[mk3] zglebiłem i po powrocie do serii problemy z przodem

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
RomanK84
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: sob lip 15, 2006 15:28
Lokalizacja: Łomża
Kontakt:

[mk3] zglebiłem i po powrocie do serii problemy z przodem

Post autor: RomanK84 » śr gru 20, 2006 00:49

Witam! W moim mk3 grudzien 94 roku po zmianie zawieszenia na -60/-60 nie pojechalem na ustawienie zbierznosci... koła były ustawione pod kątem i mam pyytanie czy KĄTY daje się ustawić w golfie mk3 czy tam tylko zbierzność się ustawia?



Awatar użytkownika
adam-gda
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 382
Rejestracja: sob kwie 15, 2006 23:06
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: adam-gda » śr gru 20, 2006 00:53

w MK3 sa regulowane katy


Przyznawanie punkcików za pomoc oznacza szacunek

ku_bi
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2202
Rejestracja: pn wrz 13, 2004 20:51
Lokalizacja: ex4
Kontakt:

Post autor: ku_bi » śr gru 20, 2006 00:56

tak oczywiście, że się da. a długo jezdziłes na zglebionym? jesli długo to po powrocie do seri przeguby lubia siadac....



Awatar użytkownika
RomanK84
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: sob lip 15, 2006 15:28
Lokalizacja: Łomża
Kontakt:

Post autor: RomanK84 » śr gru 20, 2006 01:00

adam-gda pisze:w MK3 sa regulowane katy
Gdzie jest ta regulacja? Wczesniej zawsze jak robiłem w innych samochodach to były to otwory owalne a tutaj wszystko na ścisk się składa --> dzióra okrągła w amorze i w mocowaniu amora - zero regulacji

Na glebie jeździłem miesiąc - może krócej. Okolo 1000 km

[ Dodano: 20 Gru 2006 09:10 ]
Panowie potrzebuję pomocy!!! Lewe kolo w negatywie a prawe stoi jak należy - gdzie w mk3 jest regulacja kątów?

[ Dodano: 20 Gru 2006 10:11 ]
Dzięki panowie - znowu pokazaliście klasę i nic nie pomogliście poza dwiema osobami, które mi podpowiedziły, że regulacja jednak jest. Dla tych panów szacunek :kufel: , dla reszty POGARDA :green_fuck:



Awatar użytkownika
Jerzas
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 434
Rejestracja: wt gru 05, 2006 11:44
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Jerzas » śr gru 20, 2006 11:12

no chyba na mocowaniu amorytzatora do zwrotnicy. dwie sruby.

[ Dodano: 20 Gru 2006 10:16 ]
Tak. to na pewno te dwie sruby ustalają kąt pochylenia koła

[ Dodano: 20 Gru 2006 10:20 ]
a tu jes porada odnośnie wymiany swożni ale na trzecim zdęciu slicznie widać łączenie amortyzatora ze zwrotnicą (w golfie 2 ale w trójce jest tak samo)
http://vwgolf.pl/index.php?id=wahacze



Awatar użytkownika
Christopherek
Forum Killer
Forum Killer
Posty: 812
Rejestracja: czw gru 01, 2005 18:27
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Audi a4 b6 cabrio
Silnik: Bfb
Kontakt:

Post autor: Christopherek » śr gru 20, 2006 15:33

dokładnie są 2 śruby.ja miałe koło pochylone o 1 stopien i 15minut ale ustawiłem i jest prościutko


Są-Vw Passat b6 variant 2.0 cbbb i Audi a4 b6 cabrio 1.8t bfb
Były-Vw golf mk3 1.8 aam, Vw golf mk4 1.9 arl, Vw golf mk3 2.0 ady, Vw polo 6n 1.6 ajv,Vw golf mk3 1.8 adz cabrio,Audi a4 b5 avant 1.9 avg, VwNew Beetle 1.8Tawv, Vw New Beetle 1.8T awu,Vw Passat b5fl variant 1.9avf

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 207 gości