Nagły start i praca na 3gary...

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

mirek55
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: ndz lis 07, 2004 13:05
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Nagły start i praca na 3gary...

Post autor: mirek55 » sob gru 16, 2006 01:04

Dzisiaj spotkała mnie niespodzianka-byłem zmuszony do nagłego startu z miejsca swoim TDI 110 KM i spotkała mnie niemiła niespodzianka-silnik wystartował i nagle sie zmulił......Zjechałem na pobocze,posłuchałem pracy-odniosłem wrażenie ze jeden z garów nie pracuje -tak jakby w benzyniaku zdjąć jeden z przewodów wysokiego napięcia.Po chwili ruszyłem z duszą na ramieniu i stał sie cud-po 200 metrach jazdy wszystko było OK!!!! Czy ktoś z Was miał podobny objaw? Filtry są świeżo wymienione,sprawdziłem czy wywaliło mi jakieś błędy ale nie pojawiło sie zupełnie nic

[ Dodano: Sob Gru 16, 2006 8:30 am ]
Hmm-czy nikt nic nie wie n/t temat?Właśnie niedługo musze ruszyć w droge i troche teraz obawiam sie czegoś gorszego,czy aby dojade do celu.Czy możliwe aby wtryskiwacz sie chwilowo zawiesił lub tez pompa?Z góry dzieki za wszelkie sugestie.Pozdr



Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » sob gru 16, 2006 10:20

Moze załapało powietrza na jeden wtryskiwacz lub jakis syf po wymianie filtra mógł pójśc do wtryskiwacza i sie odepchał- taki objaw jakby paliwko przez chwilę nie dochodziło- a nie stukał głośniej ten wtryskiwacz wtedy????? jezeli ok to nie ma co sie przejmowac przy nastepnym tankowaniu dodaj STP do wtrysków diesla profilaktycznie.



Awatar użytkownika
marcin999
Forum Master
Forum Master
Posty: 1129
Rejestracja: wt wrz 19, 2006 12:40
Lokalizacja: LJA/LU

Post autor: marcin999 » sob gru 16, 2006 11:41

moj tata ma afn i czasami mi sie wydaje ze on strasznie tlucze :/ wali tak jakby ktorys z zaworow inaczej pracowal co to moze byc
i jak dodam gazu na luzie to tak jakby sie troche mulil, ale jedzie niby normalnie.
Poza tym auto bylo sprawdzane 10tys temu na kompie turba i inne bajery...


SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)

Awatar użytkownika
rob555
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 693
Rejestracja: pt paź 06, 2006 11:25
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: rob555 » sob gru 16, 2006 11:50

No to panownei sprawdzcie cisnienie oleju. Wyglada mi to ze szklanki sie podpieraja...


Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)

http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk

Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » sob gru 16, 2006 11:54

Czasami stukanie w dieslu nie zawsze oznacza szklanki- takie samo lub podobne dzwieki daje zawieszajacy sie wtryskiwacz ale bardziej metaliczny-trudno to opisac ale dla sprawnego mechanika zeby to rozróznić zaden problem



mirek55
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: ndz lis 07, 2004 13:05
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: mirek55 » ndz gru 17, 2006 14:07

Wczoraj odbyłem podróż z "dusza na ramieniu" no i zupełnie nic sie więcej nie działo.Auto zrywnie przyśpieszało i zupełny spokój.Mam nadzieje że to jednak nie było nic grożnego i więcej nie postawi mnie w podobnej sytuacji.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 144 gości