tankuję tylko na "dobrych stacjach-oile takie są. 10L 98 + 30L 95
P.s. To ile ta pompa kosztuje?
Pozdrowionka
Żeby nie było, że jestem oportunistą i się nie próbowałem dowiadywac o przyczynę...
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=76174 dosyć ciekawie było.
Dzięki DZIEJO ,dolejeemy do baku czegoś
[ Dodano: 22 Gru 2006 09:17 ]
Zadzwoniłem po kumpla bo przez 30 min był martwy. Kręcenie rozrusznikiem nic nie dało.
Kolega zdjął kabel dochodzący do kopułki i sprawdził iskrę (w momencie jak nie mógł zapalić) Twierdzi, że iskra jest ale z opóźnieniem.
Kazał kręcić i nic i nic....aż w kacu parę głębszych w pedał i załapał.
Potem jechał 22km i nic juz sie nie działo.
P.S. te pompki paliwowe na alegro mają różne ceny od 80 –250zł i różnią się też wydawanym ciśnieniem od 1,0 bar do 3 bar a jaka do G III 1,4 ?
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=76174 dosyć ciekawie było.
Dzięki DZIEJO ,dolejeemy do baku czegoś
[ Dodano: 22 Gru 2006 09:17 ]
Już nie wytrzymam. Dolałem preparat wiążący paliwa. Oczywiście ujechał trochę po Wrocku w korkach i zdechł ( najpierw zaczął prychać wiec już nie próbowałem dalej jechać. W boczną i na chodnik i w tym samym momencie kaput)Krzycho82 pisze:Dzieje sie tak średnio co 1,5 tyg. Gaśnie w przeróżnych miejscach, korki, parking (czasem 15-20 minut po normalnym zgaszeniu silnika tez nie chce odpalić)
próbowałem się wsłuchać czy po takiej awarii słychać pompę jak pracuje ale w mieście jest to raczej niemożliwe jeśli się jedzie samemu.
Zadzwoniłem po kumpla bo przez 30 min był martwy. Kręcenie rozrusznikiem nic nie dało.
Kolega zdjął kabel dochodzący do kopułki i sprawdził iskrę (w momencie jak nie mógł zapalić) Twierdzi, że iskra jest ale z opóźnieniem.
Kazał kręcić i nic i nic....aż w kacu parę głębszych w pedał i załapał.
Potem jechał 22km i nic juz sie nie działo.
P.S. te pompki paliwowe na alegro mają różne ceny od 80 –250zł i różnią się też wydawanym ciśnieniem od 1,0 bar do 3 bar a jaka do G III 1,4 ?
Pozdrowionka
trzeba jeszcze raz sprawdzić dokładnie układ zapłonowy to nie ulega wątpliwości w tej sytuacji gdy jeszcze raz takie coś się zdarzy odłącz główny przewód zasilający paliwem i zakręć (dwie osoby ) rozrusznikiem zobaczysz i będziesz pewny czy to pompa czy tez ? usterki trzeba szukać w układzie zapłonowym
Dzięks, byłem dziś u mechaników i wysłali mnie do "NASA" - bardzo dowcipne, na przeswieteleniu ukaldu elektrycznego Gofra... szukaj wiatru w polu. hehe
[ Dodano: 27 Gru 2006 21:13 ]
Witam,
Po prześwietleniu okazało sie, że to czujnik Halla. Wyskoczył błąd.
Koszt 250zł.
Warsztat w zime ma okolo 20 takich przypadków. Zimowa dolegliwość.
P.s. ponoc jak czujnik Halla zle podaje to pompa paliwa tez sie nie zącza.
[ Dodano: 27 Gru 2006 21:13 ]
Witam,
Po prześwietleniu okazało sie, że to czujnik Halla. Wyskoczył błąd.
Koszt 250zł.
Warsztat w zime ma okolo 20 takich przypadków. Zimowa dolegliwość.
P.s. ponoc jak czujnik Halla zle podaje to pompa paliwa tez sie nie zącza.
Pozdrowionka
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 309 gości