TDI 110 KM

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Zoltecek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 340
Rejestracja: sob lis 19, 2005 14:21
Lokalizacja: Olsztynek/Mrągowo

TDI 110 KM

Post autor: Zoltecek » pn gru 18, 2006 20:46

Witam chciałbym sie dowiedziec czy te silniki sa awaryjne i od kiedy sa wstawiane do MK3 bo słyszałem ze sa wstawiane od 96 ? czy to prawda? ile spalaja jakies słabe punkty tych silnikow?



eku_suci
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 308
Rejestracja: czw maja 25, 2006 15:11
Lokalizacja: Kutno/W-wa
Kontakt:

Post autor: eku_suci » pn gru 18, 2006 22:13

jezeli chodzi o AFN to pierwsza klasa motor bierz i sie nie zastanawiaj :P pozdrawiam



Awatar użytkownika
Pruszkowiak
Forum Master
Forum Master
Posty: 1449
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 21:02
Lokalizacja: Warszawa/Pruszków
Kontakt:

Post autor: Pruszkowiak » pn gru 18, 2006 22:16

eku_suci pisze:jezeli chodzi o AFN to pierwsza klasa motor bierz i sie nie zastanawiaj :P pozdrawiam
Dokładnie.Bardzo dobre i fajne silniki i dobrze się chipują.Produkowane są od 96r. i w MK3 występują w oznaczeniu AFN :bigok:



Awatar użytkownika
Paweł NPI
...
...
Posty: 1821
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie

Post autor: Paweł NPI » pn gru 18, 2006 22:21

Słabym punktem i chyba jedynym to jest przepływomierz powietrza. Ale ogólnie silnik bardzo dobry!!


[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
west_kolo
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 175
Rejestracja: ndz lis 05, 2006 17:12
Lokalizacja: koło , poznań
Kontakt:

Post autor: west_kolo » pn gru 18, 2006 23:59

super sprawa, dynamika ze.... hoho



Awatar użytkownika
Zoltecek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 340
Rejestracja: sob lis 19, 2005 14:21
Lokalizacja: Olsztynek/Mrągowo

Post autor: Zoltecek » wt gru 19, 2006 14:50

a teraz mam pytanie Dlaczego w samochodach z 95 roku tez sie pojawiaja te silniki przynajmniej tak pisza ich własciciele? Np:
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1909254
po czym poznac ze to jest motor 110 KM
na co zwrocic uwage przy kupnie bo mam jednego na oku ale nie wiem co tam patrzec bo całe zycie benzyna latałem



Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » wt gru 19, 2006 15:29

jak nie masz doświadczenia z dieslem to lepiej do kupna weź kogoś, bo można sie nabić w butelke. natomiast moc jest w oznaceniach silnika, pooglądaj dokładnie jakie ma numery, oznaczenia i bedziesz wiedział ile ma. w briefie też jest, no i na naklejce w bagażniku, jeśli oczywiście jest.


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

Awatar użytkownika
Zoltecek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 340
Rejestracja: sob lis 19, 2005 14:21
Lokalizacja: Olsztynek/Mrągowo

Post autor: Zoltecek » śr gru 20, 2006 18:50

a jakie jest spalanie tego 110KM motoru?



Awatar użytkownika
marcin999
Forum Master
Forum Master
Posty: 1129
Rejestracja: wt wrz 19, 2006 12:40
Lokalizacja: LJA/LU

Post autor: marcin999 » czw gru 21, 2006 00:54

w passacie b5 srednio 5,5l w miescie moze nawet pociagnac i 8... ale w trasie da sie cos kolo 4,5 ja raz zrobilem 4,2l ale to bylo z dobrym wiatrem :bigok:


SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)

ku_bi
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2202
Rejestracja: pn wrz 13, 2004 20:51
Lokalizacja: ex4
Kontakt:

