Jak usunac blokade przy 5,4 tys obrotow ?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- olozwirski
- 2 SLOW 2 PLAY
- Posty: 1628
- Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
- Lokalizacja: WKZ
Re: Jak usunac blokade przy 5,4 tys obrotow ?
Fabryczny - tzn oryginalny i pewnie nigdy niezmieniany to pewnie masz filtr paliwa - zmień i wtedy sprawdź jeszcze raz. Przecież ten silnik ma moc max przy 5800 obr/min. więc raczej masz coś nie tak. Fabryczne odcinanie jest zdajsie przy ok 6300 - 6500 obr/imn. Może masz słabą pompę paliwa - możesz zmierzyć ciśnienie paliwa i pobór prądu przez pompę.gringold pisze:Moj Golf 3 ma odciecie zaplonu przy 5.4 tys obrotow jak to usunac to zabezpieczenie ?bo watpie ze jest ono fabryczne, jest to Golf GT 1.6 100 KM prosze o pomoc
W samochodzie z katalizatorem nie można odcinać zapłonu boiespalona mieszanka mogłaby wybuchać w gorącym kacie.
W każdym aucie z katem jest odcięcie dopływu benzyny - najczęściej ograniczenie prądu pobieranego przez pompę paliwa. Także celowałbym
w zaprany filtr - to na100% jesli masz przerwy w wkecaniu sie na obroty
albo w padającą pompę - która nie daje takiego maksymalnego ciśnienia paliwa jak powinna
TDPower
Witam.
Kolego ppoll 27 czy sprawdzałeś dokładnie że to pompa paliwowa blokuje obroty
a nie zablokowany wtryskiwacz? Jeśli to naprawdę pompa to wystarczy byle jaki
obrotomierz z przekażnikiem który podaje napięcie na pompę powyzej 5000 obr/min.
Silnik będzie się rozkręcał ile mu wystarczy sił na opory.
Pozdrawiam.Andrzej.
Kolego ppoll 27 czy sprawdzałeś dokładnie że to pompa paliwowa blokuje obroty
a nie zablokowany wtryskiwacz? Jeśli to naprawdę pompa to wystarczy byle jaki
obrotomierz z przekażnikiem który podaje napięcie na pompę powyzej 5000 obr/min.
Silnik będzie się rozkręcał ile mu wystarczy sił na opory.
Pozdrawiam.Andrzej.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Nie sprawdzałem, chodziło mi głównie o to że nie może to być zapłon bo doszło by do spalania w katalizatorze.A z tego co wiem to ten silnik 1,6 100KM ma katalizator. Czy pompe czy wtryskiwacz zgodzicie sie że odcina sie dopływ paliwa. No i raczej nie przy 5400 tylko powyzej sporo 6000 (najwczesniej w okolicach czerwonego pola).Paweł Marek pisze:a gdzie tam pompa. ECU odcina wtryskiwacze.Andrzej1 pisze:Kolego ppoll 27 czy sprawdzałeś dokładnie że to pompa paliwowa blokuje obroty
TDPower
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 466 gości