1V Ciężko pali ciepły bez "ssania", ze "ssani

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

1V Ciężko pali ciepły bez "ssania", ze "ssani

Post autor: stonefree » ndz gru 17, 2006 22:03

Witam wszystkich!
Troszke przyznam się kręciłem srubki i auto dało mi klapsa....

Objaw jest jak w temacie.Zimny silnik, po wyjeciu ssania i podgrzaniu świec 2 razy teraz ( dioda swieci jakieś 6 sekund ) pali w miarę, czasem za 2 razem, bez telepania itd. Jednak kiedy motor jest ciepły i dioda juz się nie zapala ,pali ciężko i musze wyjmować ssanie,żeby odpalić. Obserwuję,że stopniowo w miare upływu czasu jest gorzej.

moze napisze co juz jest sprawdzone:
1)świeczki ok
2)kąt wtrysku na czujnij przy wcisnietym ssaniu 1 mm
3)filtr paliwa nowy i zarobione na opaski węże
4)zmieniony czujnik temperatury od przekaźnika swiec
5)oleju nie bierze ani grama i nie *#cenzura#*
6)nie kopci na czarno,chyba że mu się mocno wstawi

a teraz co popełniłem:
1)kręciłem zaworem turbiny :panna:
2)dawką na pompie też :panna: :panna:
3)mało tego, kręciłem śrubą regulacji obrotów jałowych ( cienki drut ze sprężynką )
4)a w dodatku magik kręcił śrubami przy tym zderzaku co go ciąga linka od gazu.
5)wyciągłałem smok z baku,bo urwał mi sie pływak od wskaźnika paliwa,ale tam też węże są na opaski.
6) nie sprawdzane ciśnienie sprężania i wtryskiwacze

Powiedzcie mi, czy to wina pompy (a raczej rozregulowania pompy ) i czy musze jechać do pompiarza, a to niestety problem, bo tam gdzie mieszkam nie ma zakładu który naprawia pompy, a mechaników od dizla nikt nie chwali. Czy jest jakaś empiryczna metoda, żeby to wszystko jakoś poustawiać. Może ktos poleci dobrego speca w wawie albo okolicy???

HELP!!! :otepienie:



Awatar użytkownika
Paweł NPI
...
...
Posty: 1821
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie

Post autor: Paweł NPI » pn gru 18, 2006 10:02

Nie chce Cię straszyć ale to właśnie może być wina pompy wtryskowej... Nie wiem jaki powinien być kąt wtrysku, bo od wtryskiwaczy też napewno zależy jak auto pali...


[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » pn gru 18, 2006 10:08

Silniki diesla ze wstepną komorą lepiej odpalają zawsze wtedy jak palą się świece żarowe, na ciepło jak sie nie palą to może gorzej odpalac tak ok. 1-2 sek. ale potem powinien załąpać jak juz musisz dłużej kręcić to po mału robi sie problem z głowiczką pompy, dopuki trzyma Ci obroty biegu jałowego na gorąco to nie przejmuj się jak bedzie żle pracował na jałowym- gasł to wtedy trzeba to zrobić. Zrób tak żeby na ciepło zapaliły się świece żarowe i powiedz czy lepiej nie zapalił.



Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

Post autor: stonefree » pn gru 18, 2006 16:25

PinkFloyd pisze:robi sie problem z głowiczką pompy
Czyli jednym słowem daje za małe ciśnienie?
palen pisze:Nie wiem jaki powinien być kąt wtrysku
statycznie mierzony - 1MM przed OT

Niech by się ktos jeszcze wypowiedział?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 51 gości