[mk2]gti
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
[mk2]gti
Witam mam mk2 gti i chcialbym podrasowac go mocniej niechce KR 16v chcialbym miec ten silnik co mam 1,8 RD dobrze sie spisuje tylko ze chcialbym miec wiecej konikow jeszcze bo mam 107Km Prosze po pomoc z gory dzieki
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4306
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
obrobka glowicy walek, plus wystrojenie kajeta i bedzie kilkanascie/ dziesiat koni wiecej...
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
do tego można by dorzucić fachowo (podkreślam fachowo) zaprojektowany i zbudowany wydech, tzn. kolektor rurowy, np. 4-2-1, odpowiednia średnica i długość i dedykowane tłumiki. to może nie będzie kilkanaście koni, najwyżej kilka, ale i tak różnica będzie wyczuwalna, jeśli nie w mocy, to w elastyce silnika. już nie będę pisał o modyfikacjach dolotu, bo to raczej nie ma zbytnio sensu...evolution pisze:obrobka glowicy walek, plus wystrojenie kajeta i bedzie kilkanascie/ dziesiat koni wiecej...
viewtopic.php?f=91&t=496640" onclick="window.open(this.href);return false;
VW LT VR6 RWD Salonka by m3tal SLOW progress
Wulkanizator - Psychopata
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4306
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
ten wydech to turystyczny, 4-1 sie na moc robim3tal pisze:tzn. kolektor rurowy, np. 4-2-1
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
no ale 4-2-1 daje jakąś różnicę chyba, no nie?evolution pisze:m3tal napisał/a:
tzn. kolektor rurowy, np. 4-2-1
ten wydech to turystyczny, 4-1 sie na moc robi
viewtopic.php?f=91&t=496640" onclick="window.open(this.href);return false;
VW LT VR6 RWD Salonka by m3tal SLOW progress
Wulkanizator - Psychopata
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4306
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
tylko wynikajaca z lepszego wykonania, standardowo wiekszosc producentow robi 4-2-1 przy silnikach w wersjach dal mlodych wscieklychm3tal pisze:no ale 4-2-1 daje jakąś różnicę chyba, no nie?evolution pisze:m3tal napisał/a:
tzn. kolektor rurowy, np. 4-2-1
ten wydech to turystyczny, 4-1 sie na moc robi
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
- Leon_Wechtel
- Forum Master
- Posty: 1388
- Rejestracja: ndz mar 26, 2006 20:31
- Lokalizacja: WarszaVWa,Piaseczno
- Kontakt:
podstawowa róznica przy kolektorach 4-2-1 w stosunku do 4-1 to to ,że te pierwsze sa robione bardziej do aut na ulicę ,a 4-1 nadaja sie prawie tylko do sportu albo do wyscigów na 1/4 mili . Koszt wykonania kolektora 4-2-1 to z reguły 1-1,5 tyś złotych ale warto
:arrow:[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=65307&postdays=0&postorder=asc&start=0][size=150]MÓJ MK2[/size][/url]
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4306
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
to jak mi wytlumaczysz auto zwane rover, na ulice ma 4-1 i to w standardzie... kolektor 4-2-1 ma za zadanie wyprostowac moment, i co za tym idzie polepszyc dol, a rownie dobrze taki sam mozna zrobic 4-1 i do tego miec zajebista goreLeon_Wechtel pisze:podstawowa róznica przy kolektorach 4-2-1 w stosunku do 4-1 to to ,że te pierwsze sa robione bardziej do aut na ulicę ,a 4-1 nadaja sie prawie tylko do sportu albo do wyscigów na 1/4 mili . Koszt wykonania kolektora 4-2-1 to z reguły 1-1,5 tyś złotych ale warto
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
- Leon_Wechtel
- Forum Master
- Posty: 1388
- Rejestracja: ndz mar 26, 2006 20:31
- Lokalizacja: WarszaVWa,Piaseczno
- Kontakt:
evolution, spokojnie bracie,ogólnie sie tak przyjęło ,że takie kolektory (4-2-1)raczej się do aut na ulicę zakłada,ale prawda jest taka,że jak sie ma kasę i wolną wolę to mozna wszystko zrobic i założyc .Ponoc w Raichu ktos wpakował do Golfa silnik V8 z Cadillaca i też się da
:arrow:[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=65307&postdays=0&postorder=asc&start=0][size=150]MÓJ MK2[/size][/url]
to był silnik z cadillaca northstara. założony poprzecznie, przeniesienie napędu napędu na przód. ten golfik zresztą był tu gdzieś na forum, chyba w jakimś dziale typu ciekawostki... o ile dobrze pamiętam to z zewnątrz niczym się prawie nie wyróżniał, jakiś taki srebrno-fioletowy lakier, 5D, jakieś fajne fele i gleba i w zderzaku z przodu powycinane otwory dla lepszego chłodzeniaLeon_Wechtel pisze:Ponoc w Raichu ktos wpakował do Golfa silnik V8 z Cadillaca i też się da
viewtopic.php?f=91&t=496640" onclick="window.open(this.href);return false;
VW LT VR6 RWD Salonka by m3tal SLOW progress
Wulkanizator - Psychopata
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
kamil600, jedno zastrzeżenie , RD ma 107 KM ale nie był montowany GTI....był w zwyklych golfach do 87r....