Post autor: ku_bi » czw gru 21, 2006 01:34

Zoltecek pisze:a teraz mam pytanie Dlaczego w samochodach z 95 roku tez sie pojawiaja te silniki przynajmniej tak pisza ich własciciele? Np:
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1909254
po czym poznac ze to jest motor 110 KM
na co zwrocic uwage przy kupnie bo mam jednego na oku ale nie wiem co tam patrzec bo całe zycie benzyna latałem
skąd sie pojawiają....? Jest to czysta fantazja sprzedawców, zeby sprzedac szybko auto trzeba je przeciez jakos zareklamowac... czyz nie? w golfach 3 TDI 110 km montowany był od 02.1996 i sprzedawca moze pisac sobie co chce.... sprawdzic mozesz np po nalepce informacyjnej w kufrze, na ktorej jest napisany typ silnika - 110 KM -AFN



Awatar użytkownika
tespis
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 135
Rejestracja: ndz kwie 09, 2006 09:09
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: tespis » czw gru 21, 2006 05:47

dokładnie od 96 były wsadzane do golfow te silniki.
Jezdze swoim juz jakis czas i jestem bardzo zadowolony. Na trasie potrafi zejsc spalanie do mniej wiecej 5l a po miescie w granicach 7. Wszystko zalezy od tego jak jezdzisz.
Jazda jest przyjemna, momet 235NM już przy 1900 obr/min potrafi wymusic zdziwienie innych
palen pisze:Słabym punktem i chyba jedynym to jest przepływomierz powietrza.

nie do konca sie zgodze! Turbine trzeba bardzo odpowiednio eksploatowac bo inaczej narobi problemu.

w podpisie mam pokazane na swoim egzemplarzu jak rozpedza sie taki AFN.

Jakbys mial pytania to pisz...


pozdro

TDI AFN http://www.youtube.com/watch?v=O5qLW7eoBkc

Awatar użytkownika
rob555
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 693
Rejestracja: pt paź 06, 2006 11:25
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: rob555 » czw gru 21, 2006 10:24

palen pisze:Słabym punktem i chyba jedynym to jest przepływomierz powietrza. Ale ogólnie silnik bardzo dobry!!
Oj chyba cos nie tak. W MK3 masz AFN na pierburgu...te przeplywki praktycznie sa niezniszczalne, ja je czyszcze w zmywarce :chytry:
Co innego nowsza generacja na przeplywkach boscha....

A co do AFN to powiem tak: mam klienta z takim silnikiem w ibizie. Auto ma nastukane 170tys km ale silnik naprawde IDEAL. Na hamowni w serii 127KM wyszlo ! Po chipsie ma ponad 140 ale Nm tak pieknie sie rozkladaja ze petarde ma do 5000obr....silnik rewela. Jest w stanie na kresce z chipsowanym leosiem ARL stanac i jada rowno....
AFN to najlepszy motor pod wzgledem ceny osiagow i spalania....a pozatym jest niezniszczalny.


Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)

http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk

Awatar użytkownika
Zoltecek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 340
Rejestracja: sob lis 19, 2005 14:21
Lokalizacja: Olsztynek/Mrągowo

Post autor: Zoltecek » czw gru 21, 2006 11:34

zadzwoniłem do typa od ogłoszenia ktore zamieściłem wyżej
sprzedawca powiedział ze w briffie ten samochod ma wpisane 81kW wiec teraz o co tu chodzi? a jak była jakas niemiecka podmianka silnika? umieszcza to w papierach:?
Mam ochote pojechać obejrzec tego golfa, w dieslach jestem zielony ale podstawowa wiedze z zakresu mechaniki mam na co zwrocic szczegolna uwage jakie zachowania silnika moga wskazywac na ew. uszkodzenie ?



Awatar użytkownika
tchopz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 109
Rejestracja: pt maja 05, 2006 15:33
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: tchopz » czw gru 21, 2006 11:47

A czy aby 81kW to nie 110 KM czyli tyle ile ma AFN ??
Bo moim zdaniem tak :)


----------------------------------------------------
Sprzedam Golfa MK3 TDI 1Z 90KM 94r. New Orlean. [url]http://www.allegro.pl/show_item.php?item=399008055[/url]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 143 gości