

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
z tego co ja widze to jes to macha LPS3000, oczywiscie obciązeniówka,GTO pisze:głowy nie ruszaj - chodzi o samo planowanie to chyba bez sensu , jedynie porting
wałki+chips
wykres jest z obciazeniówki pomiarem na obciązeniu czy z inercji ?
bo jak bez obciązenia to wartosci prawdziwej mocy na obciazeniu są troche inne z uwagi na czytanie przez ecu innych map podczas pełnego obciazenia silnika, przy niepełnych obciazeniach wartosci wyjda wyzsze dlatego ze mapy na pełne obciązenie są jakby bezpieczniejsze.
masz tam chipsa ?
seryjny ABF kreci sie do 7000RPM lub ( 6800rpm niektore stery ) a tu widze 7200 wiec ECU jest pochipowane lub pomiar predkosci silnika byl brany z przelozen i rolki - moze byc tez zle skalibrowana przez co moga wyjsc wyniki odbiegajace od rzeczywistosci.
Wiec Olo silnik kreci 7200rpm ??? jesli tak to masz chipsa
pozdro
No nie tylko planowanie, chcialem troszke doprezyc silnikGTO pisze:głowy nie ruszaj - chodzi o samo planowanie to chyba bez sensu , jedynie porting
wałki+chips
Gto ten silnik jest od ciebie i wychodzi ze mam chipa bo kreci sie do ponad 7000GTO pisze: masz tam chipsa ?
seryjny ABF kreci sie do 7000RPM lub ( 6800rpm niektore stery ) a tu widze 7200 wiec ECU jest pochipowane lub pomiar predkosci silnika byl brany z przelozen i rolki - moze byc tez zle skalibrowana przez co moga wyjsc wyniki odbiegajace od rzeczywistosci.
Wiec Olo silnik kreci 7200rpm ??? jesli tak to masz chipsa
pozdro
Dokladnie to ta hamownia Masters Tunning, licze na to ze wszystko z wykresem jest oki.Borys pisze:z tego co ja widze to jes to macha LPS3000, oczywiscie obciązeniówka,
do czytania obrotów z beznyny ja zazwyczaj uzywam czujnika zakładanego na przewody WN, w ABF jest dobry dostep do przewodów wiec pewnie nikomu nie chciało sie ustalac obrotow silnika z rolek.
co do kalibracji to LPS3000 sa w miare nowymi hamowaniami duzo jeszcze ma gwarancje wiec są pokalibrowane,
w LPS 3000 3 moziwosci odczytu rpm, albo z rolek sie ustala (głównie diesle) przez OBD jak sie ma przystawke do LPSa no i z przewodu WN, prełozen w tym modelu hamowni sie nie wpisuje, przynajmniej nie widziałem by obsługa i serwis z WSOPu to robiłGTO pisze:Borys chodzilo mi o kalibracje odczytu RPM bo niektore biorą z mikrofonu lub recznie wpisuje sie przelozenia
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 50 gości