[MK2] Pali lepiej bez przyspieszacza

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
ck
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 855
Rejestracja: pt gru 17, 2004 13:10
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: ck » pt paź 20, 2006 07:31

garczus pisze:moim zdaniem kat, wyglada mi to na jeden zabek na pasku, ale lepiej sprawdz i bedziesz juz wszystko wiedzial
A czy są jeszcze jakieś oznaki przesawionego kąta wtrysku oprócz tego,że tak pali,bo u mnie przy pierwszym odpalaniu tak dziwnie szarpnie całą budą?



Awatar użytkownika
De'D
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 458
Rejestracja: ndz maja 28, 2006 15:02
Lokalizacja: West Side

Post autor: De'D » pt paź 20, 2006 09:39

anton:-), spisz nr z pompy i daj tu lub poszukaj na forum bo to niedawno było... ktoś pisal która pompa jest z obrotami... dojdziesz po nr z pompy :D

[ Dodano: 20 Paź 2006 10:07 ]
hanti pisze: jako przykład pompy do diesli : 068 130 081 - ten typ pompy zwiększa obroty wraz ze zmianą kąta wtrysku. efekt - na zimnym silnik pracuje delikatnie, nie trzęsie. POMPA 068 130 107 - ten model TYLKO zmienia kąt wtrysku. efekt dopiero co zapalony silnik daje metaliczny pogłos, trzęsie budą itp.



Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » pt paź 20, 2006 19:22

anton:-) pisze:Podłacze sie do tematu i zapytam czy moja pompa(rys) tylko zmienia kat wtrysku czy tez podnosi obroty,
Popatrze jutro na swoją i dam Ci znać czy mam taką samą.



Awatar użytkownika
ck
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 855
Rejestracja: pt gru 17, 2004 13:10
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: ck » wt paź 24, 2006 19:00

na mojej pompie mam takie numery:
NR 0460 494 179
R 221 BS 4008
068 130 081 C
tak dokładnie i w takiej kolejności pisze na mojej pompie wtryskowej i ztego co napisał
double-d pisze:hanti napisał/a:
jako przykład pompy do diesli : 068 130 081 - ten typ pompy zwiększa obroty wraz ze zmianą kąta wtrysku. efekt - na zimnym silnik pracuje delikatnie, nie trzęsie. POMPA 068 130 107 - ten model TYLKO zmienia kąt wtrysku. efekt dopiero co zapalony silnik daje metaliczny pogłos, trzęsie budą itp.
u mnie jest dokładnie odwrotnie



Awatar użytkownika
De'D
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 458
Rejestracja: ndz maja 28, 2006 15:02
Lokalizacja: West Side

Post autor: De'D » wt paź 24, 2006 20:36

kurde to ja musze u siebie zobaczyć i wtedy bedzie wiadomo czy jest błąd czy nie ma.. :/

Edit:
mam 068 130 081 bez "C" i moja podnosi obroty .. wiec hanti dobrze napisał

moze jest różnica w tym "C" ...



Awatar użytkownika
ck
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 855
Rejestracja: pt gru 17, 2004 13:10
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: ck » wt paź 24, 2006 21:23

a gdzie można się więcej dowiedzieć o tych pompach?

[ Dodano: Wto Paź 24, 2006 22:13 ]
double-d, z którego roku masz swojego diesla,bo ja z 1986r?



Awatar użytkownika
De'D
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 458
Rejestracja: ndz maja 28, 2006 15:02
Lokalizacja: West Side

Post autor: De'D » wt paź 24, 2006 22:48

j też '86 :pub:



Awatar użytkownika
ck
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 855
Rejestracja: pt gru 17, 2004 13:10
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: ck » śr gru 13, 2006 20:35

twój podnosi obroty?to ciekawe,to może ja mam coś zrypane,że mój nie podnosi,ale wydaje mi się,ze wtedy by wogóle źle palił.A słychac u Ciebie bardziej metaliczny dźwięk przy wyciągniętym przyspieszaczu?Odkąd go mam(5lat)zawsze myślałem,ze nie podnosi obrotów i do telepania dechy trzeba się przyzwyczaić.Chyba,ze ta literka "C" coś zmienia.
Jeśli chodzi o pracę silnika zaraz po odpaleniu to jest tak,ze njpierw pracuje jakby na wolniejszych obrotach,wolniejszych niz normalnie ma mieć,później po parunastu sekundach jakby obroty wzrastały do takich jakie powinny byc na biegu jałowym.Dziwne
garczus pisze:moim zdaniem kat, wyglada mi to na jeden zabek na pasku, ale lepiej sprawdz i bedziesz juz wszystko wiedzial

A czy jakby był przestawony kąt wtrysku to na ciepłym silniku też by gorzej palił?



arwam

Post autor: arwam » pt gru 15, 2006 16:23

Powyższe objawy występują równierz kiedy jest słaba kompresja na cylidrach.



Awatar użytkownika
De'D
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 458
Rejestracja: ndz maja 28, 2006 15:02
Lokalizacja: West Side

Post autor: De'D » pt gru 15, 2006 18:13

A czy jakby był przestawony kąt wtrysku to na ciepłym silniku też by gorzej palił?
w moim przypadku ot nie miało związku z podnoszeniem obrotów jak miałem zle ustawiony kąt... poprostu mocniej walił silnik na zimno.. i jak niedogrzany był to gorzej palił... ale wajcha zawsze podnosiła obroty więc to związku nei ma z twoim przypadkiem kąta...

CK skoro mówisz ze po kilku sekundach auto chodzi juz normalnie tak jakby na biegu jałowym powinno ... to weź wtedy schowaj wajche i zobacz czy silnik "przygaśnie" i bedzie trzepał więcj niz przed schowaniem... zresztą to nawet lekkie zwiększenie obrotów zauważysz ... bo jak masz tylko pompe z przyspiueszaczem to wyciąganie wajchy lubn jej chowanie nie odbija sie nan obrotach... mozę ty masz podnoszenie tylko zle ustawione i nie masz aż takiej różnicy... moze od zawsze było rozregulowane
:D



Awatar użytkownika
ck
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 855
Rejestracja: pt gru 17, 2004 13:10
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: ck » ndz gru 17, 2006 00:32

double-d pisze:CK skoro mówisz ze po kilku sekundach auto chodzi juz normalnie tak jakby na biegu jałowym powinno ... to weź wtedy schowaj wajche i zobacz czy silnik "przygaśnie" i bedzie trzepał więcj niz przed schowaniem
jak schowam wajchę to nic nie przygasa a nawet wydaje mi sie że mniej wtedy telepie jak na wyciągniętej.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 31 gości