Gdzie można dostać części do turbo sprężarki.

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

arwam

Gdzie można dostać części do turbo sprężarki.

Post autor: arwam » pn gru 11, 2006 18:34

Witam wszystkich forumowiczów. :food:
Ponieważ idą lepsze czasy dla mojego auta chciałbym również zregenerować moją turbawkę sam. W związku z powyższym chciałbym zakupić części do do mojego wentylatorka, a niewiem gdzie takowe zakupić.
W ziwązku z tym proszę o rady i namiary na firmy które zajmują się regeneracją sprężarek. Z góry dziękuję za ewentulną pomoc. :okej:
Ostatnio zmieniony pn gru 11, 2006 21:18 przez arwam, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Dj Darecki
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2252
Rejestracja: ndz maja 14, 2006 18:08
Lokalizacja: NEB-raska
Kontakt:

Post autor: Dj Darecki » pn gru 11, 2006 19:06

Ciężko będzie znaleźć.
Takowe firmy które regenerują sprężarki nie sprzedadzą ci bo stracą duży zarobek.
I zaraz sie pojawią posty że sam nie zrobisz bo trzeba wyważać i takie tam hehe

Ps. sam bym zregenerował swoją turbawke bo ledwo zipie :)
PozdrO


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252216][size=142][b][u]>>>VR6 US Mexicanos<<<[/size][/b][/u][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]


[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]

Darayavahus
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 135
Rejestracja: śr wrz 13, 2006 14:11
Lokalizacja: z Gdańska
Kontakt:

Post autor: Darayavahus » pn gru 11, 2006 19:12

Wczoraj podobnego posta wrzuciłen na forum po czym poszperałem w necie.
Są zestawy Garretta http://www.allegro.pl/show_item.php?item=136499374 żeby można sobie było samemu naprawić turbinkę. Na tej aukcji to troszkę ktoś zaszalał z ceną. Na ebayu poszukaj albo w jakichś zachodnich sklepach. Tam są tańsze i co najważniejsze są, bo u nas nie znalazłem żeby ktoś to sprzedawał.


Stereotyp kierowcy Golfa to dresiarz słuchający techno. Ja noszę glany, bojówki i słucham w moim Golfie Death Metalu dla odmiany.

Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » pn gru 11, 2006 21:45

panowie, turbina kręci sie conajmniej ileśtam dziesiąt tysiący obrotów. nie ujmuje waszym zdolnością manualnym i technicznym, ale proponuje jednak oddac suszarki komuś kto to robi na codzień, bo nawet takim warsztatom czasem nie udaje sie naprawić maszynki.pozdrawiam


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

irwin
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: pt lut 18, 2005 14:02
Lokalizacja: Biała Podlaska
Kontakt:

Post autor: irwin » pn gru 11, 2006 21:53

Bez odpowiedniego sprzętu nie ma szans na poprawne zregenerowanie spręzarki.
Głównie chodzi mi o sytacje kiedy konieczne jest zdemontowanie któregos z wirników. Proponuje zdać sie na fachowców lub kupic sprawną urzywkę.



Awatar użytkownika
Dj Darecki
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2252
Rejestracja: ndz maja 14, 2006 18:08
Lokalizacja: NEB-raska
Kontakt:

Post autor: Dj Darecki » pn gru 11, 2006 22:03

arek wamej pisze:Proponuje zdać sie na fachowców lub kupic sprawną urzywkę.
Tylko urzywek do AAZ to 1 na pół roku sie trafia wrr

PozdrO


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252216][size=142][b][u]>>>VR6 US Mexicanos<<<[/size][/b][/u][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]


[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » wt gru 12, 2006 10:28

Dj Darecki, jak masz starszy rocznik aaz to mozesz zakladac od 1.6td kkk k14,k24, garrett t2,t3, jak nowszy to od tdi 1z chyba pasuje gt15 i kkk k03


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » wt gru 12, 2006 11:22

arek wamej, najpierw sprawdz czy łopatki wirnika są nie zniszczone potem po dzwoń po firmach, które regenerują turbiny i po pytaj czy nie mają takich zestawów naprawczych, można je znaleść w Giełdzie Samochodowej. Albo przypadkiem można spotkać przedstawiciela handlowego, który rozwozi takie cuda po większych zakładach naprawczych. Co do wyważania to nie będę się kłucił z nikim ja mam zregenerowaną turbinę przez kolegę i nic nie wyważałem dla mnie te wyważanie to mit. Turbina chodzi może trochę głośniej ale przy wyższych obrotach ponoć po jakimś czasie się wyciszy.
zaprzal, i jak tam z k24 ???


