Jak usunac blokade przy 5,4 tys obrotow ?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
olozwirski
2 SLOW 2 PLAY
2 SLOW 2 PLAY
Posty: 1628
Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
Lokalizacja: WKZ

Post autor: olozwirski » śr gru 13, 2006 21:12

Zalozyc czipa z przesunieta odcinka wyzej lub przeprogramowac ecu



Awatar użytkownika
ppoll27
Forum Master
Forum Master
Posty: 1269
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 21:17
Lokalizacja: Kraków

Re: Jak usunac blokade przy 5,4 tys obrotow ?

Post autor: ppoll27 » śr gru 13, 2006 22:49

gringold pisze:Moj Golf 3 ma odciecie zaplonu przy 5.4 tys obrotow jak to usunac to zabezpieczenie ?bo watpie ze jest ono fabryczne, jest to Golf GT 1.6 100 KM prosze o pomoc
Fabryczny - tzn oryginalny i pewnie nigdy niezmieniany to pewnie masz filtr paliwa - zmień i wtedy sprawdź jeszcze raz. Przecież ten silnik ma moc max przy 5800 obr/min. więc raczej masz coś nie tak. Fabryczne odcinanie jest zdajsie przy ok 6300 - 6500 obr/imn. Może masz słabą pompę paliwa - możesz zmierzyć ciśnienie paliwa i pobór prądu przez pompę.
W samochodzie z katalizatorem nie można odcinać zapłonu boiespalona mieszanka mogłaby wybuchać w gorącym kacie.
W każdym aucie z katem jest odcięcie dopływu benzyny - najczęściej ograniczenie prądu pobieranego przez pompę paliwa. Także celowałbym
w zaprany filtr - to na100% jesli masz przerwy w wkecaniu sie na obroty
albo w padającą pompę - która nie daje takiego maksymalnego ciśnienia paliwa jak powinna


TDPower

Awatar użytkownika
Grzywa
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 132
Rejestracja: sob mar 25, 2006 13:52
Lokalizacja: POZNAŃ/okolice

Post autor: Grzywa » czw gru 14, 2006 01:49

sprawdz tez czy nie masz przestawionego zaplonu albo rozrzad moze byc zle ustawiony lub jak kolega pisze pompa albo filtr...poprostu musisz to wszystko sprawdzic i wtedy bedzie wiadomo :hmm:


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=239728][b]mk3[/b][/url]

Andrzej1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 267
Rejestracja: pn kwie 04, 2005 10:57
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: Andrzej1 » pt gru 15, 2006 19:30

Witam.
Kolego ppoll 27 czy sprawdzałeś dokładnie że to pompa paliwowa blokuje obroty
a nie zablokowany wtryskiwacz? Jeśli to naprawdę pompa to wystarczy byle jaki
obrotomierz z przekażnikiem który podaje napięcie na pompę powyzej 5000 obr/min.
Silnik będzie się rozkręcał ile mu wystarczy sił na opory.
Pozdrawiam.Andrzej.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pt gru 15, 2006 20:07

Andrzej1 pisze:Kolego ppoll 27 czy sprawdzałeś dokładnie że to pompa paliwowa blokuje obroty
a gdzie tam pompa. ECU odcina wtryskiwacze.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
ppoll27
Forum Master
Forum Master
Posty: 1269
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 21:17
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ppoll27 » sob gru 16, 2006 00:48

Paweł Marek pisze:
Andrzej1 pisze:Kolego ppoll 27 czy sprawdzałeś dokładnie że to pompa paliwowa blokuje obroty
a gdzie tam pompa. ECU odcina wtryskiwacze.
Nie sprawdzałem, chodziło mi głównie o to że nie może to być zapłon bo doszło by do spalania w katalizatorze.A z tego co wiem to ten silnik 1,6 100KM ma katalizator. Czy pompe czy wtryskiwacz zgodzicie sie że odcina sie dopływ paliwa. No i raczej nie przy 5400 tylko powyzej sporo 6000 (najwczesniej w okolicach czerwonego pola).


TDPower

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 496 gości