1.8 16v gażniki czy cóś innego

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
gulba
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 133
Rejestracja: sob sty 07, 2006 23:04
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: gulba » wt gru 19, 2006 18:33

evolution pisze:
m3tal pisze: a zawory itp. też są te same.
akurat sa inne..
a właśnie i tu są największe smaczki w "szczegółach" każdy gdzieś schowany a zebrany w całość daje to czego się szuka czyli MOC !!!.
o to mi chodzi napiszcie prosze szczegółow czym różni się głowica PL od KR , wiem juz że wałkiem ssącym, teraz dochodzi info iż również zaworami, którymi ???? no i czym jeszcze róznią się te głowice ????


PROSTE SĄ DLA TWARDZIELI ZAKRĘTY DLA MYŚLĄCYCH

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4306
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » wt gru 19, 2006 19:38

wydechowe do numeru byly sodowe, lepsze odprowdzenie ciepla, ogolnie zawory mialy 3 zabkowe zabezpieczenia..


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
m3tal
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 825
Rejestracja: sob sty 21, 2006 21:57
Lokalizacja: Rumia
Kontakt:

Post autor: m3tal » śr gru 20, 2006 16:29

evolution pisze:m3tal napisał/a:
a zawory itp. też są te same.
akurat sa inne..
no to sorry... mój błąd. wydawało mi się, że sodowe zawory były tylko w G60...


Obrazek
viewtopic.php?f=91&t=496640" onclick="window.open(this.href);return false;

VW LT VR6 RWD Salonka by m3tal SLOW progress

Wulkanizator - Psychopata

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 38 gości