turbina się rozłancza

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

waldibl
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: czw mar 02, 2006 21:24
Lokalizacja: brodnica

turbina się rozłancza

Post autor: waldibl » czw gru 14, 2006 21:35

Jak zapalę zimny pojazd jedzie normalnie , następnie później tak jakby turbina nie pracowała. Stanę wyłączę silnik i ponownie włączę i pojazd jedzie normalnie turbina pracuje i tak robi cały czas
Proszę o pomoc bo nie wiem co z tym zrobić, turbina po remoncie



Awatar użytkownika
tuha
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 131
Rejestracja: śr lis 29, 2006 22:49
Lokalizacja: KielCe
Kontakt:

Post autor: tuha » czw gru 14, 2006 21:47

motorem napedowym turbiny sa spaliny ktore napedzaja lopatki turbiny dizeki czemu ona "produkuje"powietrze pod cisnieniem wiec watpie by moglo byc cos takiego jak rozlaczanie turbiny gdyz jest ona nie zalezna (i niema jej blokady itp)moze posprawdzaj szczelnosc wezy idacych do IC i wszystkich polaczen moze pod wplywem wiekszego cisnienia gdzies ucika powietrze


jak nie jak tak
0,9 turbo boost:)
[img]http://images13.fotosik.pl/62/9447bd1f4a9bcf7cmed.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Grzesiekk1982
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2511
Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: Grzesiekk1982 » czw gru 14, 2006 21:59

waldibl pisze:następnie później tak jakby turbina nie pracowała. Stanę wyłączę silnik i ponownie włączę i pojazd jedzie normalnie turbina pracuje
Witam.
Tzn, że łapie notlaufa z jakiegoś powodu...
jak s mocą, jak się rozpędza i d jakiej prędkości idzie gładko? Czy ten objaw występuje przy ok 120 km/h?
Pozdrawiam.



Awatar użytkownika
Bula88
Forum Master
Forum Master
Posty: 1097
Rejestracja: wt cze 21, 2005 17:13
Lokalizacja: VW GRUPA CHOJNICE
Kontakt:

Post autor: Bula88 » czw gru 14, 2006 22:30

waldibl, proponuje sprawdzic zaworek N75



Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » czw gru 14, 2006 23:09

Sprawdzić N75 tj posłuchać czy cyka po przekręceniu stacyjki , lub wymontować zaworek podłączyć 12v i sprawdzić czy się przesterowuje . Dobrze by było gdybyś miał wskażnik doładowania tj manometr do 1,5 bara w kabinie , wtedy widział byś jakie ciśnienie pompuje turbawka. Podiedz gdzieś na VAG-a sprawdzić błedy. Dopisz w temacie jaki masz silnik. :wink:


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

Awatar użytkownika
rob555
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 693
Rejestracja: pt paź 06, 2006 11:25
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: rob555 » pt gru 15, 2006 00:03

cos nie tak z cisnieniami
diagnoza dynamiczna VAG i powinno sie wszystko wyjasnic


Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)

http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 118 gości