[mk3 1,8 GT] Jak przyspieszyć zapłon?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Wlasnie, ten spadek mocy i momentu prawdopodobnie spowodowany jest zle ustawionym zaplonem. Mechanicy mogli sie wiec pomylic o zabek, auto co prawda bedzie chodzic, ale tylko chodzic zero ducha. Jezeli natomiast wszystko jest dobrze, mozna sprobowac przyspieszyc zaplon, czyli przekrecic aparatem zaplonowym w ruchu przeciwnym do ruchu wskazowek zegara i sluchac pracy silnika, powinien on miec w miare rowne obroty, a co najwazniejsze to jak depniesz mu w pedal powinien bez zajakniecia wchodzic na obroty(nie wolno przesadzic z zaplonem, tzn, nalezy uwazac aby nie byl on za wczesny ) Lekkie przyspieszenie zaplonu, do granic mozliwosci zwiekszy na pewno wasza dynamike jazdy
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
w przypadku instalki gazowej to proponowałbym jeszcze sprawdzić jeszcze czy nie zablokowano klapki pod filtrem powietrza w pozycji takiej, że cały czas bierze silnik ciepłe powietrze. Częsta sprawa u gazowniczków partaczuniówMartino81 pisze:Mam ten sam problem co załozyciel tematu, identyczna konfiguracja tzn. ABS + LPG z Bingo M a reszta Tomassetto. Jeździłem ostatnio AAM w kobi i mam wrażenie że dużo lepiej pomykał. Chętnie się dowiem gdzie u kolegi leżał problem to i u mnie może go znajdę. Dodam że zapłon miałem ustawiany na lampie ale nic nie dało bo jak na 90ps to silnik jest strasznie słaby
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 278 gości