Pompa paliwa się wyłącza
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Pompa paliwa się wyłącza
Właśnie wróciłem z krutkiej przejażdzki i gofer mnie lekko zaskoczył. Wszystko działa idealnie a po chwili silnik gaśnie. Wyczaiłem tylko tyle że nie dostaje paliwa-przy włączeniu zapłonu pompa przy silniku którą w środku słychać idealnie nie buczy. I teraz moje pytanie-po czym poznać czy sie nie zaciera i czy obie(razem z tą w zbiorniku) muszą pracować razem bo nie wiem czy odłącza sie jedna czy obie naraz?
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
obie równocześnie. Możliwe że któraś pada. I żadna nie jest przy silniku tylko jedna w zbiorniku druga pod podłogą. Poproś kogoś o pomoc, włączaj zapłon, na chwilke uruchomić się mają, niech słucha z bliska która działa.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Wiesz co zerknąłem do Workschopa i okazuje się że dalem plamę.
Wg schematu G60 jest jedynym z dwójek co ma tylko jedną 3 barową pompe w zbiorniku. Nie miałem o tym pojęcia. Chyba że Worschop kłamie.
Sorki za tamtą pisaninę, ale to nie zmienia faktu że trzeba ją sprawdzić
[ Dodano: Nie Gru 17, 2006 9:34 pm ]
wstawiam schemacik w ramach wytłumaczenia się i przeprosin
Wg schematu G60 jest jedynym z dwójek co ma tylko jedną 3 barową pompe w zbiorniku. Nie miałem o tym pojęcia. Chyba że Worschop kłamie.
Sorki za tamtą pisaninę, ale to nie zmienia faktu że trzeba ją sprawdzić
[ Dodano: Nie Gru 17, 2006 9:34 pm ]
wstawiam schemacik w ramach wytłumaczenia się i przeprosin
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
No to odwiedziłem ruską stronkę, ale znalazłem tylko pdf-y do PG w Passacie. I na schematach też tam jak byk widać tylko jedną pompę. A to co ci brzęczy koło silnika to może zawór regulacji biegu jałowego? Ale on jest cichy. Napisz jak już wykumasz co masz..
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
No własnie Panowie się podłaczę do pytanka.... jak przekręcam kluczyk w stacyjce to słychać dość głośny warkot pompy... paliwo idzie do rozdzielacza na 100%...ale czy możliwe jest że ta pompa sama się wyłacza jak np dłużej przytrzyma sie kluczyk w pozycji gdy palą się lampki bez pruby właczenia silnika??? wie ktoś? bo ciąglę zamotany jestem w tej kwestii...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 483 gości