MkII ABF, co tu jeszcze poprawic? wykres

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
olozwirski
2 SLOW 2 PLAY
2 SLOW 2 PLAY
Posty: 1628
Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
Lokalizacja: WKZ

MkII ABF, co tu jeszcze poprawic? wykres

Post autor: olozwirski » wt gru 19, 2006 19:53

Pomierzylem mojego golfika i oto co wyszlo :hmm: jestem bardzo zadowolony. Silnik przelatal u mnie 30tkm, z tego co wiem nie bylo w nim nic grzebane, mam filtr stozkowy Simota. Pomiar robilem bo zamierzam zmienic kolektor wydechowy na supersprinta, moze jakis chip i lekko go doprezyc- tu pytanie do fachowcow o ile podciac glowice i czy to mi cos da?
Obrazek
Ostatnio zmieniony czw gru 21, 2006 19:44 przez olozwirski, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Gobo90
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2197
Rejestracja: sob mar 25, 2006 18:56
Lokalizacja: Świdnik
Kontakt:

Post autor: Gobo90 » wt gru 19, 2006 21:41

no ładnie ładnie ale moment obrotowy mam większy :P



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4306
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » wt gru 19, 2006 22:03

seria ladna, a wirus plus reszta opisana przez ciebie pare niutkow i pare koni da:D


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
olozwirski
2 SLOW 2 PLAY
2 SLOW 2 PLAY
Posty: 1628
Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
Lokalizacja: WKZ

Post autor: olozwirski » wt gru 19, 2006 23:44

O ile splanowac glowice? Myslalem o 0.3-0.5



pduren
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 54
Rejestracja: czw paź 21, 2004 20:39
Lokalizacja: WGM

Post autor: pduren » śr gru 20, 2006 00:27

ja splanowałem o (chyba) 0,7 nie pamiętam dokładnie, 0,5 na pewno, 175 PS, 199Nm



Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » śr gru 20, 2006 08:18

głowy nie ruszaj - chodzi o samo planowanie to chyba bez sensu , jedynie porting
wałki+chips

wykres jest z obciazeniówki pomiarem na obciązeniu czy z inercji ?
bo jak bez obciązenia to wartosci prawdziwej mocy na obciazeniu są troche inne z uwagi na czytanie przez ecu innych map podczas pełnego obciazenia silnika, przy niepełnych obciazeniach wartosci wyjda wyzsze dlatego ze mapy na pełne obciązenie są jakby bezpieczniejsze.


masz tam chipsa ?
seryjny ABF kreci sie do 7000RPM lub ( 6800rpm niektore stery ) a tu widze 7200 wiec ECU jest pochipowane lub pomiar predkosci silnika byl brany z przelozen i rolki - moze byc tez zle skalibrowana przez co moga wyjsc wyniki odbiegajace od rzeczywistosci.

Wiec Olo silnik kreci 7200rpm ??? jesli tak to masz chipsa :D

pozdro


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » śr gru 20, 2006 08:54

GTO pisze:głowy nie ruszaj - chodzi o samo planowanie to chyba bez sensu , jedynie porting
wałki+chips

wykres jest z obciazeniówki pomiarem na obciązeniu czy z inercji ?
bo jak bez obciązenia to wartosci prawdziwej mocy na obciazeniu są troche inne z uwagi na czytanie przez ecu innych map podczas pełnego obciazenia silnika, przy niepełnych obciazeniach wartosci wyjda wyzsze dlatego ze mapy na pełne obciązenie są jakby bezpieczniejsze.


masz tam chipsa ?
seryjny ABF kreci sie do 7000RPM lub ( 6800rpm niektore stery ) a tu widze 7200 wiec ECU jest pochipowane lub pomiar predkosci silnika byl brany z przelozen i rolki - moze byc tez zle skalibrowana przez co moga wyjsc wyniki odbiegajace od rzeczywistosci.

