Mozna tak robic zwyklym rozpylaczem, przykladowo do kwiatkow??ppoll27 pisze:Jak chodzi o mk3 to szczególnie wrażliwe na przebicia są okolice wyjścia kabla WN z cewki. Wogóle wyszukiwanie przebić w układzie WN najlepiej robić nocą na zapalonym silniku rozpylać wodę w "podejrzanych" miejscach - kable, kopułka, cewka - wtedy dobrze widać iskry.
[MK3] stracił moc i zgasł
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- MrUkAs
- Gadatliwa bestia
- Posty: 805
- Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:03
- Lokalizacja: Ostrzeszów
- Kontakt:
www.SportCom.PL
PewnieMrUkAs pisze:Mozna tak robic zwyklym rozpylaczem, przykladowo do kwiatkow??ppoll27 pisze:Jak chodzi o mk3 to szczególnie wrażliwe na przebicia są okolice wyjścia kabla WN z cewki. Wogóle wyszukiwanie przebić w układzie WN najlepiej robić nocą na zapalonym silniku rozpylać wodę w "podejrzanych" miejscach - kable, kopułka, cewka - wtedy dobrze widać iskry.
TDPower
- MrUkAs
- Gadatliwa bestia
- Posty: 805
- Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:03
- Lokalizacja: Ostrzeszów
- Kontakt:
Na pewno nic sie nie stanie? NIe uszkodza sie podzespoly?ppoll27 pisze:PewnieMrUkAs pisze:Mozna tak robic zwyklym rozpylaczem, przykladowo do kwiatkow??ppoll27 pisze:Jak chodzi o mk3 to szczególnie wrażliwe na przebicia są okolice wyjścia kabla WN z cewki. Wogóle wyszukiwanie przebić w układzie WN najlepiej robić nocą na zapalonym silniku rozpylać wodę w "podejrzanych" miejscach - kable, kopułka, cewka - wtedy dobrze widać iskry.
www.SportCom.PL
Nie uszkodzą się jeśli nie będziesz polewał z węża To chodzi o to żeby zrobić wilgotne powietrze w okolicy przebićia, wtedy bez problemu wypatrzysz którędy skaczą iskry. U kumpla w mk3 wystarczyło odpalić silnik późnym wieczorem w lekkim deszczu i podnieść klapę i było widać - czyli warunek musi być ciemno i wilgotnoMrUkAs pisze:Na pewno nic sie nie stanie? NIe uszkodza sie podzespoly?ppoll27 pisze:PewnieMrUkAs pisze: Mozna tak robic zwyklym rozpylaczem, przykladowo do kwiatkow??
TDPower
A jakie są te świece (symbol, nazwa firmy), czy są one oby odpowiednio dobrane do tego silnika ??? Chodzi tu głównie o odpowiednią wielkość przerwy między elektrodami. Bo, jeżeli przerwa jest zbyt duża to może słabo palić na cylindrach.
Czy na włączonym silniku nie słychać jakiegoś cykania przy świecach ?
Czy na włączonym silniku nie słychać jakiegoś cykania przy świecach ?
Skoro świece są dobrane dokładnie według katalogu, to nie powinno być z nimi problemu. Bardzo sporadycznie zdarza się, aby któraś ze świec nowo zakupionych była wadliwa. Gdy u mnie słychać było cykanie od świec, to po ich wyjęciu okazało się że elektrody są już bardzo wypalone i zwiększyła się przerwa między nimi, co powodowało nierówną pracę silnika (ale to było przy starych, zużytych świecach). Po wymianie świec silnik pracował już właściwie, bez cykania, przerywania itp.
Poza tym nie przychodzi mi nic innego do głowy, skoro wszystkie elementy układu zapłonowego są nowo wymienione. Może coś jest z tą cewką zapłonowa nie tak ?, ale to jest jedynie moje przypuszczenie.
Może inni bardziej doświadczeni forumowicze coś poradzą
Poza tym nie przychodzi mi nic innego do głowy, skoro wszystkie elementy układu zapłonowego są nowo wymienione. Może coś jest z tą cewką zapłonowa nie tak ?, ale to jest jedynie moje przypuszczenie.
Może inni bardziej doświadczeni forumowicze coś poradzą
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 420 gości