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: RobertP » wt gru 12, 2006 14:14

zaprzal pisze:garrett t2,t3
a czym one się różnią ? wiem że T2 jest chłodzona woda a T3 ?
poza tym da się zaadoptować pewnie inną ale trzeba pewnie
też inny kolektor ssący ale z obiegiem wody zaślepić czy co dać ja w obieg ?

z używkami różnie bywa sam sie bałbym jak nie widziałem i niesłyszałem
jak i czy wogóle chodziła ..


remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)

Sharan - AFN

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » wt gru 12, 2006 17:05

RobertP pisze:a czym one się różnią ? wiem że T2 jest chłodzona woda a T3 ?
przede wszystkim rozmiarem a co za tym idzie innymi parametrami. T2 byly chyba rowniez bez chlodzenia woda
vw_vandal pisze:i jak tam z k24
narazie ok, troche malo z nia przejechalem zeby cos wiecej powiedziec, ale jestem zadowolony, nie ma wcale takiego strasznego laga jak myslalem


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » wt gru 12, 2006 18:01

zaprzal, ale kręcisz ją powyrzej 4,5 tyś obrotów ??
RobertP, T3 jest chyba największą turbiną montowaną w mk2. Charakteryzuje się tym że dmucha nawet powyżej 2 barów ale ma większą dziurę oraz na wyzszych obrotach słychać taki charak. świst. T2 dmucha chyba do 1,5 bara i z tego co się orientuje jest chłodzona wodą. Ja mam w 1V+ turbinkę k14, bierze olej ale jestem zadowolony obecnie dmucha 1,1 bara i JR z turbiną T3 (który nie był kombinowany) nie ma szans. Jeżeli ktoś ma turbinę k14 czy T2 i ma zwiększone cisnienie doładowania oraz dawkę paliwa i membrankę obróconą to te turbiny są aż za swiat !! ponieważ T3 ma dużą turbo dziurę !! Ja mogę jadąc 40 km\h wrzucić 4 bieg i auto ciągnie przy 1,8 tyś obrotów mam 0,4 bara. Ale za to T3 jest dobry do większych modyfikacji !!


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

ORZGAWEL
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: wt gru 12, 2006 20:20
Lokalizacja: mszczonów

Post autor: ORZGAWEL » wt gru 12, 2006 21:04

:blush: REGENEROWANA PROFESJONALNIE TURBINA DO GOLFA 1.6TD KOSZTUJE OKOŁO 700ZŁ NIE WARTO CHYBA RYZYKOWAĆ SILNIKA JEŚLI KOGOŚ INTERSUJE REGENEROWANE TURBO POLECAM WWW.AUTOTRANSILAWA .PL



RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: RobertP » wt gru 12, 2006 22:54

vw_vandal pisze:T2 dmucha chyba do 1,5 bara i z tego co się orientuje jest chłodzona wodą.
no właśnie ja mam T2 i jest chłodzona wodą i mam do niej pewne obawy tzn. chyba zdycha ...:(
i myślałem na swapem na inną tylko jesli trafi mi sie bez chłodzenia wodą
a wogle czy inna bedzie pasować do AAZ i na co zwrócić uwagę czy
wystarczy z turbinką kupic też kolektro ssący ? hmm sam nie wiem ...
i co z tym obiegiem wody zrobić po pozostałościach od T2... :crazy: :otepienie:


remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)

Sharan - AFN

doktorek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: śr sty 04, 2006 22:08
Lokalizacja: Kazimierza Wielka

Post autor: doktorek » wt gru 12, 2006 23:00

witam. mam pytanie kupiłem MKII z Niemiec 16td z silnikiem JR. Czyli u mnie jest turbina T3? Jak ją moge sprawdzić bez pomiaru ciśnienia. Golfik ma słabe przyspieszenie i strasznie przy tym dymi normalnie jak lokomotywa. Wirnik niema luzu osiowego. Jak moge sprawdzić w niej zawory i jakie to są zawory.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 113 gości