[MK3 1Z] próba czyszczenia nastawnika
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
[MK3 1Z] próba czyszczenia nastawnika
witam mam plroblem z obrotami silnika, a mianowicie
chciałem wyczyścić nastawnik ale nie mogłem odkręcić jednej śrubi tej z nietypowym gwintem
wiec resztę srub podokręcałem,no i właśnie zaczęło się
odpalam samochód i ma odrazu wyrzsze obroty około 1000obr/min
troche dużo, ale to nic bo za chwilę obroty rosną, rosną i rosną
nie wiem co sie dzieje
trochę pukałem w ten nastawnik, a właściwie to w tą śrubę (nietypową)
chy coś mogło się w środku poluzować czy coś???
czy to siadł regulator wolnych obrotów, w ogóle jest coś takiego w 1Z
proszę o pomoc
chciałem wyczyścić nastawnik ale nie mogłem odkręcić jednej śrubi tej z nietypowym gwintem
wiec resztę srub podokręcałem,no i właśnie zaczęło się
odpalam samochód i ma odrazu wyrzsze obroty około 1000obr/min
troche dużo, ale to nic bo za chwilę obroty rosną, rosną i rosną
nie wiem co sie dzieje
trochę pukałem w ten nastawnik, a właściwie to w tą śrubę (nietypową)
chy coś mogło się w środku poluzować czy coś???
czy to siadł regulator wolnych obrotów, w ogóle jest coś takiego w 1Z
proszę o pomoc
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 853
- Rejestracja: pt wrz 23, 2005 18:45
- Lokalizacja: był Śląsk - Katowice, Mysłowice jest Poznań okolice
- Kontakt:
- twardy
- Forum Master
- Posty: 1736
- Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
- Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
- Kontakt:
Zobacz tu masz opis czyszczenia nastawnika . Skontaktuj się z Adamm -em .
http://www.skierniewice.info/golf/Instr ... yADAMM.pdf
http://www.skierniewice.info/golf/Instr ... yADAMM.pdf
10mm+1,3bara=1VSTD :-)
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 853
- Rejestracja: pt wrz 23, 2005 18:45
- Lokalizacja: był Śląsk - Katowice, Mysłowice jest Poznań okolice
- Kontakt:
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
hehe nie pamietam czy Ci mowilem ale te oznaczenia mozna sobie w d... wsadzic, tez kiedys tak robilem ale to na nic. trzeba wiedziec jak to ustawic i regulowac. kazdy mm a nawet ulamek mm zmienia dawke.husio pisze:myślisz że to wina dawki???
ja też sobie wszystko zaznaczyłem i nie widziałem żeby coś się przestawiło
a obroty rozną ;(
co to może być dawka
przwdopodobnie po odkreceniu tych trzech ruczyles nastawnikiem w prawo i zwiekszyles dawke. poluzuj je i przesun lekko w lewo, powinno byc ok (jak nie bedzie chcial zapalic to leciutko w prawo) zawsze dokrec sprobuj odpalic a potem dopiero znow reguluj
a na przyszlosc najpierw sie odkreca ta nietypowa srube potem reszte. bo jak jej nie ruszysz to reszta zawsze trzyma.
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 853
- Rejestracja: pt wrz 23, 2005 18:45
- Lokalizacja: był Śląsk - Katowice, Mysłowice jest Poznań okolice
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 78 gości