16V PL , KR , 9A z digifantem
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
no ten ktory mam zalozony teraz w aucie. z niego wedlug schematu jaki mam jest jeden kabel do predkosciomierza i jakies cztery inne kable pisze ze tablica rozdzielcza tylko ze niepisze co .i nie wiem co to jest. i tereaz co sie stanie jak wypne stary sterownik i zaloze digifanta II bo takiego akurat kupilem. zgasnie mi pol deski rozdzielczej??? czy np. climatronik przestanie dzialac??????
Pytanie do ekspertów:
Komputer 037 906 024 Siemensa to Digi I jak przypuszczam (silnik abf), czy mozna zastosować inny typ komputera żeby działał ? Jest tam jeszcze inny nr 5WP4167 , co on oznacza ? Czy komputer na zmianę musi mieć dokładnie takie samo oznaczenie ?Czy np bosch robił takie sterowniki ?
Komputer 037 906 024 Siemensa to Digi I jak przypuszczam (silnik abf), czy mozna zastosować inny typ komputera żeby działał ? Jest tam jeszcze inny nr 5WP4167 , co on oznacza ? Czy komputer na zmianę musi mieć dokładnie takie samo oznaczenie ?Czy np bosch robił takie sterowniki ?
- KamilW
- Forum Master
- Posty: 1761
- Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
Witam. Kilka pytan do znawcow tematu
Wiec zaczne tak. Nie do konca kapuje, jesli dobrze zrozumialem to w digi 1 nie ma przeplywki a w digi 2 jest?
Wogole to nadmienie ze wtrysk potrzebyny mi jest do sterowania silnikiem 1,8 8V turbo wlasnej konstrukcji na bazie silnikow VW robinym na prace magisterska. Prosze o porade jaki typ wtrysku wybrac:
mam do wyboru w chwili obecnej 2 komputery sterujace:
- jeden jest z PF o oznaczeniu 030 906 021A i z napisem DIGIJET
- drugi pochodzi z silnika 2E i ma oznaczenie 037 906 022 FL
Ktory bedzie odpowiedniejszy i od jakich wtryskow pochodza?
Listwe juz mam z regulatorem cisnienia i kompletem zielonych wtryskow z silnika 2E
na chwile obecna mam tyle, prosze o pomoc i rade, na razie w tym temacie pozniej bedziemy myslec dalej![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Wogole to nadmienie ze wtrysk potrzebyny mi jest do sterowania silnikiem 1,8 8V turbo wlasnej konstrukcji na bazie silnikow VW robinym na prace magisterska. Prosze o porade jaki typ wtrysku wybrac:
mam do wyboru w chwili obecnej 2 komputery sterujace:
- jeden jest z PF o oznaczeniu 030 906 021A i z napisem DIGIJET
- drugi pochodzi z silnika 2E i ma oznaczenie 037 906 022 FL
Ktory bedzie odpowiedniejszy i od jakich wtryskow pochodza?
Listwe juz mam z regulatorem cisnienia i kompletem zielonych wtryskow z silnika 2E
na chwile obecna mam tyle, prosze o pomoc i rade, na razie w tym temacie pozniej bedziemy myslec dalej
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Znasz kogoś, kto by to zrobił? Najlepiej okolice Warszawy lub Krosna- trza by program troche przerobić
[ Dodano: 26 Gru 2006 15:08 ]
Obydwa to Digi II z przepływką, ten drugi może być sekwencyjny, zależy od roku. Ja po numerze tego nie rozpoznam ale na pewno są tutaj mądrzejsi- jeden jest z PF o oznaczeniu 030 906 021A i z napisem DIGIJET
- drugi pochodzi z silnika 2E i ma oznaczenie 037 906 022 FL
![bajer :bajer:](./images/smilies/bajer.gif)
- KamilW
- Forum Master
- Posty: 1761
- Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
Ok no to skoro juz wiem ze oba sa z przeplywka i to digi 2 to mam jasnosc, chyba bardziej bede sie sklanial w kierunku tego od PF, sekwencyjny wtrysk mi nie jest potrzebny
teraz pytanie klucz! co z przeplywka? wiem ze w digi byly te klapowe, a w motronicu byly juz termoaneometry, czy dalo by sie do digi 2 zastosowac ten drugi typ przeplywki np z silnika 1,8 T bo podejrzewam ze przeplywka z silnika 1,8 PF nie podola przy duzym przeplywie powietrza jakie wystepuje przy turbo szczegolnie ze ma to byc przeplyw rzedu 0,13 kg/s! Z czego by dopasowac przeplywke? Bo knocka juz mam, przepustnica z wylacznikami to tez nie problem, krokowiec tez sie znajdzie
najgorzej bedzie z kompem i przeplywka. Doradzce cos. Mam takie glupie pytanie, czy przeplwomierze z poszczegolnych rodzajow silnikow digi 2 roznia sie czyms? chodzi glownie o gabaryty? bo taki pomysl mi przyszedl do glowy czy moze VW zgodnie z unifikacja czesci nie wpakowal wszedzie takich samych przeplywomierzy klapowych, bo np niedrogo mozna dostac przeplywke z silnika 1,3. Jaki tam byl digi montowany? 1 czy 2? Moze by z takiego silnika tez kompa przeszczepic? Wiem ze to glupio brzmi ale glupsze rzeczy juz wymyslalem i dzialay ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości