[inny td] ciśnienie w cylindrach

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

vagin

Post autor: vagin » śr gru 20, 2006 07:53

tomcio666, to może i właściciel szit? czuję się obrażony... denerwują mnie ludzie typu parapet typu moje auto cool a twoje złom. popatrz na swoje barachło i rozważ za i przeciw bo jak można ocenić sex jak jeszcze nie zacząłeś go uprawiać??...



Awatar użytkownika
tchopz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 109
Rejestracja: pt maja 05, 2006 15:33
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: tchopz » śr gru 20, 2006 10:55

vagin napisał:
?Jestem mechanikiem z kilkunastolernim starzem i jednak wszystkie elementy są skatalogowane, jedyną żeczą którą spieprzyli to 2 rodzaje układów chamulcowych i montowanie wedle uznania. jeśli chodzi o klekoty również są 2 układy zasilania lucas u bosh wspułczuję osobą którzy trzfili na pompy lucas cav... drogie końcówki wtrysków. o vw również można powiedzieć to samo... jest kilka układów chamulcowych i nie wiadomo któore były stosowane w takim, a takim modelu auta. wedle katalogu do mojego auta miały być takie klocki, a były inne. też miałem golfa. Wszystkie autka mają swoje wady i zalety. jeżdżąc i tym i tym autem mogęw powiedzieć coś na temat plusów i minusów, i mogę powiedzieć że francuzy mają lepiej rozwiązany problem odmy od vw. vw ma wytrzymalsze zawieszenia od francuzów, vw ma twartrze i mniej konfortowe zawiecy, renie na odwrut. vw mniej mi palił renia pali mi więcej ale to z racji pojemności 1,6 i 1,9 litrza potrzebuje ździebko więej paliwa ale za to silnik żwawszy i mn9ie wysilony hehe. polemizować możemy na ten temat do rana.
Szkoda, że brakuje ci kilku żeczy, starzu w nauce twartrzych zasad ortografi i chamulców w popełnianiu błędów, proponuję odwrut.

Zanim nastąpi powrót to wrzuć tekst do Worda albo skorzystaj ze słownika.


----------------------------------------------------
Sprzedam Golfa MK3 TDI 1Z 90KM 94r. New Orlean. [url]http://www.allegro.pl/show_item.php?item=399008055[/url]

Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » śr gru 20, 2006 11:47

vagin, nikt nie chce cie urazić !! I nie denerwuj się !! Sprzedaje części i wiem jak jest !! z częściami vw nie ma problem naprawde żadnego !! A co do wytrzymałości to wiem, że golfy z doświadczenia są bardzo wytrzymałe przy niskich kosztach eksplatacji. Obecnie mam trzy mk2. Pierwszego mam bardzo długo jezdzi nim żona ponad rok i jak narazie nic nie wymieniałem. Jakieś rok tem sprowadziłem 1V od razu wymieniłem rozrząd, płyny, oleje, paski i amory były dobre ale za miękkie oraz szklanki bo jeżdził na ELF'ie i przez rok zrobiłem nim ponad 100 tyś. i nic po za wymianą oleju i filtrów i pasków. Każdemu polecam Golfa bo są idealne na polskie warunki. Jak sprowadzałem sobie golfa teść razem zemną sprowadził Clio i też się ze mną kłucił, że kupiłem starego łupa (z 89 roku) a on Clio z 94 roku za te same pieniądze. Zaraz w zime śmiechem go przewracałem jak nie mógł go odpalić, a po zimie zgnity masakra i obecnie śmiga mk2 z silnikiem 1.6 B. Nie ma co porównywać Renie do vw !!


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 115 gości