Nie chce odpalic...
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Użytkownik
- Posty: 410
- Rejestracja: ndz wrz 24, 2006 12:07
- Lokalizacja: MysłoVWice
- Kontakt:
Nie chce odpalic...
Siemka.. Moj TD nie chce odpalic.. wydaje mi sie ze to wina slabego akumulatora... bo rozrusznikiem raz zakreci i stoi w miejscu ;-/ ale z drugiej strony moj ojciec ma pod maska 2.4 JTD i na tym samym akumulatorze mu odpala bez problemu... co jest grane?
- Grzesiekk1982
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2511
- Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
- Lokalizacja: Przemyśl
Możesz jaśniej? Coto oznacza? Kupiłeś fabrycznie nowy?SkinnerPL pisze:rozrusznik jest z lipca
Po 1 sprawdź masę od aku. możesz dodać jeden przewód masowy (choćby pleciony od malucha za kilka zł) przykręć go do klemy i nadwozia. Jeśli to nie pomoże to napewno rozrusznik. Może być wina tulejek, albo osi wirnika (wytarta, skrzywiona), szczotek.SkinnerPL pisze:bo rozrusznikiem raz zakreci i stoi w miejscu
Akumulator z tego co widać amsz dobry.
-
- Użytkownik
- Posty: 410
- Rejestracja: ndz wrz 24, 2006 12:07
- Lokalizacja: MysłoVWice
- Kontakt:
Wzielem zabralem ojscu akumulator a wlozylem mu ten odemnie... na akumulatorze ojca odpala bez problemu... i ten akumulator odemnie z auta tez pali auto mojego ojca... wszystko jest ok... niby... oba aku sa 75 Ah... nie rozumiem o co chodzi tym akumulatorom... Jest taki motyw ze mojego ojca akumulator jego silnik ledow co odpala... a moj akumulator jego auto odpala z pierwszego kopa... natomiast jega akumulator odpala moj samochod z pierwszego kopa...
- Grzesiekk1982
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2511
- Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
- Lokalizacja: Przemyśl
Mnie to nie dziwi i dalej uprę się przy masie od akumulatora, albo słabym rozruszniku.
Fiatowski 2,4 odpala na obu, bo ma dobry rozrusznik.
VW nie odpala na słabszym aku, bo rozrusznik ma większe opory. Miałem też przypadek, że oś wirnika była wytarta na tulejkach i do tego odkształcona i wirnik w jednej pozycji ocierał o stojan. Też po pół obrotu rozrusznik się blokował.
Mnie w Audi tulejki rozrusznika padły po 6 tys km (necały rok, bardzo mało tym autem jeżdżę). Zależy na jaki egzemplarz się trafi.
Ale najpierw proponuję zacząć os dodania drugiego kabla masowego i kilku próbach rozruchu.
Pozdrawiam.
Fiatowski 2,4 odpala na obu, bo ma dobry rozrusznik.
VW nie odpala na słabszym aku, bo rozrusznik ma większe opory. Miałem też przypadek, że oś wirnika była wytarta na tulejkach i do tego odkształcona i wirnik w jednej pozycji ocierał o stojan. Też po pół obrotu rozrusznik się blokował.
Mnie w Audi tulejki rozrusznika padły po 6 tys km (necały rok, bardzo mało tym autem jeżdżę). Zależy na jaki egzemplarz się trafi.
Ale najpierw proponuję zacząć os dodania drugiego kabla masowego i kilku próbach rozruchu.
Pozdrawiam.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 54 gości