Jak poznac za katalizator juz ma dosc??
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Jak poznac za katalizator juz ma dosc??
Mam male pytanie. Na wolnych obrotach , z pod samochodu wydobywa sie melaliczny odglos. Czy to moze byc oznaka ze katalizator do wymiany. Niedawno wymienilem ostatni i przedostatni tlumik. wiec te tlumiki napewno nie wala. I mam jeszcze jedno pytanie. Poniewaz w dowodzie rej. nie mam wpisane KAT. to jezeli wywale kataizator to czy sonda λ bedzie, zle pracowac, i czy spadnie mi zuzycie paliwa?? Z góry dziekuje za odpowiedz. Pozdrawaiam
- B_O_N_K
- Gadatliwa bestia
- Posty: 659
- Rejestracja: pn lis 29, 2004 16:17
- Lokalizacja: Bargłów Kościelny
- Kontakt:
Witam.
Brat w Golfie II 1.6 (na gaźniku) usunął katalizator i wstawił strumiennicę. Bardzo chwali to rozwiązanie i nie miał przez to żadnych problemów z pracą silnika.
U siebie w GTI zamierzam zrobić to samo
Pozdrawiam.
Brat w Golfie II 1.6 (na gaźniku) usunął katalizator i wstawił strumiennicę. Bardzo chwali to rozwiązanie i nie miał przez to żadnych problemów z pracą silnika.
U siebie w GTI zamierzam zrobić to samo
Pozdrawiam.
[url]http://www.vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=12306&start=0[/url] mk2 GTI...
[url]http://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=19296&start=0[/url] Corrado G60...
[img]http://www.rzeszow.mm.pl/~dbbest/avatarki/logo_bonk.jpg[/img]
[url]http://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=19296&start=0[/url] Corrado G60...
[img]http://www.rzeszow.mm.pl/~dbbest/avatarki/logo_bonk.jpg[/img]
JA już wywaliłem kata jakies dwa lata temu i sobie chwalę. W miejsce kata wspawali mi mały tłumik-strumienice asmeta i auto zrobilo sie żywsze.
A co do metalicznego odgłosu to na 99 % wypalony katalizator. Ceramika która jest w jego środku obija się o blache jak grzechotka.
A co do metalicznego odgłosu to na 99 % wypalony katalizator. Ceramika która jest w jego środku obija się o blache jak grzechotka.
GOLF 1.8 RP 90r. full wypass.
Pzwmichu pisze:JA już wywaliłem kata jakies dwa lata temu i sobie chwalę. W miejsce kata wspawali mi mały tłumik-strumienice asmeta i auto zrobilo sie żywsze.
A co do metalicznego odgłosu to na 99 % wypalony katalizator. Ceramika która jest w jego środku obija się o blache jak grzechotka.
A ja na 99% daje że jak to się dzieje między 750-900obr/min będzie to osłona metalowa kata koszt przyspawania jej w zakładzie to ok. 20,-
- B_O_N_K
- Gadatliwa bestia
- Posty: 659
- Rejestracja: pn lis 29, 2004 16:17
- Lokalizacja: Bargłów Kościelny
- Kontakt:
Witam ponownie.
To że autko stało się "żywsze" po usunięciu katalizatora i wstawieniu strumiennicy to fakt. O wiele chętniej wkręca się na obroty. I nikt mnie nie przekona że nie odczuje się zmiany w osiągach...
Pozdrawiam.
To że autko stało się "żywsze" po usunięciu katalizatora i wstawieniu strumiennicy to fakt. O wiele chętniej wkręca się na obroty. I nikt mnie nie przekona że nie odczuje się zmiany w osiągach...
Pozdrawiam.
[url]http://www.vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=12306&start=0[/url] mk2 GTI...
[url]http://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=19296&start=0[/url] Corrado G60...
[img]http://www.rzeszow.mm.pl/~dbbest/avatarki/logo_bonk.jpg[/img]
[url]http://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=19296&start=0[/url] Corrado G60...
[img]http://www.rzeszow.mm.pl/~dbbest/avatarki/logo_bonk.jpg[/img]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 595 gości