Obrotomierz !! zle wskazuje

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » czw gru 14, 2006 15:41

To_mas, zrób taki myk ściągnij wąż z zaworu bezpieczeństwa i na trasę. I bujaj auto do 4,5 tyś na 2,3 4 biegu i zobacz kiedy słabnie. Jeżeli będzie otwierał się zawór będziesz słyszał tak sssyk i natychmiastowy brak mocy, a za tobą będzie chmura czarnego dymu. Coś mi się wydaję że ten zawór puszcza albo boisz się warkotu silnika powyżej 3,5 tyś. nie buj się i gaz do dechy. A może oszukuje ci obrotomierz !! Pewien jesteś że przy altku jest dobrze wpięty i nie zaśniedziały??


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » czw gru 14, 2006 15:49

vw_vandal pisze:zrób taki myk ściągnij wąż z zaworu bezpieczeństwa i na trasę.
A który to ?? :PP



Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » czw gru 14, 2006 15:52

To_mas, na końcu kolektora po lewej stronie (strona pasażera) taki dynks z czarnym kapslem i na środku śrubką ;)


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » czw gru 14, 2006 16:00

moj zawor bezpieczenstwa obecnie wyglada tak jak na fotce :) wczesniej byla wlozona srubka i wszystko zakrecone na amen

Obrazek


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » czw gru 14, 2006 17:16

Chyba znam juz przyczyne moich dziwnych obrotów :)))
Tylko musze mieć zdjęcia ja u was wygląda ta sprawa z kołami pasowymi i paskami ????????



Awatar użytkownika
ventil
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: śr kwie 12, 2006 22:01
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: ventil » czw gru 14, 2006 17:44

Jeśli od 3,5 tys. obr. autko nie przyspiesza to coś jest nie tak. 1,6 spokojnie do 4,5 -5 tys. powinien w miarę równo przyśpieszać. To_mas, musisz szukać przyczyny bo tak raczej nie powinno być chyba że majstrowałes cos przy turbo a nie skręciłes zaworu który zaprzal ma zaspawany na zdjęciu - po przekroczeniu ustalonego cisnienia zawor sie otwiera i spada moc.... co jest wielce niepożądanym objawem :jezor:



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » czw gru 14, 2006 20:12

ventil, dziś goprzeciągnołem !! i na 3 biegu przy niecałych 4 tyś!!!cos koło 3,7tyśka miałem 110 km/h !! więc obrotomierz przekłamuje chyba nie ??? !!! Ja mysle ze to przez moje kombinacje z paskiem klinowym !!
DLATEGO PROSZE O JAKIEŚ FOTO JAK TO TAM Z YYMI PASKAMI I KOŁAMI MA WYGLĄDAĆ!!! Tam mająbyćchyba 2 paski a ja po drobnych modach załozyłem wsio na jeden ://



Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » ndz gru 17, 2006 10:49

To_mas, rozrząd chodzi na jednym pasku czyli spina wszystkie koła pod osłoną. Następny pasek napędza pompe wody i altek. Może być trzeci pasek, który napędza pompe wody i wspome.


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » ndz gru 17, 2006 11:24

zaprzal, ktoś ci zaspawał zawór :bigok:


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » ndz gru 17, 2006 11:29

Właśnie ile dałeś za to??


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » ndz gru 17, 2006 12:15

Ok juz wsio wyjaśnione w tym TEMACIE :

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=77254

[ Dodano: Nie Gru 17, 2006 15:15 ]
zaprzal, a mój zawór bezpieczenstwa wyglada tak :

Obrazek



A nie powinno tam coś być przłączone czy coś ??? do tego bo to tak dziwnie wygląda 2 dziury jedna jaby na wtyczke :/ /????



Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » pn gru 18, 2006 11:47

To_mas, na środku jest śruba i ją trzeba wkręcić najlepiej odrazu zamontuj dwie podkładki. I nic tam nie trzeba podłanczać ;)


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 57 gości