[MK2 1.8] Proszę pomóżcie zdechł mi golf i nie wiem czemu
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
Nie mam może wielkiego doświadczenie, jeżeli chodzi o sprawy mechaniczne, ale wydaje mi się, że są trzy możliwości odnośnie dużego spalania:
1. Paliwo gdzieś ucieka - piszesz, ze jest wszędzie sucho, zakładając, że wszystko dobrze sprawdziłeś, to ten punkt odpada.
2. Paliwo przedostaje się do oleju - piszesz, że poziom oleju się troche podniósł - czyli może paliwo się tam przedostało? Na codzień w pracy jeżdżę Renault Kangoo - miałem taki przypadek (silnik Diesel). Zczęło się od tego, że palił jakieś 15 litrów na 100km. Potem okazało się, że poziom oleju rośnie...
3. Paliwo przedostaje się do układu chłodzenia (bo chyba jest taka możliwość - przez uszkodzoną uszczelkę - jak pisałem, nie jestem fachowcem od spraw mechanicznych) - nie przybyło płynu chłodzącego przypadkiem?
No i jeszcze może być tak, że dwa ostatnie punkty występuja jednocześnie...
Co do akumulatora - pobór prądu na postoju rzeczywiście masz za duży. Musisz usunąć przyczynę takiego stanu rzeczy. Sprawdź też ładowanie - zmierz miernikiem - są sytuacje, kiedy mimo braku ładowania lampka na desce się nie świeci. O ile pamiętam, jedną z tych przyczyn jest brak kontaktu szczonek z wirnikiem. Piszesz, że wymieniałeś szczotki - może to jest przyczyną?
Acha, a z tym wskaźnikiem pliwa to też trzeba uważać, bo czasami się myli, źle pokazuje itp.
1. Paliwo gdzieś ucieka - piszesz, ze jest wszędzie sucho, zakładając, że wszystko dobrze sprawdziłeś, to ten punkt odpada.
2. Paliwo przedostaje się do oleju - piszesz, że poziom oleju się troche podniósł - czyli może paliwo się tam przedostało? Na codzień w pracy jeżdżę Renault Kangoo - miałem taki przypadek (silnik Diesel). Zczęło się od tego, że palił jakieś 15 litrów na 100km. Potem okazało się, że poziom oleju rośnie...
3. Paliwo przedostaje się do układu chłodzenia (bo chyba jest taka możliwość - przez uszkodzoną uszczelkę - jak pisałem, nie jestem fachowcem od spraw mechanicznych) - nie przybyło płynu chłodzącego przypadkiem?
No i jeszcze może być tak, że dwa ostatnie punkty występuja jednocześnie...
Co do akumulatora - pobór prądu na postoju rzeczywiście masz za duży. Musisz usunąć przyczynę takiego stanu rzeczy. Sprawdź też ładowanie - zmierz miernikiem - są sytuacje, kiedy mimo braku ładowania lampka na desce się nie świeci. O ile pamiętam, jedną z tych przyczyn jest brak kontaktu szczonek z wirnikiem. Piszesz, że wymieniałeś szczotki - może to jest przyczyną?
Acha, a z tym wskaźnikiem pliwa to też trzeba uważać, bo czasami się myli, źle pokazuje itp.
- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
stonefree, Witaj sorki ze nie zawsze na czas opisze ale praca praca 24 h i nocki az sie nie kiedy nie chce nic , ale wracajac do tematu.
Jezeli reduktor pod cisnienia ci nie trzyma to jest mozliwosc ze leje sie benzyna przez reduktor do oleju .
REDUKTOR CISNIENIEA - Jutro wlepie ci zdiecie jak to wyglada ale mogla gumka sie wyrobic tylko jest jeden problem w tym ja szukalem samej gumki i powiem ci ze mi podawali kosmiczne ceny od 1 tys do 2tys bo nie mozna samego reduktora kupic . Ale dobry knif to taki szuka na szrotach ja caly wtrysk z galotami kupilem za 100zl i bardzo fajnie smiga .
A co do sondy labady nie wiem czy ona w ten tryb awarjny sie wlaczy .
Mozesz wlasnie sprawdzic przez zloncze diagnostyczne na kodzie migowym i ci wykaze czy sada jest padneta ale zawsze moge sie mylicz .
Ja tylko przypuszczam bo w silnikach benzynowych bardzo duzo przyczynia sie do tego .
Wiec mowie jak to umnie bylo ...
Jezeli reduktor pod cisnienia ci nie trzyma to jest mozliwosc ze leje sie benzyna przez reduktor do oleju .
REDUKTOR CISNIENIEA - Jutro wlepie ci zdiecie jak to wyglada ale mogla gumka sie wyrobic tylko jest jeden problem w tym ja szukalem samej gumki i powiem ci ze mi podawali kosmiczne ceny od 1 tys do 2tys bo nie mozna samego reduktora kupic . Ale dobry knif to taki szuka na szrotach ja caly wtrysk z galotami kupilem za 100zl i bardzo fajnie smiga .
A co do sondy labady nie wiem czy ona w ten tryb awarjny sie wlaczy .
Mozesz wlasnie sprawdzic przez zloncze diagnostyczne na kodzie migowym i ci wykaze czy sada jest padneta ale zawsze moge sie mylicz .
Ja tylko przypuszczam bo w silnikach benzynowych bardzo duzo przyczynia sie do tego .
Wiec mowie jak to umnie bylo ...
VWelvis pozdrawiam
też mam paliwo w oleju ..........i szukam, szukam i nic....
[ Dodano: 20 Gru 2006 20:21 ]
i tak sobie myślę czy to ni pęknięta GłOWICA....hmm
[ Dodano: 23 Lut 2007 13:29 ]
u mnie w wielopunkcie padł regulator ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej - prze z niego paliwko do kolektora i do cylindrów dawało ostro
[ Dodano: 20 Gru 2006 20:21 ]
i tak sobie myślę czy to ni pęknięta GłOWICA....hmm
[ Dodano: 23 Lut 2007 13:29 ]
u mnie w wielopunkcie padł regulator ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej - prze z niego paliwko do kolektora i do cylindrów dawało ostro
było kilka MK2 ... nawet GTI
było Audi 80 B4 1.9TDi 1Z
było MK4 Generation ____BLUE___1.9TDI-ALH
jest VW T3 Westfalia 1.6TD JX wysoki dach
[img]http://images20.fotosik.pl/197/c7ce2f0b29677834.jpg[/img]
było Audi 80 B4 1.9TDi 1Z
było MK4 Generation ____BLUE___1.9TDI-ALH
jest VW T3 Westfalia 1.6TD JX wysoki dach
[img]http://images20.fotosik.pl/197/c7ce2f0b29677834.jpg[/img]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 245 gości