po mocnym wciśnięciu gazu słychać takie buuuuu
a efekty mizerne - dzieje się to zarówno na benzynie jak i na gazie. Choć na gazie bardziej. Co to może być? Może coś z tego?
W jaki sposób sprawdzać, aby wyeliminować te przyczyny?
1. Zapchany katalizator.
2. Nie przełącza się na zimne powietrze - po rozgrzaniu silnika
(czerpie cały czas z komory silnika), wcześniej na gazie na zimnym silniku śmigał lepiej a na rozgrzanym prawie nie dawało się jechać...
3. Świece - mają przejechane ok 8,5 tys km - Beru - 5 zł/sztukę polecone przez gazownika (podobno 3 elektrodowe nie nadają się do gazu..
4. Gumowa podstawa pod wtrysk.. Niby nie widać na niej żadnych pęknięć...
5. Niskie ciśnienie na tłokach - to może dziś zmierzę...
mk2 1.8 RP słabo ciągnie na 4 oraz 5 biegu przy obrotach 2-3
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Podobno też jak jest guma wywalona to ruszając wtryskiem będą się zmieniać obroty silnika....asmo pisze:tez tak mam i to jest normalne a tą gumę możesz sprawdzić czy ci nie ciągnie lewego powietrza -->poruszaj wtryskiem i jak bedzie się bujał na każdą stronę znaczy że wywalowa i wtedy jest troszkę dłuższe buuuuuuuuu
A jak sprawdzić czy przełącza mi się na zimne powietrze? Jeszcze tego nie rozbierałem wiec jestem zielony... No i nie chciałbym czegoś popsuć...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 372 gości