Ja mam PFa u siebie z gti, ta sama moc co ty, w zasadzie to nie wiem czym one sie rożnią nawet....pozdrawiam
[ Dodano: Wto Gru 26, 2006 16:45 ]
[ Dodano: Wto Gru 26, 2006 16:54 ]
evolution, w takim razie te rovery to są wyjatki, w 99% przypadków w cywilach jak zajrzysz pod maske to siedzi 4-2-1 wiec nie wiem czemu sie tak unosisz....
Wytlumacz to sobie wyjątkiem od reguły albo obniżeniem kosztów produkcji takiego kolektora, (być moze 4-1 zwieksza tez spalanie, a tego zaden producent sobie tez nie życzy)
Ilekroc czytam twoja wypowiedz EVO, to ma ona ton "ataku" albo "ja wiem lepiej"
np
Chyba sie w tym zgadzamy....pozdrawiam
Ja mam PFa u siebie z gti, ta sama moc co ty, w zasadzie to nie wiem czym one sie rożnią nawet....pozdrawiam
[ Dodano: Wto Gru 26, 2006 16:45 ]
hehe super powiedziane, bo dla mnie 1/4 chwili to tez nie jest sportLeon_Wechtel pisze:nadaja sie prawie tylko do sportu albo do wyscigów na 1/4 mili
[ Dodano: Wto Gru 26, 2006 16:54 ]
evolution, w takim razie te rovery to są wyjatki, w 99% przypadków w cywilach jak zajrzysz pod maske to siedzi 4-2-1 wiec nie wiem czemu sie tak unosisz....
Wytlumacz to sobie wyjątkiem od reguły albo obniżeniem kosztów produkcji takiego kolektora, (być moze 4-1 zwieksza tez spalanie, a tego zaden producent sobie tez nie życzy)
Ilekroc czytam twoja wypowiedz EVO, to ma ona ton "ataku" albo "ja wiem lepiej"
np
Tu od razu zakladasz ze masz racje, a przeciez kolega Leon_Wechtel napisal ze "prawie tylko do sportu " a nie "tylko do sportu" co nie wyklucza przeciez isnitnienia cywila z 4-1, np wspomnianego przez Ciebie roveraevolution pisze:to jak mi wytlumaczysz auto zwane rover
Chyba sie w tym zgadzamy....pozdrawiam
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4306
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
i tu sie mylisz bo ja nie atakuje, a co najwyzej wyprowadzam z bledu... z tego co dalej mowisz w swoim poscie wynika ze rzeczywiscie mamy racje ze 4-2-1 sie nie nadaje do zalozen ktore sa w ptemacie od poczatku.sas_gti pisze:ilekroc czytam twoja wypowiedz EVO, to ma ona ton "ataku" albo "ja wiem lepiej"
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
evolution, no zgadza sie przeciez nie ma sensu zmieniac 4-2-1 na inny 4-2-1, wiec jak juz cos robic z kolektorem to zmienic na 4-1....Tu by sie tez trzeba bylo zastanowic natym co chcemy osiagnac, moze wcale nie warto ruszac kolektora?? koszt takiego kolektora bedize pewnie wyzszy niz motor KR, ktory wyjsciowo ma duzo wieksza moc niz nawet RD czy PF po przeróbkach .....
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4306
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
jak mi sie zdaje kolektor bedzie w podobnej cenie jak 4-2-1, jednak jakby mialo byc inaczej zawsze mozna zrobic co ja,,, do poloneza z kr wykonalem nowy kolektor do ojca kadeta szykuje tez kolektor pod swapa na dohc 16v.. dla chcacego nic trudnego:) a co do kosztow.... nie raz napisalem ze taniej wychodzi wsadzic deohaca i miec mocna baze do dalszych modyfikacji, ale niektorzy wola miec mocne 8vsas_gti pisze:evolution, no zgadza sie przeciez nie ma sensu zmieniac 4-2-1 na inny 4-2-1, wiec jak juz cos robic z kolektorem to zmienic na 4-1....Tu by sie tez trzeba bylo zastanowic natym co chcemy osiagnac, moze wcale nie warto ruszac kolektora?? koszt takiego kolektora bedize pewnie wyzszy niz motor KR, ktory wyjsciowo ma duzo wieksza moc niz nawet RD czy PF po przeróbkach .....
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 34 gości