Wiec Olo silnik kreci 7200rpm ??? jesli tak to masz chipsa :D

pozdro
z tego co ja widze to jes to macha LPS3000, oczywiscie obciązeniówka,
do czytania obrotów z beznyny ja zazwyczaj uzywam czujnika zakładanego na przewody WN, w ABF jest dobry dostep do przewodów wiec pewnie nikomu nie chciało sie ustalac obrotow silnika z rolek.

co do kalibracji to LPS3000 sa w miare nowymi hamowaniami duzo jeszcze ma gwarancje wiec są pokalibrowane,


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
olozwirski
2 SLOW 2 PLAY
2 SLOW 2 PLAY
Posty: 1628
Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
Lokalizacja: WKZ

Post autor: olozwirski » śr gru 20, 2006 20:15

GTO pisze:głowy nie ruszaj - chodzi o samo planowanie to chyba bez sensu , jedynie porting
wałki+chips
No nie tylko planowanie, chcialem troszke doprezyc silnik
GTO pisze: masz tam chipsa ?
seryjny ABF kreci sie do 7000RPM lub ( 6800rpm niektore stery ) a tu widze 7200 wiec ECU jest pochipowane lub pomiar predkosci silnika byl brany z przelozen i rolki - moze byc tez zle skalibrowana przez co moga wyjsc wyniki odbiegajace od rzeczywistosci.
Wiec Olo silnik kreci 7200rpm ??? jesli tak to masz chipsa :D
pozdro
Gto ten silnik jest od ciebie i wychodzi ze mam chipa bo kreci sie do ponad 7000 :okej:
Borys pisze:z tego co ja widze to jes to macha LPS3000, oczywiscie obciązeniówka,
do czytania obrotów z beznyny ja zazwyczaj uzywam czujnika zakładanego na przewody WN, w ABF jest dobry dostep do przewodów wiec pewnie nikomu nie chciało sie ustalac obrotow silnika z rolek.

co do kalibracji to LPS3000 sa w miare nowymi hamowaniami duzo jeszcze ma gwarancje wiec są pokalibrowane,
Dokladnie to ta hamownia Masters Tunning, licze na to ze wszystko z wykresem jest oki.
Co do podciagniecia tego silnika to chcial bym zrobic wszystko co mozliwe ale wolal bym uniknac wymiany walkow ze wzgledu na bardzo ladna charakterystyke. Jak macie jeszcze jakies pomysly to chetnie poslucham.



Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » śr gru 20, 2006 22:30

Borys chodzilo mi o kalibracje odczytu RPM bo niektore biorą z mikrofonu lub recznie wpisuje sie przelozenia ;)

Olo jesli nie chcesz zmieniać wałków to pozostaje sam porting głowicy i kolektor wydechowy.
chipsa moze mieć, już nie pamiętam czy tam przypadkiem nie zakładałem czegoś :D


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

Awatar użytkownika
Mata
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: pt mar 03, 2006 13:06
Lokalizacja: Kozy
Kontakt:

Post autor: Mata » śr gru 20, 2006 22:42

GTO abf sie kreci do 7000tys czy do 7080tys??? a ten wykres tego abf nie pochodzi czasem z hamowni w eko car w jastrzebiu??


VW potega ktora rosnie i rosnie....

Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » śr gru 20, 2006 23:10

sa 3 limitery
tzw soft i hard limiter:

1) 6799.64
2) 6899.72
3) 7002.80

wykres od mastersa jest kolego

pozdro600


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » śr gru 20, 2006 23:35

GTO pisze:Borys chodzilo mi o kalibracje odczytu RPM bo niektore biorą z mikrofonu lub recznie wpisuje sie przelozenia ;)
w LPS 3000 3 moziwosci odczytu rpm, albo z rolek sie ustala (głównie diesle) przez OBD jak sie ma przystawke do LPSa no i z przewodu WN, prełozen w tym modelu hamowni sie nie wpisuje, przynajmniej nie widziałem by obsługa i serwis z WSOPu to robił


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » czw gru 21, 2006 07:50

to pewnie tylko te z v-techu mają wpisywanie przelozen
:grin:


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

Awatar użytkownika
Mata
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: pt mar 03, 2006 13:06
Lokalizacja: Kozy
Kontakt:

Post autor: Mata » czw gru 21, 2006 22:30

Przy okazji GTO chcialem zapytac ile by kosztowalo zwirusowanie mojego abfa???


VW potega ktora rosnie i rosnie....

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 43 gości