mkII g60 pytanie o kompresje
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
mkII g60 pytanie o kompresje
Pytanie do osob ktore maja jakie kolwiek pojecie!!
Panowie a moze i Panie pytanie brzmi nastepujaco jaka jest prawidlowa kopresja w silniku PG w poradach wyczytalem ze jest to 8.0 ale czy na pewno??
Rozmawialem z kumplem ktory naprawde sie zan hmm lub stwarza takie pozory i on powiedzial ze ma byc 12 w co wierzyc za bardzo mi sie nie chce bo to przecierz silnik doladowanyi 12 to chyba troche za duzo?
Prosze o powazne opinie z gory dziekuje za kazda wypowiedz i Pozdrawiam.
Panowie a moze i Panie pytanie brzmi nastepujaco jaka jest prawidlowa kopresja w silniku PG w poradach wyczytalem ze jest to 8.0 ale czy na pewno??
Rozmawialem z kumplem ktory naprawde sie zan hmm lub stwarza takie pozory i on powiedzial ze ma byc 12 w co wierzyc za bardzo mi sie nie chce bo to przecierz silnik doladowanyi 12 to chyba troche za duzo?
Prosze o powazne opinie z gory dziekuje za kazda wypowiedz i Pozdrawiam.
- Borys
- V.I.P.
- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
- Kontakt:
Re: mkII g60 pytanie o kompresje
tu piszesz o 2 pojęciach i je myliszGitek pisze:Pytanie do osob ktore maja jakie kolwiek pojecie!!
Panowie a moze i Panie pytanie brzmi nastepujaco jaka jest prawidlowa kopresja w silniku PG w poradach wyczytalem ze jest to 8.0 ale czy na pewno??
Rozmawialem z kumplem ktory naprawde sie zan hmm lub stwarza takie pozory i on powiedzial ze ma byc 12 w co wierzyc za bardzo mi sie nie chce bo to przecierz silnik doladowanyi 12 to chyba troche za duzo?
Prosze o powazne opinie z gory dziekuje za kazda wypowiedz i Pozdrawiam.
stopień spręzania 8:1 to zupełnie co innego niz ciśnienie spręzania 12
stopień sprezania zalezy od kształtu tłoka, wielkosci uszczekli pod głowica, kształtu głowicy
a cisnienie sprezania od stanu silnika, od tego czy pierścienie trzymają, czy zawory trzymają,
ciśnienie dasz rade zmierzyc manometrem
a stopnia sprezania niestety nie
www.vrservice.pl
- Borys
- V.I.P.
- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
- Kontakt:
tak, jesli masz po 12 na kazdym to jest ok, oby nie zeszło ponizej 10 bo to juz zły znak, i trzeba myslec o jakims remoncieGitek pisze:Borys, dobra objasniles mi jedna rzecz dzieki ale czy teraz mozesz mi powiedziec jakie ma byc cisnienie w g60 na cylindrach czy 12 to poprawna wartosc??
www.vrservice.pl
- Michael G60
- Forum Master
- Posty: 1332
- Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
- Lokalizacja: (RBR...)
- Kontakt:
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4306
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
Borys pisze:tak, jesli masz po 12 na kazdym to jest ok, oby nie zeszło ponizej 10 bo to juz zły znak, i trzeba myslec o jakims remoncieGitek pisze:Borys, dobra objasniles mi jedna rzecz dzieki ale czy teraz mozesz mi powiedziec jakie ma byc cisnienie w g60 na cylindrach czy 12 to poprawna wartosc??
troche przesadziles z tym cisnieniem bo ja bym sie martwil jak pg mialby 12, bo to znak ze juz olej po pierscieniach wchodzi i uszczelnia a cisnienie jak dla mnie od 9 do 10 bar przy stopniu 8 jest jak znalazl, na marginesie ja cisnienie na cyl mam 7,5 bar na zimnym na cieplym nie przekracza 8,5 bar i jest igla tyle ze mam inny stopien o 0.5 stopnia
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
apropos cisnienia sprezania to w doprezonym RPku mialem po 12.5 na kazdym garku.
DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
- Michael G60
- Forum Master
- Posty: 1332
- Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
- Lokalizacja: (RBR...)
- Kontakt:
panowie co wy piszecie przeciesz silnik G60 jest odprężony i prawidłowo ma mieć 8.0 bar na każdym cylindrze a nie żadne 12 czy 10. silniki z turbo mają mniejszą kompesje z tego powodu że do cylindrów jest pompowana wieksza ilość powietrza. jak by nie była zmniejszona kompresja to by poprostu występował samozapłon w cylindrze
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 80 gości